דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה בהריון – 24 הסעדים של סבתא הפועלים במשפחה והם טבעיים

אלרגיה בהריון – 24 הסעדים של סבתא הפועלים במשפחה והם טבעיים

אלרגיות במהלך ההיריון: 24 הסעדים של סבתא טבעית שרצים במשפחה

הריון יכול להביא למגוון שינויים גופניים ורגשיים בלתי צפויים.עבור חלקם, אלרגיות במהלך ההיריון יכולות להיות אחד מאותם שינויים.אמנם יש מגוון תרופות שיעזרו לנהל אלרגיות, אך נשים מעדיפות לדבוק בסעדים טבעיים שהועברו מסבתות לאורך הדורות.להלן 24 תרופות טבעיות בהן תוכלו להשתמש לניהול אלרגיות במהלך ההיריון.

H2: הגברת מערכת החיסון

מערכת החיסון ממלאת תפקיד חשוב בניהול אלרגיות.לכן, באופן טבעי, הגברת מערכת החיסון שלך יכולה לעזור להפחית את חומרת האלרגיות.הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להבטיח שאתה מקבל את כל הוויטמינים והמינרלים החיוניים הדרושים להריון בריא.אכילת תזונה מאוזנת עם הרבה פירות וירקות טריים, ולקיחת ויטמין לפני הלידה הם רכיבי מפתח להגברת החסינות שלך.בנוסף, קבלת מנוחה רבה, שמירה על רמות מתח נמוכות ואימונים באופן קבוע יכולה לעזור לתמוך בחסינות שלך ולנהל אלרגיות.

H2: תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אלרגיות.כמה מהתרופות הצמחיות הפופולריות ביותר לאלרגיות כוללות קמומיל, סרפד, שורש ליקריץ וג’ינג’ר.לכל אחד מעשבי התיבול הללו יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיהיסטמין שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה.ניתן לקחת אותם בצורת גלולה, כתה, או כמצע.חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שאתה לוקח תוספי צמחים כלשהם.

H3: טיפ מועיל

זה תמיד רעיון טוב לדבר עם הרופא שלך או ספק שירותי הבריאות לפני שאתה נוטל תוספי צמחים במהלך ההיריון.

H2: תרופות הומיאופתיות

הומאופתיה היא מערכת רפואה אלטרנטיבית המשתמשת בחומרים מדוללים מאוד לטיפול במחלות שונות, כולל אלרגיות.תרופות הומיאופתיות נחשבות לעורר את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף.תרופות הומיאופתיות פופולריות לאלרגיות כוללות סבאדילה, אלבום ארסניקום ו- Nux Vomica.תרופות הומיאופתיות זמינות באופן נרחב בחנויות מזון ובתי מרקחת.עם זאת, חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שאתה לוקח כל תרופות הומיאופתיות.

H2: שינויים תזונתיים

מזונות מסוימים עשויים לעורר תגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים.לכן חשוב לזהות ולהימנע מכל מזונות שעלולים לעורר את האלרגיות שלך.מזונות נפוצים שעלולים לעורר תגובות אלרגיות כוללות חלב, ביצים, חיטה ובוטנים.יכול להיות מועיל לשמור על יומן מזון כדי לסייע בזיהוי כל הטריגרים הפוטנציאליים.בנוסף, אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון, כמו ירקות עלים כהים, יכולה לעזור להפחית את חומרת האלרגיות.

H2: שמנים אתרים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אלרגיות.חלק מהשמנים האתריים הפופולריים ביותר לאלרגיות כוללים מנטה, לבנדר, אקליפטוס ולימון.לשמנים אלה תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-היסטמין שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה.ניתן להשתמש בשמנים אתרים במפזר, מיושמים באופן אקטואלי עם שמן נשא, או להילקח דרך הפה עם קפסולה.חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמש בשמנים אתרים במהלך ההיריון.

מה גורם לאלרגיות בהריון?

נשים בהריון יכולות להיות מועדות לאלרגיות כתוצאה משינויים ברמות ההורמונים ושינויים במערכת החיסון.אלרגיות יכולות להיגרם על ידי מזון, אבקה, חיות מחמד, עובש, אבק ואלרגנים אחרים.אלרגנים הם חומרים הגורמים לתגובה אלרגית כאשר הם באים במגע עם הגוף.תסמיני אלרגיות בהריון משתנים, אך עשויים לכלול שיעול, צפצופים, עיטוש, גודש באף, עיניים מגרדות ופריחות עור.

תרופות טבעיות לאלרגיות במהלך ההיריון

למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות לאלרגיות בהריון שהועברו לאורך הדורות.תרופות אלה שימשו באופן מסורתי כדי להקל על תסמיני האלרגיות אצל נשים בהריון.הנה אRe 24 הסעדים של סבתא הפועלים במשפחה והם טבעיים.

תרופות צמחי מרפא

  • תה קמומיל: קמומיל הוא אנטיהיסטמין טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאלרגיות.
  • Echinacea: עשב זה שימש במשך מאות שנים כדי להגביר את מערכת החיסון ולהפחתת דלקת.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.
  • שורש ליקריץ: שורש ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.
  • סרפד: סרפד שימש במשך מאות שנים להפחתת אלרגיות והוא אנטיהיסטמין טבעי.

שינויים תזונתיים

  • ביטול מזונות שידועים כגורמים לאלרגיות: יש להימנע מאלרגנים נפוצים כמו חלב, ביצים, חיטה, סויה ובוטנים.
  • הוספת מזונות שידועים כמפחיתים אלרגיות: מזונות כמו תפוחים, שום ובצל יכולים לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאלרגיות.
  • שתיית מים רבים: להישאר לחות חשובה להפחתת דלקת ולעזור לגוף לשטוף אלרגנים.
  • אכילת דבש גולמי: לדבש גולמי יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.
  • ביטול מזון מעובד: מזון מעובד יכול להכיל חומרים משמרים ותוספים שיכולים לעורר תגובות אלרגיות.

תרופות טבעיות אחרות

  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.
  • שמנים אתרים: שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ומנטה יכולים לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאלרגיות.
  • מי מלח: מי מלח יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהשטוף אלרגנים.
  • שאיפת קיטור: שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאלרגיות.
  • דיקור סיני: דיקור סיני שימש במשך מאות שנים להפחתת דלקת ויכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.

תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות אצל נשים בהריון.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו מכיוון שחלקם עשויים להתאים לנשים בהריון.

שאלות נפוצות

  • אלרגיות יכולות להיות מסוכנות במהלך ההיריון?
    אלרגיות יכולות להיות מסוכנות במהלך ההיריון מכיוון שהן עלולות לגרום לנשימה קושי ויכולות להוביל לסיבוכים אחרים.חשוב לדבר עם רופא אם אתה חווה תסמינים של אלרגיות במהלך ההיריון.
  • כיצד אוכל למנוע אלרגיות במהלך ההיריון?
    הימנעות מאלרגנים ידועים, להישאר לחות ואכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאלרגיות במהלך ההיריון.בנוסף, שימוש בתרופות טבעיות כמו תה צמחים, שמנים אתריים ודבש גולמי יכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.

אלרגיות בהריון יכולות להיות קשה לניהול, אך עם טיפול נאות ושימוש בתרופות טבעיות, ניתן להפחית את הסימפטומים של אלרגיות ולשמור על בריא ותינוקך.על ידי עקוב אחר 24 הסעדים של סבתא אלה הפועלים במשפחה והם טבעיים, אתה יכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות במהלך ההיריון וליהנות מהריון בריא.

לסיכום, למרות שאלרגיות בהריון יכולות להיות קשות לניהול, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות.תרופות אלה שימשו באופן מסורתי כדי להקל על הסימפטומים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן