דף הבית » תרופות סבתא » טיפול במיגרנה – 5 התרופות של סבתא חמה על בסיס מרכיבים טבעיים
dddaddc ddedddadad  ddaadaddaddaa dadc daddaad dded dadc d

טיפול במיגרנה – 5 התרופות של סבתא חמה על בסיס מרכיבים טבעיים

מיגרנה: 5 תרופות טבעיות מהמטבח של סבתא

מיגרנות הן צורה אינטנסיבית של כאב ראש שיכולה לעיתים מתישה, וגורמת לכאב קשה ובחילה.ידוע כי בדרך כלל נגרם כתוצאה מתנודות בהורמונים, מזג אוויר או אפילו לחץ, מיגרנות יכולות להיות קשה לטיפול.

אנשים רבים הסובלים ממיגרנות פונים לרוב לתרופות תרופות להקלה.אמנם תרופות אלה יכולות לעבוד, אך לרוב הן מגיעות עם תופעות לוואי ויכולות להיות יקרות.

למרבה המזל, ישנן דרכים לטיפול במיגרנות ללא צורך בתרופות.הסעדים של סבתא הם עדיין דרך יעילה לטיפול במיגרנות, המבוססות על מרכיבים טבעיים וניתן למצוא אותם בקלות במטבח שלך.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית את עוצמת המיגרנה.תה קמומיל, ג’ינג’ר ותה מנטה נהדרים במיוחד לטיפול בכאבי ראש במיגרנה.קמומיל עוזר להרפות את הגוף ולהפחתת כאבי ראש מתח, ואילו ג’ינג’ר מסייע בהפחתת דלקת וכאב.תה מנטה מסייע בהפחתת התחושה בחילה הקשורה למיגרנות.

להכנת כוס תה צמחים, פשוט תלול כפית אחת של תה צמחים בכוס מים חמים למשך 5 דקות.שתו את התה ונחים עד שהמיגרנה שוככת.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להרגיע את כאבי הראש של מיגרנה בגלל תכונותיהם המרגיעות והאנטי דלקתיות.שמנים אתרים לבנדר ופפרמינט מועילים במיוחד לטיפול במיגרנות.כדי להשתמש בשמנים אתרים, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ועסה אותו על המקדשים והמצח שלך.

טיפ מועיל:

אם אין לך שמנים אתרים, אתה יכול להשתמש בכמה טיפות של שמן לבנדר ושמן מנטה למי האמבט שלך כדי ליהנות מאותן אפקטים מרגיעים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת למיגרנות בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושתה אותו.אתה יכול גם לערבב כף של חומץ תפוחים עם כפית דבש לתוספת מתיקות.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת למיגרנות בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והכאב.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו ונחים עד שהמיגרנה שוככת.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא אפשרות נהדרת נוספת לטיפול במיגרנות.יש לו השפעה מרגיעה ומרגיעה על הגוף ומסייע בהפחתת עוצמת המיגרנה.כדי להשתמש בזרם לימון, פשוט תלול כפית אחת של מזור לימון בכוס מים חמים למשך 5 דקות.שתו את התה ונחים עד שהמיגרנה שוככת.

מיגרנות יכולות להיות מצב קשה לניהול, אך עם הסעדים הטבעיים הנכונים, ניתן לטפל בהם ביעילות.הסעדים של סבתא הם עדיין דרך יעילה לטיפול במיגרנות, המבוססות על מרכיבים טבעיים וניתן למצוא אותם בקלות במטבח שלך.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את עוצמת המיגרנה ולספק הקלה מהכאב והבחילה הנלווה.

מרכיבים נפוצים בסעדים של סבתא למיגרנה

סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים לטיפול במיגרנות במשך מאות שנים.חלק מהמרכיבים הנפוצים ביותר בהם הם משתמשים הם ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה, לבנדר ולימון.ידוע כי מרכיבים אלה יעילים בטיפול בכאבי ראש והפחתת חומרת המיגרנה.בואו נסתכל על כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא למיגרנות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לכאבי ראש ומיגרנות.נחשב להפחית את הדלקת בגוף, מה שעלול להפוך את המיגרנות פחות חמורות.כדי להשתמש בג’ינג’ר כטיפול במיגרנה, תוכלו להכין תה על ידי פרוסות ג’ינג’ר תלולות במים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לתה כדי לשפר את הטעם.אתה יכול גם ליטול תוספי ג’ינג’ר בצורה קפסולה.

קמומיל

קמומיל הוא עוד גראן פופולריהתרופה של DMOTHER למיגרנות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ, שיכול לעזור להפחית את חומרת המיגרנה.כדי להשתמש בקמומיל כטיפול במיגרנה, אתה יכול להכין תה על ידי פרחי קמומיל תלולים במים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם ליטול תוספי קמומיל בצורה כמוסה.

PEPPERMINT

מנטה היא תרופה טבעית פופולרית נוספת למיגרנות.נחשב להפחית את הדלקת בגוף ולעזור להרפות את השרירים, מה שיכול להפחית את חומרת המיגרנה.כדי להשתמש במנטה כטיפול במיגרנה, תוכלו להכין תה על ידי עליית עלי מנטה במים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם ליטול תוספי מנטה בצורת כמוסות.

לבנדר

לבנדר הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת למיגרנות.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות והרגיות, שיכולות לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ, מה שיכול להפחית את חומרת המיגרנה.כדי להשתמש בבנדר כטיפול במיגרנה, תוכלו להכין תה על ידי פרחי לבנדר תלולים במים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לתה כדי לשפר את הטעם.אתה יכול גם ליטול תוספי לבנדר בצורה כמוסה.

לימון בלאם

לימון בלאם הוא עוד תרופה טבעית פופולרית למיגרנות.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות ויכול לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ, מה שיכול להפחית את חומרת המיגרנה.כדי להשתמש בזרם לימון כטיפול במיגרנה, תוכלו להכין תה על ידי עליית עלי לימון עלים במים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם ליטול תוספי BALM לימון בצורה קפסולה.

מסקנה

סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים לטיפול במיגרנות במשך מאות שנים.המרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים הם ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה, לבנדר ולימון.ידוע כי מרכיבים אלה מפחיתים את הדלקת בגוף, עוזרים להרפות את השרירים ולהפחית את הלחץ, מה שיכול להפחית את חומרת המיגרנה.אם אתה חושב שאולי יש לך מיגרנה, נסה אחת מהתרופות של סבתא אלה ובדוק אם זה עוזר.

שאלות נפוצות: מהם היתרונות של הסעדים של סבתא למיגרנה?

  • תרופות סבתות למיגרנה יכולות לעזור להפחית דלקת בגוף.
  • הם יכולים לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ.
  • הם יכולים להפחית את חומרת המיגרנה.

סעדות סבתות למיגרנה שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת בגוף, עוזרות להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ ולהפחית את חומרת המיגרנה.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם יכולים להיות דרך בטוחה וטבעית לנסות להקל על הסימפטומים של מיגרנה.

השימוש במרכיבים טבעיים כמו ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה, לבנדר ולימון בורם לטיפול במיגרנות הופך פופולרי יותר ויותר.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם יכולים להיות דרך בטוחה וטבעית לנסות להקל על הסימפטומים של מיגרנה.למידע נוסף על מיגרנה וטיפוריה, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן