דף הבית » תרופות סבתא » טיפול טחורים חיצוניים – 16 תרופות של סבתא נפלאה וריפוי
dddaddc ddddaddd dddaddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad

טיפול טחורים חיצוניים – 16 תרופות של סבתא נפלאה וריפוי

כואבים, מגרדים ולא נוחים – 16 תרופות של סבתא עבור טחורים חיצוניים
אף אחד לא אוהב לדבר על טחורים, אבל הם מהווים בעיה נפוצה.טחורים הם ורידים נפוחים באזור האנאלי והרקטום.טחורים חיצוניים ממוקמים מחוץ לפי הטבעת.הם יכולים להיות כואבים ולגרום לגרד ולשרוף.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.להלן 16 מהטיפולים הטובים ביותר שאולי סבתא שלך השתמשה בהם.

1.מכשפה לוז

לוז מכשפה נגזר מהקליפה והעלים של שיח לוז המכשפה ומשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לטחורים.זהו עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.אתה יכול להשתמש בכדור כותנה כדי למרוח לוז מכשפה על האזור הפגוע עד שלוש פעמים ביום.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.לשימוש, פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להשתמש בכדור כותנה כדי להחיל אותו ישירות על האזור המושפע.

3.אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל טחורים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, פשוט החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים ביום.

4.אמבטיה מלח אפסום

מלח אפסום מכיל מגנזיום, הידוע בתכונות הריפוי שלו.נקיטת אמבטיה חמה עם מלח אפסום יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, פשוט הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 עד 20 דקות.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע פעמיים ביום.

6.מטאטא הקצב

מטאטא הקצב הוא עשב ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מצבים, כולל טחורים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, פשוט קח תוסף או צורת תה של מטאטא הקצב שלוש פעמים ביום.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע שלוש פעמים ביום.

8.שום

שום משמש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.לשימוש, פשוט החל שן שום כתוש על האזור המושפע שלוש פעמים ביום.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושותה אותם שלוש פעמים ביום.

10.קרמים טחורים

קרמים טחורים זמינים ללא מרשם ויכולים לעזור להפחית גירוד ונפיחות.לשימוש, פשוט החל את השמנת על האזור המושפע פעמיים ביום.

11.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.לשימוש, פשוט החל קומפרס קר על האזור המושפע למשך 10 דקות בכל פעם, שלוש פעמים ביום.

12.אמבטיות סיטז

אמבטיות סיטז הן דרך נהדרת להפחית נפיחות ואי נוחות.לשימוש, פשוט מלא את האמבטיה שלך במים חמים ושבה בתוכה 15 עד 20 דקות.

13.מזונות עשירים בסיבים

אכילת דיאטה עשירה בסיבים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.מזונות כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים הם כולם מקורות נהדרים לסיבים.

14.תוספי צמחים

תוספי צמחים כמו ערמון סוס, מטאטא הקצב וקמומיל יכולים לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.לשימוש, פשוט קח את המינון המומלץ של התוסף שלוש פעמים ביום.

15.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.לשימוש, פשוט

10.מכשפה לוז

מכשפה לוז הוא מענק טבעי שיכול לספק הקלה מגרד ושריפה הנגרמת על ידי טחורים.העלים והנביחה של לוז המכשפה משמשים לייצור קרמים, משחות ותמיכות אקטואליות המסייעות להפחתת נפיחות ואי נוחות.זה יכול לשמש כדחיסה או נלקחת דרך הפה.לוז מכשפה יכול לעזור להפסיק את הדימום ולהפחית את הדלקת.

11.עלי כרוב

ל

עלי כרוב יש תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בטחורים חיצוניים.הרתיחו כמה עלי כרוב במים ומורחים אותם על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב.חשוב לשמור על האזור נקי ויבש למניעת זיהום.

12.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בטחורים.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי או לניתן דרך הפה.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושותים אותו פעמיים או שלוש ביום.לחלופין, טבלו כדור כותנה בחומץ סיידר תפוחים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

13.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות ואי נוחות הנגרמת על ידי טחורים חיצוניים.ניתן ליישם אותו בעל פה או מיושם באופן אקטואלי.כדי להשתמש באלוורה באופן מקומי, ערבבו כמה טיפות של ג’ל אלוורה בכוס מים והמרחו אותו על האזור הנגוע.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

14.תוסף סיבים

סיבים חיוניים לשמירה על תנועות מעי רגילות ולמניעת עצירות.זה עוזר לרכך את הצואה ולהקל על המעבר.אכילת תזונה עתירת סיבים יכולה לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.תוספי סיבים זמינים גם בצורה של כמוסות ואבקות.נטילת תוסף סיבים יכולה לעזור להפחית את העצירות ולהפחתת תסמיני הטחורים.

15.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית עצירות, שיפור זרימת הדם ולהפחתת הלחץ על הוורידים באזור פי הטבעת.חשוב לבחור תרגילים בעלי השפעה נמוכה, כמו הליכה, שחייה או רכיבה על אופניים.

16.Sitz Bath

אמבטיה של סיטז היא אמבטיה חמה שניתן להשתמש בה להפחתת נפיחות ואי נוחות הנגרמת על ידי טחורים.מלאו אמבטיה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו לבנדר או שמן אקליפטוס.משרים באמבטיה במשך 20 דקות וחזור על התהליך פעמיים או שלוש ביום.

16 הסעדים של סבתא נפלאה וריפוי אלה יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים חיצוניים ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.חשוב לעקוב אחר אורח חיים בריא, לאכול תזונה מאוזנת ולהישאר פעילים כדי למנוע חוזרת טחורים.אם התסמינים נמשכים, חשוב להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם התרופות הטבעיות הטובות ביותר עבור טחורים חיצוניים?
  • א: לוז מכשפה, עלי כרוב, חומץ תפוחים, אלוורה, תוסף סיבים, פעילות גופנית ומרחצאות סיטז הם חלק מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר לטחורים חיצוניים.

טחורים חיצוניים יכולים להיות מצב לא נוח ומביך, אך עם השילוב הנכון של שינויים באורח החיים ותרופות טבעיות, ניתן להקל על הסימפטומים ולמצוא הקלה.החל ממכשפות לוז למרחצאות סיטז, הסעדים של סבתא יכולים לספק דרך טבעית, בטוחה ויעילה להפחתת נפיחות ואי נוחות הנגרמת על ידי טחורים חיצוניים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן