דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכאבים בפה – 17 ריפוי ותרופות ביתיות

טיפול בכאבים בפה – 17 ריפוי ותרופות ביתיות

כאב בפה הוא מצב לא נוח ומעצבן שיכול לגרום לקושי באכילה ושתייה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות וטיפולים ביתיים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת, הכאב והאי הנוחות הקשורים לכאוב בפה.להלן 17 מהריפוי והתרופות הביתיות היעילות ביותר לטיפול בכאבים בפה.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם אחד הטיפולים הפופולריים והיעילים ביותר לכאבים בפה.זה עוזר להפחית דלקת וכאב, ויכול גם לעזור להוציא כל זיהום.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף ולגרגר למשך 30 שניות.ירק את הפיתרון וחזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

2.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ובעל תכונות מרגיעות וריפוי.לשימוש, מערבבים כפית דבש אחת עם מעט מים חמים ומרחים אותו ישירות על הכאב.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהכאב נרפא.

טיפ ייחודי

מערבבים דבש עם קורט אבקת כורכום לתוספת יתרונות ריפוי.כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.

3.קומפרס קר

שימוש בדחיסה קרה יכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לכאוב בפה.לשימוש, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים על האזור הפגוע למשך חמש דקות לפחות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה.לשימוש, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על הכאב.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהכאב נרפא.

טיפול דרך הפה אלטרנטיבי

בנוסף לתרופות, ישנן שיטות אלטרנטיביות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ולמנוע פצעי פה.שיטות אלה יכולות לספק הקלה מהכאב הקשור לפצעי הפה ויכולים לעזור לקדם ריפוי.

שטיפת מי מלח

ניתן להשתמש ב

שטיפת מי מלח כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת מי חמצן מימן

ניתן להשתמש גם ב

שטיפת מי חמצן מימן כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.כדי לגרום לשטיפה של מי חמצן, מערבבים כף מי חמצן עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת סודה לשתייה

ניתן להשתמש ב

שטיפת סודה לשתייה כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.כדי להכין שטיפת סודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות ביתיות

ניתן להשתמש בתרופות ביתיות גם כדי לסייע בטיפול ולמנוע פצעי פה.שיטות אלה יכולות לספק הקלה מהכאב הקשור לפצעי הפה ויכולים לעזור לקדם ריפוי.

קומפרס קר

ניתן להשתמש ב

דחיסה קרה כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.כדי להכין דחיסה קר, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

ניתן להשתמש ב

אלוורה כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.כדי להשתמש באלוורה, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שקיות תה

ניתן להשתמש ב

שקיות תה כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.כדי להשתמש בשקיות תה, תלול שקית תה במים חמים למשך חמש דקות.הסר את שקית התה ואפשר לו להתקרר.מניחים את שקית התה על האזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

בנוסף לתרופות ולתרופות ביתיות, שמירה על היגיינת פה אוראלית טובה והימנעות ממזונות שיכולים לעצבן את הפה יכולה לעזור במניעת התרחשות פצעי הפה.אכילת תזונה בריאה העשירה בפירות וירקות יכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולקדם ריפוי.

שאלות נפוצות

מהן התרופות הביתיות הטובות ביותר לפצעי הפה?

התרופות הביתיות הטובות ביותר לפצעי הפה כוללים שטיפת מי מלח, שטיפת מי חמצן, שטיפת סודה לשתייה, קומפרס קר, אלוורה ושקיות תה.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות ביתיות אלה?

יש להשתמש בתרופות ביתיות אלה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פצעי פה יכולים להיות לא נוחים וכואבים, אך ניתן לטפל בהם בתרופות ובתרופות ביתיות.תרופות, כמו קרמים אקטואליים ותרופות דרך הפה, יכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.ניתן להשתמש בשיטות טיפול אלטרנטיבי לטיפול דרך הפה, כמו שטיפת מי מלח, שטיפת מי חמצן ושטיפת סודה לשתייה, כדי לסייע בהפחתת הדלקת והכאב הקשורים לפצעי הפה.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות, כמו קומפרס קר, אלוורה ושקיות תה, כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.שמירה על היגיינת דרך הפה טובה והימנעות ממזונות שיכולים לעצבן את הפה יכולה גם לסייע במניעת התרחשות פצעי הפה.אכילת תזונה בריאה העשירה בפירות וירקות יכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולקדם ריפוי. טיפול בכאוב בפה דורש סבלנות ומסירות, אך עם הגישה הנכונה, זה יכול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן