דף הבית » תרופות סבתא » כאב באוזן הימנית – 15 תרופות סבתות פופולריות וחשובות
dbdd dddddf dddedaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddcda

כאב באוזן הימנית – 15 תרופות סבתות פופולריות וחשובות

מה הכאב באוזן הנכונה?

כאב באוזן הימנית יכול להתייחס לכל אי נוחות המורגשת באזור.זה יכול לנוע בין גירוי קל ועד פעימות קשה ויכול לנוע בין מספר שניות לימים או שבועות.כאבים באוזן הימנית יכולים להיגרם על ידי מצבים רבים ושונים, כולל זיהומים, טראומה או מחלות בסיסיות.

15 תרופות סבתות פופולריות וחשובות לכאב באוזן הימנית

כאב באוזן הימנית יכול להיות לא נוח ויכול להפריע לפעילויות היומיומיות.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור להקל על הכאב ולספק נוחות.להלן 15 מהתרופות הפופולריות והחשובות ביותר לסבתא לכאב באוזן הימנית:

1.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות באוזן הימנית.כדי ליצור דחיסה חמה, פשוט להשרות מטלית נקייה במים חמים, סובבים את עודפי המים ואז מרחו אותו ישירות על האזור הכואב.החזק את הדחיסה במקום למשך 10 עד 15 דקות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לכאב באוזן הימנית.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.בעזרת ספוגית כותנה, מרחו את התערובת על אזור הכאב.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את האזור במים חמים.

3.שמן זית

שמן זית יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת באוזן הימנית.פשוט שופכים כמה טיפות שמן זית לאוזן הפגועה ומאפשרים לו לשבת 10 דקות.לאחר 10 דקות, הטו את הראש לצד ואפשר לשמן להתנקז.

4.שמן שום

שמן שום הוא תרופה ביתית פופולרית לכאב באוזן הימנית.להכנת שמן שום, מערבבים יחד חלקים שווים של שום ושמן שומשום.מחממים את התערובת עד שהיא חמה, ואז למרוח אותה ישירות על האזור הכואב.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב באוזן הימנית.חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה ביתית פופולרית לכאב באוזן הימנית.להכנת מיץ בצל, פשוט מערבבים בצל ואז מסננים את המיץ לכוס.טבלו כדור כותנה במיץ ומורחים אותו על האזור הכואב.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לכאב באוזן הימנית.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר לפני שמריחים אותו על האזור הכואב.

8.שמן מנטה

לשמן מנטה יש תכונות משכך כאבים שיכולות לעזור להפחית את הכאב באוזן הימנית.לייצור שמן מנטה מערבבים יחד חמש טיפות שמן מנטה וכף שמן זית אחד.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית פופולרית לכאב באוזן הימנית.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר לפני שמריחים אותו על האזור הכואב.

10.מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת באוזן הימנית.להכנת מיץ לימון, פשוט סחטו את המיץ מלימון אחד לכוס.טבלו כדור כותנה במיץ ומורחים אותו על האזור הכואב.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

11.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב באוזן הימנית.להכנת שמן עץ התה, מערבבים יחד חמש טיפות שמן עץ התה וכף שמן זית אחת.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.

12.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה ביתית פופולרית לכאב באוזן הימנית.להכנת עלי בזיליקום, פשוט טוחנים קומץ עלי בזיליקום טריים ואז מפזרים את האבקהלתוך

כאב באוזן הימנית: הסעדים של סבתא

כאב באוזן הימנית יכול להוות מטרד אמיתי.בין אם זה מטרד קל או נושא רציני יותר, זה יכול להיות לא נעים ולא נוח.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להביא להקלה.להלן 15 תרופות פופולריות וחשובות שאולי סבתא שלך המליצה.

1.חום

אחד התרופות הנפוצות ביותר לכאב באוזן הימנית הוא יישום החום.ניתן לעשות זאת עם בקבוק מים חמים, כרית חימום או אפילו סתם מטלית חמה.החלת חום על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש במטלית נקייה והחל חום למשך 10 עד 15 דקות בכל פעם.

2.שום

ל

שום יש תכונות ריפוי רבות ומהווה תרופה נהדרת לכאב באוזן הימנית.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום וחילוץ את המיץ.החל את המיץ על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10 עד 15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.גרב מלח

תרופה שימושית נוספת לכאב באוזן הימנית היא ליצור גרב מלח.לשם כך, מלאו גרב נקייה במלח ואז מחממים אותה במיקרוגל.ברגע שהוא חם, עטפו אותו סביב האזור הפגוע במשך 10 עד 15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

4.שמן זית

שמן זית יכול לשמש גם כדי להביא הקלה מכאבים באוזן הימנית.מחממים כמה כפות שמן זית ואז מורחים אותו על האזור המושפע.אפשר לו לשבת 10 עד 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת הכאב באוזן הימנית.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית ומורחים אותו על האזור הנגוע.אפשר לו לשבת 10 עד 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

6.בצל

בצל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת הכאב באוזן הימנית.כדי להשתמש בתרופה זו, קוצצים דק בצל ואז לחלץ את המיץ.החל את המיץ על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10 עד 15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס יכול לשמש גם כדי להביא הקלה מכאב באוזן הימנית.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כף שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת 10 עד 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת הכאב באוזן הימנית.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת אוזניים.יש לשטוף את האזור הפגוע בתמיסה ואז לשטוף במים חמים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת הכאב באוזן הימנית.כדי להשתמש בתרופה זו, קוצצים שורש ג’ינג’ר דק ואז לחלץ את המיץ.החל את המיץ על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10 עד 15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.בזיל

בזיליקום הוא עוד אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת הכאב באוזן הימנית.כדי להשתמש בתרופה זו, קוצצים דק כמה עלים של בזיליקום ואז תמצאו את המיץ.החל את המיץ על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10 עד 15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.LIC

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן