דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בהצטננות – 9 הסעדים של סבתא הזמינים בבית לטיפול יעיל

טיפול בהצטננות – 9 הסעדים של סבתא הזמינים בבית לטיפול יעיל

העונה הקרה עומדת עלינו וחשוב להישאר מעודכן בשיטות הטובות ביותר לטיפול בהצטננות.אמנם תרופות ללא מרשם ורופא יכולות להיות יעילות, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שיכולות להקל על תסמינים ולעזור לך להרגיש טוב יותר מהר.להלן 9 מהתרופות המנוסות של סבתא לטיפול בהצטננות.

מנוחה

כאשר יש לך הצטננות, גופך נלחם בזיהום, ולכן הוא זקוק למנוחה נוספת כדי להתאושש.וודא שאתה מקבל שינה רבה ומנסה להגביל את הפעילות הגופנית שלך ככל האפשר.

נוזלי שתייה

להישאר לחות הוא המפתח לטיפול בקור.נסה לשתות הרבה נוזלים, כמו מים, מיץ ותה צמחים.אלה יעזרו לריר דק, להרגיע את כאב הגרון ולהשאיר אותך לחות.

טיפ ייחודי:

נסה להוסיף פרוסת לימון למים שלך לקבלת דחיפה נוספת של ויטמין C.

Steam

קיטור יכול לעזור לנקות את מעברי האף ולהקל על העומס.אתה יכול להשתמש במגזר אדים, או פשוט להתקלח חם ולשאוף את הקיטור.

גרגר מי מלח

מי מלח גרגליים יכולים לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון ויכולים לעזור לפנות ריר.פשוט מערבבים ½ כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך מספר שניות.

לאכול מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קרה קלאסית.לא רק שהיא מספקת נוזלים וחום, אלא שיש לו גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את העומס.

שתו תה חם

תה חם יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.נסה להוסיף קצת דבש או לימון לקבלת דחיפה נוספת של טעם וחומרים מזינים.

דבש ולימון

לדבש ולימון יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בקור.נסה לערבב כפית דבש ומיץ של חצי לימון בכוס מים חמים למשקה מרגיע ומנחם.

חזרת וחרדל

חזרת וחרדל יכולים לעזור לפנות ריר ויכולים לעזור להפחית את העומס.נסה לערבב כפית חזרת או חרדל עם כוס מים חמים ולשתות אותם לאט.

שום

לשום תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בקור.נסה להוסיף שום למרקים או לצלות אותו עם ירקות לקבלת דחיפה נוספת של טעם ותזונה.

תרופות צמחים לטיפול בהצטננות

עשבי תיבול הם תרופות טבעיות המשמשות לטיפול בהצטננות ובמחלות אחרות.הם שימשו במשך מאות שנים והם עדיין בחירה פופולרית בקרב תרבויות רבות.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר ששימשו לטיפול בהצטננות כוללים ג’ינג’ר, שום, אקינצאה ו Goldenseal.

ג’ינג’ר הוא עשב ששימש זה מכבר לטיפול בהצטננות ומחלות אחרות.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לצרוך ג’ינג’ר כתה או לקחת כתוסף.

שום שימש לטיפול בהצטננות במשך מאות שנים.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להילחם בהצטננות.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו בצורה תוספה.

Echinacea הוא עוד עשב פופולרי לטיפול בהצטננות.ההערכה היא שמסייעת לעורר את מערכת החיסון ויש לה תכונות אנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו כתה או לקחת אותו בצורה תוספה.

Goldenseal הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות.ההערכה היא כי היא מסייעת להגביר את מערכת החיסון ויש לה תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות.ניתן לקחת גולדנסיל כתה או לקחת בצורה תוספה.

תרופות ביתיות לטיפול בהצטננות

תרופות ביתיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ובמחלות אחרות.כמה מהתרופות הבתים הפופולריות ביותר לטיפול בהצטננות כוללים שתיית נוזלים חמים, גרגר עם מי מלח ושאיפת אדים.

נוזלים חמים, כמו תה ומרק, נהדרים לטיפול בהצטננות.הם עוזרים להרגיע את כאבי הגרון ולהקל על העומס.נוזלים חמים הם גם דרך נהדרת להישאר לחות.

גרגר עם מי מלח הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לטיפול בהצטננות.מי מלח יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.זה יכול גם לעזור לריר דק ולהקל על העומס.

שאיפת קיטורAtion היא עוד תרופה ביתית פופולרית לטיפול בהצטננות.שאיפת קיטור מסייעת לשחרר ריר ולהפחתת הגודש.זה גם עוזר להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות ביתיות לטיפול בהצטננות?

    כמה תרופות ביתיות לטיפול בהצטננות כוללות שתיית נוזלים חמים, גרגר עם מי מלח ושאיפת אדים.

סיכום

תרופות צמחיות ובית משמשות במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ובמחלות אחרות.תרופות צמחי מרפא, כמו ג’ינג’ר, שום, אקינצאה ו Goldenseal, נהדרות להגברת מערכת החיסון ולהפחתת הדלקת.תרופות ביתיות, כמו שתיית נוזלים חמים, גרגר עם מי מלח ושאיפת קיטור, יכולים גם לעזור להפחית את העומס ולהקל על כאב גרון.יחד ניתן להשתמש בתרופות אלה לטיפול ביעילות בהצטננות.בנוסף, קישור ל wikipedia.org הגדרת הטיפול בהצטננות – 9 הסעדים של סבתא הזמינים בבית לטיפול יעיל כלולו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן