דף הבית » תרופות סבתא » הרפס בלוע – 16 תרופות של סבתא מסורתית ורפואית

הרפס בלוע – 16 תרופות של סבתא מסורתית ורפואית

מה זה הרפס בלוע?


הרפס בלוע הוא סוג של זיהום הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס (HSV).זה נראה לרוב בצורה של פצעים קרים על השפתיים, אך זה יכול גם להשפיע על הגרון והלוע.תסמינים של הרפס בלוע כוללים בדרך כלל כאב גרון, קושי בבליעה, חום ובלוטות לימפה נפוחות.במקרים מסוימים, הנגיף יכול להתפשט לאזורים אחרים בגוף, כמו העיניים, הפה ואזור המין.אם נותרו ללא טיפול, הרפס בלוע יכול להוביל לסיבוכים רציניים.

הסעדים של סבתא מסורתית ורפואית להרפס בלוע

החדשות הטובות הן שיש מגוון של סעדים של סבתא מסורתית ורפואית שיכולים לעזור לטפל בהרפס בלוע.טיפולים אלה יכולים לנוע בין תרופות ביתיות טבעיות לתרופות מרשם.להלן כמה מהתרופות המסורתיות והרפואיות הפופולריות ביותר להרפס ב”פריקס “:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית להרפס בלוע.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת ולהפחית את הכאב הקשור להרפס.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

2.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית להרפס בלוע.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כוס מים.שתו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת להרפס בלוע.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

4.דבש

דבש הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת להרפס בלוע.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כף דבש עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

5.מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית פופולרית נוספת להרפס בלוע.יש לו תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת להרפס בלוע.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כף מיץ לימון עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

7.Echinacea

Echinacea הוא תרופה צמחית פופולרית עבור הרפס בלוע.יש לו תכונות אנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית של Echinacea עם כוס מים פושרים ושתו את התערובת פעמיים ביום.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית פופולרית להרפס בלוע.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית כורכום עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

9.Goldenseal

Goldenseal היא תרופה צמחית פופולרית להרפס בלוע.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית גולדנסיל עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה צמחית פופולרית להרפס בלוע.יש לו תכונות אנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית שורש ליקוריץ עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת פעמיים ביום.

11.קיי

הרפס בלוע: 16 הסעדים של סבתא מסורתית ורפואית

הרפס בלוע הוא מצב שמשפיע על אנשים רבים ויכול להיות דילא נוח.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים מסורתיים ורפואיים למצב זה, כולל הסעדים של סבתא.מאמר זה ידון בשישה עשר טיפולים מסורתיים ורפואיים עבור הרפס בלוע.

1.גרגר מי מלח

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר עבור הרפס בלוע הוא גרגר מי מלח.זה כולל ערבוב כפית מלח בכוס מים חמים וגרגול תמיסה זו מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי הנוחות הנגרמת על ידי נגיף הרפס.

2.תערובת דבש ולימון

תרופה מסורתית נוספת להרפס בלוע היא תערובת דבש ולימון.זה כולל שילוב של חלקים שווים של דבש ומיץ לימון ושתיית תערובת זו מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי הנגיף ולספק הקלה מאי הנוחות.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית נוספת להרפס בלוע.זה כרוך בדילול כף של חומץ תפוחים בכוס מים ושתיית תערובת זו מספר פעמים ביום.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מהתסמינים של הרפס בלוע.

4.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית להרפס בלוע.זה כרוך בצריכת מספר שיני שום גולמיות מדי יום, או הוספת שום לתזונה של אדם בצורות אחרות.לשום תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי נגיף הרפס.

טיפולים רפואיים להרפס ב”פריקס

בנוסף לתרופות מסורתיות, ישנם גם מגוון טיפולים רפואיים בהרפס בלוע.אלה כוללים תרופות אנטי -ויראליות, קרמים אקטואליים וזריקות סטרואידים.

5.תרופות אנטי -ויראליות

תרופות אנטי -ויראליות הן הטיפול הרפואי השכיח ביותר בהרפס בלוע.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי הנגיף ולספק הקלה מאי הנוחות.תרופות אנטי -ויראליות נפוצות שנקבעו להרפס בלוע כוללות את אקיקלוביר, וליציקלוביר ופילסיקלוביר.

6.קרמים אקטואליים

קרמים אקטואליים הם טיפול רפואי נפוץ נוסף בהרפס בלוע.קרמים אלה יכולים לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי הנגיף ולספק הקלה מאי הנוחות.קרמים אקטואליים נפוצים המשמשים להרפס בלוע כוללים לידוקאין, בנזיל בנזואט והידרוקורטיזון.

7.זריקות סטרואידים

זריקות סטרואידים הן טיפול רפואי נוסף בהרפס בלוע.זריקות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי הנגיף ולספק הקלה מאי הנוחות.זריקות סטרואידים נפוצות המשמשות להרפס בלוע כוללות פרדניזון ומתילפרדניסולון.

מסקנה

הרפס בלוע הוא מצב שמשפיע על אנשים רבים ויכול להיות די לא נוח.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים למצב זה, כולל תרופות מסורתיות וטיפולים רפואיים.מאמר זה דן בשישה עשר טיפולים מסורתיים ורפואיים עבור הרפס בלוע, כולל גרגרי מי מלח, תערובות דבש ולימון, חומץ תפוחים, שום, תרופות אנטי -ויראליות, קרמים אקטואליים וזריקות סטרואידים.

שאלות נפוצות

ש: מה הטיפול הטוב ביותר בהרפס בלוע?

ת: הטיפול הטוב ביותר בהרפס בלוע יהיה תלוי בתסמינים ובהיסטוריה הרפואית של האדם.באופן כללי, תרופות אנטי -ויראליות, קרמים אקטואליים וזריקות סטרואידים הן הטיפולים הרפואיים השכיחים ביותר למצב זה.בנוסף, ניתן להשתמש בתרופות מסורתיות כמו גרגרי מי מלח, תערובות דבש ולימון, חומץ תפוחים ושום כדי לספק הקלה מהתסמינים של הרפס בלוע.

לסיכום, הרפס בלוע הוא מצב שיכול להיות לא נוח למדי, אך ישנם מגוון טיפולים זמינים.תרופות מסורתיות וניתן להשתמש בטיפולים רפואיים כדי לספק הקלה מהתסמינים של מצב זה.חשוב לדבר עם רופא על אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבור כל מצב פרטני.

<a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/herpes_simplex_

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן