דף הבית » תרופות סבתא » הסרת שומות – 14 תרופות מיושנות לטיפול יעיל שכדאי לדעת
ddadadaa daddeddaa  daadaddaddaa dedddadaddaa dcdddaddc ddad

הסרת שומות – 14 תרופות מיושנות לטיפול יעיל שכדאי לדעת

הסרת שומה: 14 תרופות מיושנות לטיפול יעיל

זה לא נדיר שיש שומות על העור שלך.בעוד שאנשים מסוימים עשויים להיוולד איתם, הם יכולים להופיע גם בהמשך החיים.אנשים רבים רוצים להיפטר משומות מסיבות אסתטיות, אך קשה לדעת איזו שיטה היא הבטוחה והיעילה ביותר.

בעבר אנשים השתמשו בתרופות טבעיות כדי להסיר שומות.אמנם שיטות אלה אולי אינן יעילות כמו טיפולים מודרניים, אך עדיין כדאי לדעת עליהם.להלן 14 תרופות מיושנות להסרת שומות, וטיפ מועיל כיצד להשתמש בהם בבטחה.

H2: שמן קיק וסודה לשתייה

שמן קיק וסודה לשתייה הם שני מרכיבים נפוצים המשמשים לייצור משחה שניתן ליישם על השומה.כדי להכין את העיסה, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם 2 כפות שמן קיק.החל את הדבק ישירות על השומה והכיסוי בעזרת תחבושת.השאר אותו על לילה ושטוף אותו בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהשומה נעלמת.

H2: אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר לתכונות הריפוי שלה.כדי להשתמש בו כדי להסיר שומות, פשוט חתכו חתיכה קטנה של אלוורה ושפשפו אותה מעל השומה.השאירו אותו עד שעה ואז שטפו אותו במים.חזור על התהליך הזה כל יום עד שהשומה נעלמת.

H3: טיפ מועיל:

חשוב להיות מודע לשינויים בעור שלך תוך שימוש בטיפולים אלה.אם אתה מבחין באדמומיות, גירוד או גירוי, הפסיק להשתמש בתרופה מייד ופנה לרופא.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון מצבי עור.כדי להשתמש בו כדי להסיר שומות, משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו ישירות על השומה.השאירו אותו עד שעה ואז שטפו אותו במים.חזור על תהליך זה כל יום למשך מספר שבועות עד שהשומה נעלמת.

H2: שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונות הלחות והריפוי שלו, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לשומות.כדי להשתמש בו, פשוט שפשפו כמות קטנה של שמן קוקוס על השומה והשאירו אותו לילה.יש לשטוף אותו בבוקר ולחזור על התהליך הזה כל יום עד שהשומה נעלמת.

H2: שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטריוניות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לשומות.כדי להשתמש בו, לרסק שן שום ומורחים אותו ישירות על השומה.השאירו אותו עד שעה ואז שטפו אותו במים.חזור על התהליך הזה כל יום עד שהשומה נעלמת.

H2: שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי -חיפושיות והנטיפטרייות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לשומות.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על השומה והשאירו אותה עד שעה.יש לשטוף את זה במים ולחזור על התהליך הזה כל יום עד שהשומה נעלמת.

H2: מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי וניתן להשתמש בו להסרת שומות.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות כדור כותנה במיץ לימון ומורחים אותו ישירות על השומה.השאירו אותו עד שעה ואז שטפו אותו במים.חזור על התהליך הזה כל יום עד שהשומה נעלמת.

H2: מותק

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לשומות.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של דבש ישירות על השומה והשאיר אותו עד עד שעה.יש לשטוף את זה במים ולחזור על התהליך הזה כל יום עד שהשומה נעלמת.

H2: תפוח אדמה

ניתן להשתמש באנזימים בתפוח אדמה כדי לסייע בהסרת שומות.כדי להשתמש בו, חותכים תפוח אדמה טרי לפרוסות דקות ומרחים אחת הפרוסות ישירות על השומה.השאירו אותו עד שעה ואז שטפו אותו במים.חזור על התהליך הזה כל יום עד שהשומה נעלמת.

H2: יוד

יוד ידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לשומות.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות יוד עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על השומה והשאירו אותה עד שעה.יש לשטוף אותו במים ולחזור על התהליך הזה כל יום עד שהשומהנעלם.

H2: מיץ שן הארי

מיץ שן הארי ידוע בתכונותיו המעורפלות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת

טיפים להסרה בטוחה של שומות בבית

ניתן להסיר את השומות בבטחה בבית עם החומרים הנכונים ואמצעי הזהירות.חשוב לנקוט בזהירות בעת ניסיון להסיר שומות, שכן טכניקות לא ראויות יכולות להוביל לזיהום.יש לעקוב אחר הטיפים הבאים להסרה בטוחה של שומות בבית:

  • חשוב להשתמש רק בכלים מעוקרים כאשר מנסים להסיר שומות בבית.ניתן לעשות עיקור על ידי הרתחת הכלים, או על ידי שימוש בתמיסת אקונומיקה.
  • חשוב לשמור על האזור נקי ויבש כאשר מנסים להסיר שומות.ניתן לעשות זאת על ידי שטיפת האזור עם סבון ומים לפני תחילת ההליך.
  • כאשר מנסים להסיר שומות, חשוב להימנע משימוש בכימיקלים או תרופות קשות.אלה יכולים לגרום לשריפה וגירוי בעור.

תרופות מיושנות להסרת שומות

ישנם מספר תרופות מיושנות להסרת שומות שכדאי לדעת.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים, ויכולות להיות יעילות כאשר הם נעשים כראוי.להלן 14 תרופות מיושנות שכדאי לדעת:

  • שום: שום שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהסרת שומות מהעור.שפשוף ציפורן של שום על השומה יכול לעזור להסיר אותו לאורך זמן.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יכול לשמש כדי לסייע בהסרת שומות.השריית כדור כותנה בחומץ ואז החלתו על השומה יכולה לעזור להסיר אותו.
  • סודה לשתייה: ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בהסרת שומות.ערבוב של חלקים שווים של סודה לשתייה ומים לייצור משחה ניתן להשתמש כדי לסייע בהסרת השומה.
  • דבש: דבש שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהסרת שומות.החלת דבש על השומה וכיסויו בתחבושת יכולה לעזור להסיר אותו.
  • שמן קיק: ניתן להשתמש בשמן קיק כדי לסייע בהסרת שומות.החלת שמן קיק על השומה יכולה לעזור להסיר אותו לאורך זמן.
  • מיץ לימון: ניתן להשתמש במיץ לימון כדי לסייע בהסרת שומות.החלת מיץ לימון על השומה יכולה לעזור להסיר אותו לאורך זמן.
  • אלוורה: אלוורה ניתן להשתמש בכדי לסייע בהסרת שומות.החלת אלוורה על השומה יכולה לעזור להסיר אותו לאורך זמן.
  • בצל: בצל שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהסרת שומות.החלת מיץ בצל על השומה יכולה לעזור להסיר אותו לאורך זמן.
  • שמן עץ התה: ניתן להשתמש בשמן עץ התה כדי לסייע בהסרת שומות.החלת שמן עץ התה על השומה יכולה לעזור להסיר אותו לאורך זמן.
  • שמן קוקוס: ניתן להשתמש בשמן קוקוס כדי לסייע בהסרת שומות.החלת שמן קוקוס על השומה יכולה לעזור להסיר אותו לאורך זמן.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהסרת שומות.החלת מיץ ג’ינג’ר על השומה יכולה לעזור להסיר אותו לאורך זמן.
  • כורכום: ניתן להשתמש בכורכום כדי לסייע בהסרת שומות.החלת משחה של כורכום ומים על השומה יכולה לעזור להסיר אותה לאורך זמן.
  • אפל: ניתן להשתמש בתפוחים כדי לסייע בהסרת שומות.החלת משחה של תפוח מגורד על השומה יכולה לעזור להסיר אותה לאורך זמן.
  • פפאיה: ניתן להשתמש בפפאיות כדי לסייע בהסרת שומות.החלת משחה של פפאיה על השומה יכולה לעזור להסיר אותה לאורך זמן.

חשוב לציין כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם.עדיף להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסה להסיר שומות בבית.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן