דף הבית » תרופות סבתא » חתוך בלשון – 22 הסעדים של סבתא נפלאה וחשובה
ddaadda ddcdaddf  ddadadddd dadc daddaad dadadcdd dddadd

חתוך בלשון – 22 הסעדים של סבתא נפלאה וחשובה

חתוך בלשון – 22 הסעדים של סבתא נפלאה וחשובה

כשמדובר במחלות, לעתים קרובות אנו פונים לתרופות של סבתא כדי לבקש הקלה.סבתות ידועות זה מכבר בסעדים הטבעיים שלהן, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.אחת המחלות הנפוצות ביותר שאנו פונים לסבתות הן חתוך בלשון.אמנם זו לא פציעה מסכנת חיים, אך היא יכולה להיות די כואבת.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן 22 התרופות של סבתא נפלאה וחשובה לחתוך בלשון.

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כשמדובר בחתך בלשון, דבש יכול לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

2.מלח וסודה לשתייה

תרופה נפוצה נוספת לחיתוך בלשון היא תערובת של מלח וסודה לשתייה.פשוט מערבבים חלקים שווים של מלח וסודה לשתייה בכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת התערובת.לאחר מכן, השטף את הפיתרון בפה מספר דקות לפני יריקה החוצה.

טיפ:

לקבלת הקלה נוספת, תוכלו להוסיף גם כמה טיפות של שמן אתרי מנטה לתערובת.

3.אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר לתכונות הריפוי שלה ויכולה להועיל בטיפול בחיתוך בלשון.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של הג’ל ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.קרח

קרח הוא תרופה פשוטה אך יעילה לחתך בלשון.כל שעליך לעשות הוא להחזיק חתיכת קרח על האזור הפגוע למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

5.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בחיתוך בלשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ומערבבים עד להמסת התערובת.לאחר מכן, השטף את הפיתרון בפה מספר דקות לפני יריקה החוצה.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של חתך בלשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומערבבים עד לתערובת מומסת.לאחר מכן, השטף את הפיתרון בפה מספר דקות לפני יריקה החוצה.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת של חתך בלשון.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה מהשמן ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת של חתך בלשון.פשוט נדבק שקית תה קמומילית בכוס מים חמים למשך כמה דקות לפני שמסירים אותו ומאפשרת לו להתקרר.לאחר מכן, השטף את הפיתרון בפה מספר דקות לפני יריקה החוצה.

6.בצל גולמי

פרוסות בצל גולמי הן אחת התרופות הביתיות הנפוצות ביותר המשמשות לחתכים בלשון.תרופה זו שימשה במשך דורות והיא עדיין משמשת כיום על ידי אנשים רבים.מיץ הבצל מסייע בהפחתת הכאב והנפיחות מהחתך, ואילו התכונות האנטי -חיוביות של הבצל מסייעות במניעת זיהום.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופה זו יותר מכמה ימים, מכיוון שהיא עלולה לגרום לגירוי ודלקת נוספת.

7.כורכום ודבש

תרופה זו משלבת את התכונות האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות של כורכום עם תכונות הריפוי של דבש.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כפית כורכום וכפית דבש אחת.מרחו את התערובת ישירות על החיתוך בלשון, ומאפשרים לה לשבת לפחות 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.נמצא כי תרופה זו יעילה להפחתת כאב ודלקתAtion.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא תרופה ביתית פופולרית למצבי עור ובריאות רבים, וחתכים בלשון אינם יוצאים מן הכלל.שמן קוקוס ידוע בתכונות הלחות, האנטי דלקתיות והחיטוי שלו.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס על החיתוך בלשון ולאפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית פופולרית למצבי עור ובריאות רבים.יש לו תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לחיתוך בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה על החיתוך ולאפשר לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית נוספת לחתכים בלשון.יש לו תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לחיתוך.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של חומץ תפוחים וכוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך לפחות 30 שניות לפני שירקה אותה.חזור על תרופה זו עד ארבע פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

חתכים בלשון יכולים להיות כואבים ומעצבנים, אך ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לחיתוך.מפרוסות בצל גולמי לג’ל אלוורה, הסעדים של סבתא אלה יכולים לספק הקלה מכאב ודלקת.חשוב לזכור להתייעץ עם רופא אם הקיצוץ אינו נרפא תוך מספר ימים, מכיוון שהוא עשוי לדרוש טיפול רפואי.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם כמה תרופות ביתיות לחתכים בלשון?
    ת: תרופות ביתיות נפוצות לחתכים בלשון כוללים פרוסות בצל גולמי, כורכום ודבש, שמן קוקוס, אלוורה וחומץ תפוחים.
  • ש: כיצד אוכל להשתמש בתרופות הביתיות האלה?
    ת: תלוי בתרופה, יתכן שתצטרך לערבב רכיבים יחד, למרוח ישירות על החיתוך, או לשטוף תערובת בפה.חשוב לעקוב אחר ההוראות לכל תרופה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חתכים בלשון יכולים להיות חוויה כואבת ומעצבנת, אך ישנם הרבה תרופות של סבתא נפלאות וחשובות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות.מפרוסות בצל גולמי ועד חומץ תפוחים, תרופות אלה יכולות לספק הקלה מכאב ודלקת.חשוב להתייעץ עם רופא אם הקיצוץ אינו נרפא תוך מספר ימים, מכיוון שהוא עשוי לדרוש טיפול רפואי. חתוך בלשון הוא התרחשות נפוצה, אך חשוב לזכור שהטיפולים לעיל יכולים לספקהקלה מהכאב והדלקת הקשורים לחיתוך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן