דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בסינוסים – 16 תרופות מיושנות פופולריות בכל הגילאים
dddaddc ddaddaddaddd  daadaddaddaa dedddadaddaa daddaddc

טיפול בסינוסים – 16 תרופות מיושנות פופולריות בכל הגילאים

טיפול בסינוסים – 16 תרופות מיושנות בכל הגילאים
כולנו יודעים את התחושה של כאב ראש בסינוס.זו תחושה לא נוחה שיכולה להקשות על התרכזות ולעבור את היום.למרבה המזל, יש המון תרופות מיושנות מכל הגילאים שיכולים לעזור בטיפול בסינוסים.משאיפת קיטור ועד סירי נטי, הנה מבט על 16 תרופות מיושנות פופולריות לטיפול בסינוסים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לטיפול בסינוסים.זה עוזר לשחרר ריר ולפתוח את מעברי האף, מה שמקל על הנשימה.אתה יכול להשתמש במשאף קיטור מסחרי או להכין משלך עם סיר מים רותחים.ברגע שהקיטור מילא את האוויר, מכסה את ראשך במגבת ונושם את הקיטור במשך מספר דקות.

נטי סיר

תרופה פופולרית נוספת מיושנת לטיפול בסינוסים היא סיר נטי.זהו סיר קטן שמלא בתמיסת מלח.אתה מטה את הראש לצד ושופך את הפיתרון לנחיריים אחד.לאחר מכן הפיתרון זורם דרך הסינוסים ומחוצה את הנחיר האחר.זה עוזר לפנות ריר ולהפחתת הדלקת.

טיפ:

בעת שימוש בסיר נטי, הקפידו להשתמש תמיד במים סטריליים ולנקות את הסיר לאחר כל שימוש.

השקיה באף

השקיה באף היא דרך נהדרת לעזור לפנות את הריר ולהפחית את הדלקת במעברי האף.אתה יכול להשתמש במערכת השקיה מסחרית באף או להכין משלך עם פיתרון מלח.כל שעליך לעשות הוא למלא את המכשיר עם הפיתרון והטה את הראש לצד.ואז, סחטו בעדינות את הפיתרון לנחיריים אחד ותנו לו לזרום את השני.

תרסיסי מלח

תרסיסי מלח הם תרופה פופולרית נוספת לטיפול בסינוסים.אלה זמינים ללא מרשם ועוזרים לשחרר ריר ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא לרסס את הפיתרון לאף שלך ולתת לו לשבת כמה דקות לפני שטיפתו.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת לעזור להקל על גודש בסינוסים ולהפחית את הדלקת.אתה יכול להשתמש בהם במפזר, להוסיף אותם לאמבטיה חמה, או אפילו לערבב אותם עם שמן נשא ולמרוח אותם באופן אקטואלי.חלק מהשמנים האתריים הטובים ביותר לטיפול בסינוסים כוללים מנטה, אקליפטוס, לבנדר ועץ התה.

מכשיר אדים

שימוש במכונת אדים בביתך יכול לעזור להפחית את גודש הסינוסים ולשמור על מעברי האף שלך.זה עוזר לשמור על לחות באוויר ויכול לעזור להפחית את הדלקת.

קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים ולהפחתת הגודש.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית במים חמים ולהחזיק אותו לפנים שלך מספר דקות.החום יעזור לשחרר ריר ולהפחית את הכאב.

תה חם

שתיית תה חם יכולה לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט הם כולם אפשרויות נהדרות.

הידרציה

השהייה היטב לחות היא המפתח לשמירה על בריאות הסינוסים שלך.הקפידו לשתות הרבה מים לאורך היום כדי לעזור לדלל ריר ולהפחית את הדלקת.

אוכל חריף

אכילת מזונות חריפים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את מעברי האף.מזונות כמו פלפלי צ’ילי, חזרת, ווסאבי יכולים כולם לעזור להפחית את גודש הסינוסים.

גרגולינג

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר.כל שעליך לעשות הוא להמיס כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות כמו Echinacea, Ginseng ו- Goldenseal יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר.אתה יכול לקחת את אלה בצורה תוספה או להכין תה צמחים משלך.

קאיין

פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את מעברי האף.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושותה אותו מספר פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לטיפול בסינוסים.זה עוזר להפחתת הדלקת ולנקות את הריר.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים

צמחי מרפאכמו

תה צמחי מרפא הם אחד הטיפולים העתיקים ביותר לזיהומים בסינוסים.הם יכולים לספק הקלה מגודש וגירוי, כמו גם לסייע בהפחתת הדלקת.תה צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, קמומיל ונענע נמצאים בשימוש נרחב לטיפול בזיהומים בסינוסים.יד ידוע כי תה אלה משמשים כמעורקים ומסייעים בהפחתת הדלקת.בנוסף, תה צמחי מרפא אלה מכילים תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד תה הצמחים הפופולרי ביותר לטיפול בזיהומים בסינוסים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת וגודש.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסיפו 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ותיהנו ממנו חם או קר.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תה צמחי מרפא פופולרי נוסף לטיפול בזיהומים בסינוסים.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי, כמו גם לקדם ריפוי.להכנת תה קמומיל, הוסיפו 1 כפית פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ותיהנו ממנו חם או קר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה מיושנת פופולרית לטיפול בזיהומים בסינוסים.Steam עוזר לפתוח את מעבר האף ולהפחית את העומס.כדי לבצע שאיפת קיטור, מלאו קערה גדולה במים חמים ומאדים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.הקפידו לשמור על עצום עיניים והפה פקח תוך שאיפת האדים.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא עוד תרופה פופולרית מיושנת לטיפול בזיהומים בסינוסים.שאיפת שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר יכולים לעזור להפחית דלקת וגודש.כדי לבצע ארומתרפיה, הוסף כמה טיפות שמן אתרים למפזר והניח אותו בחדר.שאפו את השמן למשך 10 דקות.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בתה צמחים לזיהומים בסינוסים?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בתה צמחי מרפא לזיהומים בסינוסים היא להוסיף 1 כפית של ג’ינג’ר טרי מגורר או פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים ולתת לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ותיהנו ממנו חם או קר.

האם יש תופעות לוואי של שאיפת קיטור?

ישנן כמה תופעות לוואי של שאיפת קיטור, כמו סחרחורת, בחילה וכאבי ראש.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, הפסיק את הטיפול והתייעץ עם הרופא שלך.

לסיכום, ניתן לטפל בזיהומים בסינוסים באמצעות מגוון תרופות מיושנות כמו תה צמחים, שאיפת קיטור וארומתרפיה.תה צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר וקמומיל יכולים לעזור להפחית דלקת וגודש, בעוד ששאיפת קיטור יכולה לעזור לפתוח את מעבר האף.ארומתרפיה יכולה גם לעזור להפחית דלקת וגודש.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו. טיפול בסינוסים – 16 תרופות מיושנות פופולריות מכל הגילאים יכולות להיות יעילות אך יש להשתמש בהן בזהירות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן