דף הבית » תרופות סבתא » טיפול באסטמה-16 תרופות מיושנות באיכות גבוהה המומלצות על ידי מומחים

טיפול באסטמה-16 תרופות מיושנות באיכות גבוהה המומלצות על ידי מומחים

טיפול באסטמה: 16 תרופות מיושנות באיכות גבוהה המומלצות על ידי מומחים

אסטמה משפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם ויכולים להיות מצב מתיש.למרות שישנם טיפולים מודרניים רבים, ישנם גם תרופות מסורתיות רבות ששימשו לטיפול באסטמה במשך מאות שנים.במאמר זה, נבחן כמה מהתרופות המיושנות והיעילות ביותר שממליצים מומחים לטיפול באסטמה.

מהי אסטמה?

אסטמה היא מצב כרוני המשפיע על דרכי הנשימה של הריאות, ומקשה על הנשימה.התסמינים יכולים לנוע בין עדין לחמור ויכולים לכלול שיעול, צפצופים, הידוק חזה וקוצר נשימה.ניתן לנהל אסטמה באמצעות תרופות, שינויי אורח חיים ובקרת סביבה.

1.דבש

דבש הוא אחת התרופות העתיקות ביותר הידועות, והיא עדיין משמשת כיום לטיפול באסטמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה טבעית מצוינת לאסטמה.נטילת כפית דבש פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה, ויכולה לעזור להקל על תסמיני אסטמה.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש בתרופות מסורתיות רבות, ולעתים קרובות משמש לטיפול באסתמה.הוא מכיל כורכומין, שיש לו תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולהפחית את תסמיני האסטמה.נטילת כפית כורכום עם כוס מים חמים פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הנשימה.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה טבעית פופולרית לאסטמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולשפר את הנשימה.שתיית תה ג’ינג’ר או הוספת ג’ינג’ר לארוחות שלך יכולה לעזור להפחתת תסמיני אסטמה.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ שימש במשך מאות שנים לטיפול באסתמה.הוא מכיל גליצירריזין, שיכול לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולשפר את הנשימה.נטילת כפית אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשיפור הנשימה.

5.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית פופולרית לאסטמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולשפר את הנשימה.נטילת כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כוס מים חמים פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני האסטמה.

6.בצל

בצל הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה במשך מאות שנים לטיפול באסטמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולשפר את הנשימה.אכילת כמה פרוסות בצל פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני האסטמה.

7.שום

שום הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לאסטמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולשפר את הנשימה.אכילת כמה שיני שום פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני האסטמה.

8.שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול באסטמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולשפר את הנשימה.לקיחת כמה טיפות שמן חרדל עם כוס מים חמים פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני האסטמה.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לאסטמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולשפר את הנשימה.נטילת כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני האסטמה.

10.קינמון

קינמון הוא עוד תרופה טבעית פופולרית לאסטמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולשפר את הנשימה.לוקח כפית שלקינמון עם כוס מים חמים פעמיים ביום יכול לעזור להפחית את תסמיני האסטמה.

11.הל

הל הוא עשב המשמש ברפואה מסורתית לטיפול באסתמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולשפר את הנשימה.לוקח כפית

תרופות צמחי מרפא לאסטמה

תרופות צמחיות הן אחת הצורות העתיקות ביותר של הרפואה, ומשמשות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.אסטמה אינה יוצאת דופן, כאשר עשבי תיבול רבים משמשים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד הנשימה.להלן 16 תרופות מיושנות באיכות גבוהה המומלצות על ידי מומחים שניתן להשתמש בהם לטיפול באסטמה:

1.אקליפטוס

אקליפטוס הוא מצפה טבעי ומגניב, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול באסטמה.ניתן להפזר שמן אקליפטוס או לשאוף ישירות מבקבוק.זה יכול לשמש גם באופן אקטואלי כשפשוף בחזה או להוסיף לאמבט חם.

2.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה עתיקה לאסטמה, ומשמש במשך מאות שנים להפחתת דלקת ולשיפור תפקוד הנשימה.ניתן ליטול שורש ליקריץ בצורה קפסולה או להתבשל כתה.

3.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את חומרת תסמיני האסטמה.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

4.קינמון

לקינמון תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית דלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא בעל פתיחה טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

7.אורגנו

אורגנו הוא אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

8.מנטה

מנטה הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

9.Mullein

Mullein הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

10.טימין

טימין הוא אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

11.חילבה

חילבה היא אנטי דלקתית ויכולה לסייע בהפחתת הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

12.קולטספוט

Coltsfoot הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

13.חורש

המטע הוא אנטי דלקתי ויכול לסייע בהפחתת הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

14.לובליה

לובליה היא מצפה טבעי ויכולה לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

15.Elecampane

Elecampane הוא אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

16.Horehound

HoreHound הוא בעל פיקוח טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

שאלות נפוצות

ש: מהם היתרונות של שימוש בתרופות צמחי מרפא לאסטמה?

א: תרופות צמחי מרפא הם דרך טבעית לטיפול באסטמה, ולרבים של תיבולת תיבול יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בריאות.תרופות צמחיות יכולות לעזור גם בשיפור תפקוד הנשימה ולהפחית את חומרת תסמיני האסטמה.

מסקנה

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדרך טבעית לטיפול במגוון מחלות, כולל אסטמה.יש 16 תרופות מיושנות באיכות גבוהה המומלצות על ידי מומחים שניתן להשתמש בהם לטיפול באסטמה, באכלת אקליפטוס, שורש ליקוריץ, ג’ינג’ר, קינמון,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן