דף הבית » תרופות סבתא » הרפס באיברי המין – 12 תרופות של סבתא אמיתית ומסורתית
ddadada dddddad ddeddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaad

הרפס באיברי המין – 12 תרופות של סבתא אמיתית ומסורתית

נגיף הרפס סימפלקס: מדריך של סבתא ל -12 תרופות אמיתיות ומסורתיות

נגיף ההרפס סימפלקס (HSV) הוא אחד הנגיפים הנפוצים והמדבקים ביותר בכוכב הלכת.ההערכה היא כי עד 80% מהאוכלוסייה נדבקו בנגיף בשלב מסוים בחייהם.HSV יכול לגרום למגוון רחב של תסמינים, מאי נוחות קלה וכלה בכאב קשה.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מסורתיות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של HSV ולספק הקלה מאי הנוחות.להלן מבט על 12 הסעדים של סבתא אמיתית ומסורתית עבור הרפס באיברי המין.

1.חבילות קרח

חבילות קרח הן דרך יעילה להפחית את הנפיחות והכאב הקשור להתפרצויות הרפס.החלת חבילות קרות על האזור הפגוע יכולה להפחית את תחושת הגירוד והגירה.חשוב לעטוף את חבילת הקרח בבד דק כדי להימנע ממגע ישיר עם העור, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.תרופה זו משמשת בצורה הטובה ביותר בשילוב עם טיפולים אחרים.

2.מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא עיקרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה עבור HSV.החלת לוז מכשפה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים להתפרצות.

טיפ: הקפד לדלל את לוז המכשפה במים לפני השימוש בו על העור.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה עבור HSV.החלת שמן עץ התה לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים להתפרצות.

4.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה מסורתית ל- HSV.המים החמים יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים להתפרצות.הוספת שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של HSV.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה עבור HSV.החלת חומץ תפוחים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים להתפרצות.

6.שום

שום הוא חיטוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה עבור HSV.אכילת שום גולמי או החלת משחת שום על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים להתפרצות.

7.Lemon Balm

Lemon Balm הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה עבור HSV.החלת משחת מזור לימון על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים להתפרצות.

8.אלוורה

אלוורה היא חיטוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה עבור HSV.יישום ג’ל אלוורה על האזור הנגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור להתפרצות.

9.Echinacea

Echinacea הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה עבור HSV.נטילת תוספי Echinacea או החלת משחה של העשב המיובש על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים להתפרצות.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה עבור HSV.לְקִיחָהתוספי שורש ליקוריץ או יישום משחה של העשב המיובש על האזור המושפע יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור להתפרצות.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.על פי ההערכה,

חלק 2: תרופות טבעיות נדירות עבור הרפס אברי המין

הרפס הוא נגיף נפוץ להפליא, כאשר בערך אחד מכל שישה אמריקאים נגועים.אמנם אין תרופה לנגיף, אך קיימים טיפולים העוזרים לנהל תסמינים ולהפחתת התפרצויות.עם זאת, אנשים רבים מחפשים תרופות טבעיות וטבעיות שיעזרו לנהל את מצבם.במאמר זה, נחקור כמה תרופות סבתות חריגות ומסורתיות לניהול הרפס של אברי המין.

1.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא צמח המשמש במשך מאות שנים לתכונות הרפואה והריפוי שלו.הוא שימש לטיפול במגוון מחלות, כולל מצבי עור, עקיצות חרקים ואפילו הרפס.לוז מכשפה מכיל טאנינים, שידוע כי הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, מה שהופך אותם נהדרים לטיפול בזיהומים בהרפס.כדי להשתמש במכשפות לוז, פשוט להשרות בו כדור כותנה והחל על האזור המושפע.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בהרפס.לשימוש, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים ומורחים על האזור הפגוע בכדור כותנה.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל הרפס.בשמן עץ התה יש תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ונוגדי פטריות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול בזיהומים בהרפס.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים על האזור הנגוע.

4.אלוורה

אלוורה הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בהרפס.לשימוש, פשוט החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע.

5.שום

שום הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל הרפס.נחשב שיש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בזיהומים בהרפס.לשימוש, לרסק שן שום ומורחים אותו על האזור הפגוע.

6.Lemon Balm

Lemon Balm הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.נחשב שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בזיהומים בהרפס.לשימוש, החל את תמצית Balm Lemon על האזור המושפע.

7.Echinacea

Echinacea הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ומגבירות חיסוניות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בזיהומים בהרפס.לשימוש, שתו תה Echinacea או קחו תוספי Echinacea.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל הרפס.נחשב שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בזיהומים בהרפס.לשימוש, מערבבים אבקת שורש ליקריץ עם מים ומורחים על האזור הפגוע.

9.דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל הרפס.נחשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בזיהומים בהרפס.לשימוש, החל דבש ישירות על האזור המושפע.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל הרפES.נחשב שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בזיהומים בהרפס.לשימוש, פשוט החל שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

11.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל הרפס.נחשב שיש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בזיהומים בהרפס.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים על

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן