דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בהרפס – 19 תרופות סבתות נפלאות ומקובלות ברחבי העולם

טיפול בהרפס – 19 תרופות סבתות נפלאות ומקובלות ברחבי העולם

טיפול בהרפס: 19 התרופות של סבתא מרחבי העולם
הרפס הוא זיהום נגיפי הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס (HSV).זה יכול לגרום לשלפוחיות כואבות ופצעים על העור והקרומים הריריים.ניתן להפיץ הרפס גם באמצעות מגע עם רוק נגוע או הפרשות איברי המין.הטיפול בהרפס יכול להשתנות בהתאם לאדם, אך ישנם כמה תרופות ביתיות ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בתסמיני הרפס.להלן 19 תרופות של סבתא מרחבי העולם ששימשו כדי לסייע בטיפול בהרפס.

דבש

האני הוא תרופה ביתית פופולרית לנגעי הרפס.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגירוד והנוער הקשורים להתפרצויות הרפס.ניתן ליישם דבש ישירות על האזור המושפע או להילקח דרך הפה בצורה קפסולה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש היסטוריה ארוכה של שימוש לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי -ויראליות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם להרפס.ניתן ליישם חומץ תפוחים ישירות על האזור הפגוע או להילקח דרך הפה בצורה נוזלית.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו הרפואיות.יש לו תכונות חיטוי ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.ניתן לדלל שמן עץ התה במים ולהחיל ישירות על האזור הפגוע או להילקח דרך הפה בצורת קפסולה.

שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם להרפס.ניתן ליטול שום דרך הפה בצורת גלולה או כמוסה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.ניתן ליטול את מזור הלימון דרך הפה בצורת גלולה או קפסולה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.Echinacea ניתן ליטול דרך הפה בצורת גלולה או כמוסה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

אלוורה

אלוורה הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.ניתן ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע או להילקח דרך הפה בצורה נוזלית.

לבנדר

לבנדר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם להרפס.ניתן ליטול לבנדר דרך הפה בצורת גלולה או כמוסה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.ניתן ליטול כורכום דרך הפה בצורת נוזל או גלולה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה ביתית פופולרית להתפרצויות הרפס.הוא מכיל תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.ניתן ליטול תה ירוק דרך הפה בצורת נוזלים או גלולה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא שמן אתרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם להרפס.ניתן לדלל שמן אורגנו במים ולהחיל ישירות על האזור הפגוע או להילקח דרך הפה בצורת קפסולה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה ביתית פופולרית לנגעי הרפס.זהמכיל תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע או להילקח דרך הפה בצורה נוזלית.

תמצית עלה זית

תמצית עלה זית היא תמצית הנגזרת מעלי עץ הזית.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות שיכולות לעזור להילחם בנגיף ש

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לטיפול בהרפס.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף ולהפחית את ההתפרצויות.כמה תרופות צמחיות פופולריות עבור הרפס כוללות:

  • Echinacea: Echinacea הוא עשב שיש לו תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.
  • לימון בלאם: לימון בלאם הוא עשב שיכול לעזור להפחית את תסמיני הרפס, כמו שריפה וגרד.זה יכול גם לעזור להפחית את משך ההתפרצות.
  • שום: שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בנגיף ולהפחית את חומרת ההתפרצויות.
  • אלוורה: אלוורה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את זמן הריפוי.
  • Astragalus: Astragalus הוא עשב שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף.

שינויים תזונתיים

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את חומרת התפרצויות הרפס.אכילת מזונות עשירים בליזין, חומצת אמינו, יכולה לעזור להפחית את תדירות ההתפרצויות.מזונות עשירים בליזין כוללים דגים, בקר, עוף, ביצים ומוצרי סויה.הימנעות ממזונות עשירים בארגנין, כמו אגוזים ושוקולד, יכולה גם לעזור להפחית את חומרת ההתפרצויות.

תוספים

נטילת תוספי מזון יכולה לעזור גם להפחית את חומרת ההתפרצויות.תוספי מזון שעשויים לעזור לכלול אבץ, ויטמין C וויטמינים B.

טיפולים אקטואליים

ישנם מגוון טיפולים אקטואליים שניתן להשתמש בהם לטיפול בהרפס.אלה יכולים לכלול קרמים, משחות וג’לים ללא מרשם.כמה טיפולים אקטואליים פופולריים כוללים את Acyclovir, Valacyclovir ו- Lidocaine.

סיכום

הסעדים של סבתא לטיפול בהרפס מגוונים וכוללים תרופות צמחיות, שינויים תזונתיים, תוספי מזון וטיפולים אקטואליים.תרופות צמחיות כמו Echinacea, Balm Lemon, שום, אלוורה ואסטרגלוס יש תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף ולהפחית את ההתפרצויות.אכילת תזונה בריאה עשירה בליזין והימנעות ממזונות עשירים בארגינין יכולה גם להפחית את חומרת ההתפרצויות.תוספי מזון כמו אבץ, ויטמין C וויטמינים B יכולים להועיל בניהול הנגיף, כמו גם בטיפולים אקטואליים כמו Acyclovir, Valacyclovir ו- Lidocaine.

שאלות נפוצות

מה היתרונות של שימוש בתרופות צמחי מרפא לטיפול בהרפס?

תרופות צמחיות יכולות לעזור להילחם בנגיף ולהפחית דלקת, להגביר את מערכת החיסון, להפחית את תסמיני הרפס, להפחית את משך ההתפרצות ולהאיץ את זמן הריפוי.

האם ישנם מזונות או תוספי מזון שאוכל לקחת כדי להפחית את חומרת ההתפרצויות?

אכילת תזונה בריאה עשירה בליזין והימנעות ממזונות עשירים בארגינין יכולה לעזור להפחית את חומרת ההתפרצויות.תוספי מזון כמו אבץ, ויטמין C וויטמינים B יכולים גם להועיל בניהול הנגיף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן