דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכאבי אוזניים – 3 תרופות של סבתא בריאה וחמה

טיפול בכאבי אוזניים – 3 תרופות של סבתא בריאה וחמה

כאבי אוזניים הם מצב מעצבן שעלול לגרום לכאב ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם כמה טיפולים יעילים וטבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.במאמר זה נסתכל על 3 תרופות של סבתא חמה שיכולות לעזור בטיפול באזורים.

כוח הריפוי של החום

החום שימש זה מכבר כדרך יעילה להפחתת כאב ואי נוחות.החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.חום יכול גם לעזור לפתוח את הצינור האוסטאצ’י, שמקל על הלחץ באוזן.

איך להכין דחיסה חמה

קומפרס חם הוא תרופה פשוטה ויעילה לכאבי אוזניים.כל מה שאתה צריך זה מטלית נקייה וקצת מים חמים.משרים את הבד במים החמים, ואז סובבים אותו כך שיהיה לח אך לא נוטף.החל את הבד על האוזן הפגועה למשך 15 דקות, ואז הסר ואפשר לאזור להתקרר.

טיפ ייחודי ומועיל: וודא שהמים אינם חמים מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לגירוי וכאב נוסף.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל כאבי אוזניים.כמה עשבי תיבול שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת כוללים שום, ג’ינג’ר וקמומיל.

שום

שום הוא עשב חזק שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.כדי להשתמש בשום כדי לטפל בכאב אוזניים, פשוט לרסק כמה שיני שום ולהניח אותם במטלית נקייה.סוחטים את הבד כדי לחלץ את מיץ השום ואז למרוח את המיץ על האוזן הפגועה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בו, מגרד חתיכה קטנה של שורש ג’ינג’ר והניח אותו במטלית נקייה.סוחטים את הבד כדי לחלץ את מיץ הג’ינג’ר, ואז מרחו אותו על האוזן הפגועה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

קמומיל

לקמומיל יש תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, תלויים כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר.משרים מטלית נקייה בתה, ואז החל אותו על האוזן הפגועה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים לטיפול כאיזורים.חלק מהשמנים האתריים היעילים ביותר לכאבי אוזניים כוללים שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן אקליפטוס.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שקדים או שמן זית.החל את התערובת על האוזן המושפעת ועיסוי בעדינות.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

שמן לבנדר

שמן לבנדר יש תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא כמו שקדים או שמן זית.החל את התערובת על האוזן המושפעת ועיסוי בעדינות.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא בעל תכונות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן אקליפטוס עם שמן נשא כמו שקדים או שמן זית.החל את התערובת על האוזן המושפעת ועיסוי בעדינות.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

מסקנה

כאבי אוזניים יכולים להיות מצב מעצבן וכואב, אך ניתן לטפל בהם בעזרת תרופות טבעיות.ניתן להשתמש בקומפרסים חמים, תרופות צמחיות ושמנים אתרים להפחתת כאב ודלקת ולקידום ריפוי.בעת שימוש באחת מהתרופות הללו, הקפד לעקוב אחר ההוראות בזהירות כדי להימנע מכל תופעות לוואי לא רצויות.

התרופה של סבתא מספר 1 – שום

שום משמש במשך מאות שנים כתרופה לאוזני אוזניים.על פי ההערכה, מדובר באנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהום ולהפחית את הדלקת באוזן.להשתמש בשום Fאו כאב אוזניים, הכניסו כמה שיני שום במחבת והוסיפו מספיק שמן זית בכדי לכסות אותם.מחממים את השמן עד שהוא חם ואז מסננים אותו.הכניסו כמה טיפות של השמן לאוזן ותנו לו לשבת כמה דקות.זה יכול לעזור להקל על הכאב ולהפחתת דלקת.

כיצד להשתמש בשום לטיפול בכאבי אוזניים

  • הכניסו כמה שיני שום במחבת והוסיפו מספיק שמן זית כדי לכסות אותם.
  • מחממים את השמן עד שהוא חם ואז מסננים אותו.
  • הכניסו כמה טיפות של השמן לאוזן ותנו לו לשבת כמה דקות.

התרופה של סבתא מספר 2 – מיץ בצל

מיץ בצל שימש גם הוא מאות שנים לטיפול באוזני אוזניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ומטפלות בכאב.כדי להשתמש במיץ בצל לכאב אוזניים, קוצצים בצל לחתיכות קטנות והכניסו אותם לבלנדר.מערבבים את הבצל עד שהוא נוזל.מסננים את הנוזל ומכניסים כמה טיפות של המיץ לאוזן.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.

כיצד להשתמש במיץ בצל כדי לטפל בכאבי אוזניים

  • קוצצים בצל לחתיכות קטנות ומכניסים אותם לבלנדר.
  • מערבבים את הבצל עד שהוא נוזל.
  • מסננים את הנוזל והכניסו כמה טיפות של המיץ לאוזן.

התרופה של סבתא מספר 3 – קומפרס חם

דחיסה חמה היא דרך פשוטה ויעילה לטיפול בכאב אוזניים.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש בקומפרס חם, קח מטלית כביסה נקייה וספוג אותו במים חמים.סחטו את עודפי המים ואז מניחים את הבד החם על האוזן הפגועה.השאר אותו לכמה דקות ואז הסר אותו.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כיצד להשתמש בקומפרס חם לטיפול בכאבי אוזניים

  • קח מטלית כביסה נקייה וספוג אותו במים חמים.
  • סחוט את עודפי המים ואז הניח את הבד החם על האוזן הפגועה.
  • השאר אותו לכמה דקות ואז הסר אותו.
  • חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לטפל באזורים באופן טבעי וללא שימוש בתרופות.ניתן להשתמש בשום, מיץ בצל ודחיסה חמה כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת.עם זאת, אם כאב האוזניים נמשך או מלווה בחום, בחילה או סחרחורת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מרופא.

שאלות נפוצות

  • כמה זמן עלי להשתמש במיץ שום או בצל לכאב אוזניים?

    מומלץ להשתמש בשום או במיץ בצל לכל היותר 10 דקות בכל פעם.הקפד להתייעץ עם רופא אם כאב האוזניים נמשך.

  • באיזו תדירות אוכל להשתמש בדחיסה חמה?

    מומלץ להשתמש בדחיסה חמה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לטפל באזורים באופן טבעי וללא שימוש בתרופות.ניתן להשתמש בשום, מיץ בצל ודחיסה חמה כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי וכי אם כאב האוזניים נמשך או מלווה בחום, בחילה או סחרחורת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מרופא. טיפול באזורים הוא חלק חשוב בניהול מצב כואב זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן