דף הבית » תרופות סבתא » נגעי עור – 19 תרופות מיושנות זולות ומשקמות
daddad dadda  daadaddaddaa dedddadaddaa dddcddaa ddedadaded

נגעי עור – 19 תרופות מיושנות זולות ומשקמות

מהם נגעי עור?

נגעי עור הם גידולים או סימנים לא תקינים על העור.הם יכולים להיגרם על ידי מגוון מצבים, כולל זיהומים, אלרגיות והפרעות גנטיות.נגעי עור יכולים לנוע בין לא מזיקים לסכנת חיים, תלוי בסיבה הבסיסית.כמה נגעי עור נפוצים כוללים שומות, יבלות, ציסטות ומורסות.

19 תרופות זולות ומשקמות מיושנות לנגעי עור

נגעי עור יכולים להיות לא נוחים ומכוערים, אך ישנם כמה תרופות מיושנות שיכולות לעזור להתייחס אליהם.להלן 19 תרופות זולות ומשקמות לנגעי עור:

1.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל נגעי עור.אלוורה מכילה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור המגורה.כדי להשתמש באלוורה לנגעי עור, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בנגעי עור.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד, כמו גם לקדם ריפוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לנגעי עור, פשוט מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים את הפיתרון על האזור הפגוע.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור המגרד והגירוי.הוא מכיל גם תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור במניעת זיהומים.כדי להשתמש בשמן קוקוס לנגעי עור, פשוט החל אותו ישירות על האזור הפגוע.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין עתיק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל נגעי עור.הכורכום מכיל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בכורכום לנגעי עור, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים אחת ומורחים את העיסה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד, כמו גם לקדם ריפוי.כדי להשתמש בשמן עץ התה לנגעי עור, פשוט מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם תשעה חלקים מים ומרחים את התמיסה על האזור הנגוע.

6.שום

שום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בשום לנגעי עור, פשוט מועכים שן שום אחד ומורחים את המשחה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוד, כמו גם לקדם ריפוי.כדי להשתמש במכשפות לוז לנגעי עור, פשוט משרים כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו על האזור המושפע.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש במיץ לימון לנגעי עור, פשוט מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שני חלקים מים ומרחים את התמיסה על האזור המושפע.

9.מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש במי מלח לנגעי עור, פשוט מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומורחים את התמיסה על האזור הפגוע.

10.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בדבש לנגעי עור, פשוט מערבבים כף דבש אחת עם כף מים אחת ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.

11.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וגירוד, כמו גם לקדם ריפוי.כדי להשתמש בשיבולת שועל לנגעי עור, פשוט מערבבים כף שיבולת שועל אחת עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.

12.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור המגרד והעצבן.להשתמש בשמן זית לעור LESיונים, פשוט החל אותו ישירות על האזור המושפע.

13.בזיל

בזיל הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בזיליקום לנגעי עור, פשוט ערבבו שתי כפיות בזיליקום קרקע עם כף אחת

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור, והן עדיין פופולריות כיום.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות לטיפול בנגעי עור, וחלק מהפופולרי ביותר כוללים:

קלנדולה

קלנדולה היא עשב הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-בקטריאליות.ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון בעיות עור, כולל נגעי עור.ניתן להפוך אותו למשחה אקטואלית ולהחיל ישירות על האזור המושפע.

קמומיל

קמומיל הוא עשב נוסף שידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.ניתן להשתמש בו לטיפול בנגעי עור כמו גם במצבי עור אחרים.ניתן להכין אותו לתה ולהחיל ישירות על האזור המושפע.

שמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופה טבעית פופולרית נוספת לנגעי עור.חלק מהשמנים האתריים הפופולריים ביותר לטיפול בנגעי עור כוללים:

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי הידוע ביכולתו להילחם בחיידקים ופטריות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול בנגעי עור כמו גם במצבי עור אחרים.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא שמן אתרי נוסף הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.ניתן להשתמש בו לטיפול בנגעי עור כמו גם במצבי עור אחרים.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לנגעי עור?

כמה תרופות טבעיות לנגעי עור כוללות קלנדולה, קמומיל, שמן עץ התה ושמן לבנדר.תרופות טבעיות אחרות כוללות אלוורה, חומץ תפוחים, כורכום ושמן קוקוס.

האם יש תופעות לוואי הקשורות לשימוש בתרופות טבעיות לנגעי עור?

באופן כללי, תרופות טבעיות בטוחות יחסית ואינן גורמות לתופעות לוואי רבות.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא או ספק שירותי הבריאות לפני להשתמש בתרופה טבעית כלשהי, שכן חלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או לגרום לתגובות אלרגיות.

לסיכום, ניתן לטפל בנגעי עור במגוון תרופות טבעיות.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו קלנדולה וקמומיל לטיפול בנגעי עור, כמו גם שמנים אתרים כמו שמן עץ התה ושמן לבנדר.סעדים אלה הם בדרך כלל בטוחים וזולים, מה שהופך אותם לאופציה נהדרת עבור אלה המחפשים דרך טבעית לטפל בנגעי העור שלהם.בנוסף, חשוב לדבר עם הרופא או ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמשו בתרופה טבעית כלשהי, שכן חלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או לגרום לתגובות אלרגיות.

הגדרת ויקיפדיה על נגעי עור – 19 תרופות זולות ומשקמות מיושנות: נגעת עור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן