דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בטחורים – 23 התרופות של סבתא לטיפול יעיל וזמין בבית

טיפול בטחורים – 23 התרופות של סבתא לטיפול יעיל וזמין בבית

טחורים הם מצב שכיח ולעתים קרובות כואב הפוגע במיליוני אנשים בכל העולם.למרות שישנם טיפולים רבים זמינים, הרבה אנשים פונים לתרופות מסורתיות שהועברו מסבתותיהם כדי להתייחס לנגע לא נוח זה.להלן עשרים ושלוש הסעדים של סבתא שיכולים להביא הקלה מהטחורים וניתן לעשות זאת בקלות בבית.

שימוש במכשפות לוז

לוז מכשפה הוא חומר טבעי ואנטי דלקתי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בטחורים.זה יכול לשמש כמשחה אקטואלית או כדחיסה.כדי להכין דחיסה, משרים חתיכת בד כותנה בלוז המכשפה ולחץ אותו על האזור הפגוע עד 10 דקות.יש לבצע תרופה זו מספר פעמים ביום להקלה מקסימאלית.

אמבטיות סיטז

אמבטיה של סיטז היא אמבטיה רדודה שתוכננה ספציפית כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לטחורים.כדי להכין אמבטיה סיטז, מלאו את האמבטיה בכמה סנטימטרים של מים חמים והוסיפו חצי כוס מלח אפסום.שב באמבטיה 15 עד 20 דקות, ומאפשר למים החמים להרגיע את האזור המושפע.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

להקלה מקסימאלית, הוסף מעט שמן אתרי לבנדר למי אמבטיה.לבנדר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית כאב ודלקת הקשורים לטחורים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר טבעי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לספק הקלה מטחורים.כדי להשתמש בתרופה זו, הספיגו כדור כותנה בחומץ תפוחים ולחצו אותו על האזור הפגוע עד 10 דקות.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לספק הקלה מהטחורים.כדי להשתמש בתרופה זו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן זית

שמן זית הוא חומר טבעי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לספק הקלה מטחורים.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות כדור כותנה בשמן זית ולחץ אותו על האזור המושפע עד 10 דקות.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום

שום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לספק הקלה מהטחורים.כדי להשתמש בתרופה זו, ריסקו שתי שיני שום והחל אותו ישירות על האזור המושפע.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לספק הקלה מהטחורים.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים כדור כותנה בשמן קוקוס ולחץ אותו על האזור הנגוע עד 10 דקות.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרסים חמים

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים כדי לספק הקלה מהגרד והנוער הקשורים לטחורים.להכנת דחיסה חמה, משרים חתיכת בד כותנה במים חמים ולחץ אותו על האזור הפגוע עד 10 דקות.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ומשכך כאבים שיכול לספק הקלה מהטחורים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות בכוס מים רותחים ומאפשרים לתה להתקרר.ברגע שהתה התקרר, הספג חתיכת בד כותנה בתה ולחץ אותו על האזור הפגוע עד 10 דקות.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חבילת קרח

ניתן להשתמש בחבילת קרח להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לטחורים.להכנת אריזת קרח, מלאו שקית ניילון עם קוביות קרח ועטפו אותו במגבת.החל את חבילת הקרח על האזור המושפע עד 10 דקות.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא סיב טבעי שיכול לסייע בהפחתת עצירות ומתח הקשור לטחורים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של קליפת פסיליום בכוס מים חמים ושתו אותה

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא צמח יליד צפון אמריקה, והוא ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת והכאב.בנוסף, יש לו תכונות מעיקות שיכולות להפחית נפיחות ולעזור להפחית את תחושת הגירוד של טחורים.

8.אלוורה

אלוורה הוא צמח ששימש זה מכבר לתכונות הריפוי שלו.ניתן ליישם את הג’ל שלו ישירות על האזור הנגוע להקלה מתחושת הגירוד והנוער.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הנפיחות הקשורה לטחורים.

9.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לטחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לערבב עם כוס מים ליצירת פיתרון אקטואלי.בנוסף, ניתן לצרוך אותה דרך הפה כדי לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.

10.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תחושת הגירוד והשריפה הקשורים לטחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לערבב בשמן נשא כמו שמן קוקוס כדי ליצור פיתרון אקטואלי.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הנפיחות הקשורה לטחורים.

11.מלח אפסום

מלח אפסום הוא מינרל טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לטחורים.ניתן להוסיף אותו לאמבט חם או לערבב עם מים ליצירת פיתרון אקטואלי.נוסף

12.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות ודלקת הקשורים לטחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו שמן עץ התה כדי ליצור פיתרון אקטואלי.בנוסף, ניתן לצרוך אותה דרך הפה כדי לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.

13.שום

שום הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תחושת הגירוד והגירה הקשורים לטחורים.ניתן לצרוך אותו בעל פה או ליישם ישירות על האזור המושפע.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הנפיחות הקשורה לטחורים.

14.בצל

בצל הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את תחושת הגירוד והגירה הקשורים לטחורים.ניתן לצרוך אותו בעל פה או ליישם ישירות על האזור המושפע.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הנפיחות הקשורה לטחורים.

15.רוטין

רוטין הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות ודלקת הקשורים לטחורים.ניתן לצרוך אותו בעל פה או ליישם ישירות על האזור המושפע.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד והנריאה הקשורים לטחורים.

16.מטאטא הקצב

המטאטא של אטליז הוא צמח הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמתמודדות.ניתן לצרוך אותו דרך הפה או ליישם ישירות על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת והכאב.בנוסף, יש לו תכונות מעיקות שיכולות להפחית נפיחות ולעזור להפחית את תחושת הגירוד של טחורים.

17.Bilberry

Bilberry הוא צמח הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמתמודדות.ניתן לצרוך אותו דרך הפה או ליישם ישירות על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת והכאב.בנוסף, יש לו תכונות מעיקות שיכולות להפחית נפיחות ולעזור להפחית את תחושת הגירוד של Hemorrhoids.

18.ערמון סוס

ערמון סוס הוא צמח יליד אירופה ואסיה והוא ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמתמודדות.ניתן לצרוך אותו דרך הפה או ליישם ישירות על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת והכאב.בנוסף, יש לו תכונות מעיקות שיכולות להפחית נפיחות ולעזור להפחית את תחושת הגירוד של טחורים.

19.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא צמח יליד צפון אמריקה וידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמתמודדות.זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן