דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בהרפס באיברי המין – 2 תרופות סבתות מסורתיות ומוסמכות

טיפול בהרפס באיברי המין – 2 תרופות סבתות מסורתיות ומוסמכות

מה זה הרפס באיברי המין?

הרפס באיברי המין הוא זיהום מין (STI) הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס (HSV).זהו נגיף חשוך מרפא שיכול לגרום להתפרצויות כואבות וחוזרות ונשנות של שלפוחיות ופצעים באזור איברי המין.ניתן להתפשט את הנגיף דרך מין דרך הפה, האנאלי והנרתיק, כמו גם באמצעות מגע עור לעור.הרפס באיברי המין עלול לגרום למגוון תסמינים לא נוחים, כולל כאבים וגירוד באזור איברי המין, לשרוף מתן שתן והגברת הסיכון לזיהומים אחרים.

הסעדים של סבתא מסורתית ומוסמכת עבור הרפס אברי המין

אמנם אין תרופה להרפס באיברי המין, אך ישנם כמה תרופות של סבתא מסורתית ומוסמכת שעשויות לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את הבריאות הכללית.תרופות טבעיות אלה עשויות לספק הקלה מהתסמינים הלא נוחים של הרפס באיברי המין ועשויים לעזור להפחית את הסיכון להתפרצויות חוזרות ונשנות.

1.שינויים תזונתיים

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת טיפול בהרפס באיברי המין הוא לוודא שאתה אוכל תזונה מאוזנת.אכילת שפע של פירות וירקות טריים, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהפחית את הדלקת.בנוסף, הימנעות ממזונות מעובדים וסוכרים, כמו גם מזונות בעלי תוכן גבוה של שומני טרנס מלאכותיים, יכולה גם לסייע בהפחתת הסיכון להתפרצויות חוזרות ונשנות.

2.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות משמשות בדרך כלל לטיפול בהרפס באיברי המין.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר למצב זה כוללים Echinacea, Goldenseal, Calendula ו- Lemon Balm.עשבי תיבול אלה נחשבים כמסייעים בהפחתת הדלקת ויכולים גם לעזור להגביר את מערכת החיסון.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע כדי לעזור להפחית גירוד ודלקת.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בשמן עץ התה על פצעים פתוחים, מכיוון שהוא יכול לגרום לגירוי נוסף.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בהרפס באיברי המין.זה נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית את תחושות הגירוד והשריפה באזור הפגוע.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי או לקחת באופן פנימי בצורה מדוללת.

טיפ מועיל

אם אתה שוקל להשתמש באחד מהתרופות הטבעיות הללו לטיפול בהרפס באיברי המין, חשוב לדבר תחילה עם הרופא שלך.תרופות טבעיות עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לוודא כי אין התוויות נגד לפני תחילת הטיפול.

תרופות מסורתיות לטיפול בהרפס אברי המין

תרופות מסורתיות שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בהרפס באיברי המין.אמנם לא כל התרופות הללו הוכחו מדעית כעובדות, אך אנשים רבים הצליחו להקל על הסימפטומים של הרפס באיברי המין עם טיפולים טבעיים אלה.להלן כמה מהתרופות המסורתיות הנפוצות ביותר לטיפול בהרפס באיברי המין:

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה מכיל תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטי -ויראליות עוצמתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הרפס באיברי המין.החלת שמן עץ התה באופן אקטואלי על האזורים שנפגעו יכולה לעזור להקל על גירוד, שריפה וכאב.חשוב לדלל את שמן עץ התה בשמן נשא כמו שמן קוקוס לפני שמריחים אותו על העור.

2.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה להרפס באיברי המין.החלת אלוורה באופן אקטואלי על האזורים הנגועים יכולה להפחית גירוד ונפיחות.חשוב להשתמש בג’ל אלוורה טהור ואורגני כדי להשיג הכי הרבה תועלת.

3.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטי -מיקרוביאליות.צריכת שום יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף הגורם להרפס באברי המין.אכילת שום בצורתו הגולמית היא הטובה ביותר, אך ניתן לקחת אותו גם כתוסף.

4.שמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור לאדוםתסמיני הרפס באיברי המין.יישום שמן אורגנו באופן מקומי על האזורים הנגועים יכול לעזור להפחית גירוד, שריפה וכאב.חשוב לדלל שמן אורגנו בשמן נשא לפני שמריחים אותו על העור.

הסעדים של סבתא מוסמכת לטיפול בהרפס אברי המין

בנוסף לתרופות המסורתיות המפורטות לעיל, ישנם גם תרופות מוסמכות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בהרפס באיברי המין.תרופות אלה הועברו מדור לדור ומשמשות במשך מאות שנים לטיפול במצבים רפואיים שונים, כולל הרפס באיברי המין.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא המוסמכת ביותר לטיפול בהרפס באיברי המין:

1.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי הקשורים להרפס באיברי המין.החלת לוז מכשפה באופן מקומי על האזורים שנפגעו יכולה לעזור להפחית גירוד ושריפה.חשוב להשתמש לוז מכשפה טהור ואורגני כדי להשיג את התועלת ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הרפס באיברי המין.יישום חומץ תפוחים באופן אקטואלי על האזורים המושפעים יכול לעזור להפחית גירוד ושריפה.חשוב לדלל חומץ תפוחים עם מים לפני שמריחים אותו על העור.

3.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה להרפס באיברי המין.החלת שמן קוקוס באופן אקטואלי על האזורים הנגועים יכולה להפחית גירוד ונפיחות.חשוב להשתמש בשמן קוקוס טהור ואורגני כדי להשיג הכי הרבה תועלת.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הרפס באיברי המין.צריכת שורש ליקריץ יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף הגורם להרפס באיברי המין.חשוב להשתמש בשורש ליקריץ טהור ואורגני כדי להשיג את התועלת המרבית.

מסקנה

טיפול בהרפס באיברי המין יכול להיות תהליך ארוך וקשה.עם זאת, על ידי שימוש בסעדים של סבתא מסורתית ומוסמכת, ניתן להפחית את אי הנוחות הקשורה להרפס באיברי המין ולהאיץ את תהליך הריפוי.חשוב לדבר עם הרופא שלך על הסעדים האלה לפני שתנסו אותם, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות מסורתיות לטיפול בהרפס באיברי המין?

כמה תרופות מסורתיות לטיפול בהרפס באיברי המין כוללים שמן עץ התה, אלוורה, שום ושמן אורגנו.

מהם הסעדים של סבתא מוסמכת לטיפול בהרפס באיברי המין?

כמה תרופות של סבתא מוסמכת לטיפול בהרפס באיברי המין כוללים לוז מכשפה, חומץ תפוחים, שמן קוקוס ושורש ליקוריץ.

הרפס באיברי המין הוא מצב קשה שיכול לגרום לאי נוחות ומצוקה ניכרים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות של סבתא מסורתית ומוסמכת שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את תהליך הריפוי.חשוב לדבר עם הרופא שלך על הסעדים האלה לפני כן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן