דף הבית » תרופות סבתא » טיפול באלרגיה – 9 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה והם טבעיים

טיפול באלרגיה – 9 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה והם טבעיים

ריפוי אלרגיות בדרך הטבעית

אין זה מפתיע שאלרגיות יכולות להיות מטרידות ואפילו מסוכנות כשנשארות ללא טיפול.אבל אתה לא בהכרח צריך לסמוך על תרופות יקרות ללא מרשם.במקום זאת, נסה את אחת הטכניקות העתיקות שהועברו מסבתא שלך.להלן 9 תרופות טבעיות לאלרגיות ששימשו במשך דורות.

באמצעות עשבי תיבול

עשבי תיבול שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, ואלרגיות אינן יוצאת דופן.תרופות צמחיות כמו סרפד, קמומיל וגינקו בילובה יכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.

סרפד

סרפד הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לבשל לתה.שתו שתיים עד שלוש כוסות תה סרפד ביום כדי להפחית את תסמיני האלרגיות שלכם.

קמומיל

קמומיל הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות.ניתן להתבגר לתה וליהנות עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף שמן אתרי קמומיל למפזר שיעזור לפנות את דרכי הנשימה ולהפחית את תסמיני האלרגיות.

Ginkgo Biloba

גינקו בילובה הוא עשב הידוע ביכולתו לשפר את זרימת הדם.ניתן לקחת אותו גם בצורת קפסולה או לבשל לתה.שתו שתיים עד שלוש כוסות תה גינקו בילובה בכל יום כדי להפחית את תסמיני האלרגיות שלכם.

באמצעות שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי לסייע בהפחתת תסמיני האלרגיות.שמנים אתריים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומגניבות.

לבנדר

שמן אתרי לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות.הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר למפזר ותיהנה מהיתרונות המרגיעים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות לאמבטיה חמה לחוויה מרגיעה במיוחד.

PEPPERMINT

שמן אתרי מנטה ידוע ביכולתו לסייע בהפחתת הדלקת.הוסף למפזר כמה טיפות של שמן אתרי מנטה ונהנה מהשפעות הקירור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות על קומפרס חם ולהחיל אותו על האזור המושפע.

אקליפטוס

שמן אתרי אקליפטוס ידוע בתכונותיו המפורסמות.הוסף כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס למפזר ותיהנה מהיתרונות הקירור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות לאמבטיה חמה או למרוח אותה ישירות על האזור המושפע.

שימוש במזונות

מזונות מסוימים יכולים לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.מזונות כמו פירות הדרים, בצל ושום מכילים תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.

פירות הדרים

פירות הדרים כמו לימונים, לימונים ותפוזים מכילים ויטמין C, שיכולים לעזור להפחית דלקת.תיהנו מכוס מיץ הדרים סחוט טרי בכל יום כדי לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות שלכם.

בצל ושום

בצל ושום מכילים תרכובת המכונה Quercetin, שיכולה לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.הוסף בצל ושום לארוחות שלך או תיהנה מהם גולמי לטובת יתרונות מקסימליים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם סובלים מאלרגיות, נסו לזהות ולהימנע מהטריגרים שלכם.אלרגיות יכולות להיות מופעלות על ידי מזונות מסוימים, גורמים סביבתיים ואפילו לחץ.הימנעות מהטריגרים שלך יכולה לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים שלך.

סוגי הסעדים של סבתא

סבתות מעבירות את הסעדים שלהן במשך מאות שנים.תרופות אלה טבעיות וניתן להשתמש בהן לטיפול באלרגיות.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות:

תרופות צמחי מרפא

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות לטיפול באלרגיות.ניתן להשתמש בצמחי מרפא נפוצים כמו ג’ינג’ר, קמומיל וסרפד כדי להרגיע את תסמיני האלרגיה.ניתן לקחת תרופות צמחיות כתה, תמיסה או תוסף.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים לטיפול באלרגיות.ניתן להשתמש בשמנים אתריים נפוצים כמו לבנדר, אקליפטוס ושמן עץ התה כדי להקל על תסמיני האלרגיה.ניתן להפזר שמנים אתרים, ליישם אותם באופן אקטואלי או לקחת באופן פנימי.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את האלרגתסמינים y.הימנעות ממזונות המעוררים אלרגיות יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.אכילת מזונות עם תכונות אנטי דלקתיות טבעיות יכולה גם לסייע בהפחתת הדלקת הנגרמת על ידי אלרגיות.

טיפים לשימוש בתרופות של סבתא

בעת שימוש בתרופות של סבתא, חשוב לנקוט אמצעי זהירות מסוימים.להלן מספר טיפים שכדאי לזכור:

  • התייעץ תמיד עם רופא לפני שתשתמש בסעדים כלשהם.
  • הקפד לקרוא תוויות בזהירות בעת שימוש בתוספי צמחים או שמנים אתרים.
  • התחל במינונים קטנים ותגדל בהדרגה.
  • היה מודע לתופעות לוואי אפשריות.
  • להפסיק שימוש אם מתרחשות תגובות שליליות.

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לטפל באלרגיות באופן טבעי.עם זאת, חשוב לנקוט בזהירות בעת השימוש בסעדים אלה.התייעץ תמיד עם רופא לפני שתתחיל טיפול כלשהו.

סיכום

סבתות מעבירות את הסעדים שלהן במשך מאות שנים.תרופות אלה טבעיות וניתן להשתמש בהן לטיפול באלרגיות.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות, שמנים אתרים ושינויים תזונתיים כדי להפחית את תסמיני האלרגיה.עם זאת, חשוב לנקוט בזהירות בעת שימוש בסעדים אלה ותייעץ תמיד לרופא לפני שתתחיל טיפול כלשהו.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לטיפול באלרגיה?


כמה תרופות טבעיות לטיפול באלרגיה כוללות תרופות צמחי מרפא, שמנים אתרים ושינויים תזונתיים.

האם זה בטוח להשתמש בתרופות של סבתא לאלרגיות?

חשוב לנקוט בזהירות בעת שימוש בסעדים של סבתא ותייעץ תמיד לרופא לפני שתתחיל בטיפול כלשהו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן