דף הבית » תרופות סבתא » חתכים בלשון – 11 תרופות של סבתא נפלאה שכדאי להכיר

חתכים בלשון – 11 תרופות של סבתא נפלאה שכדאי להכיר

חתכים בלשון – 11 סעדים של סבתא נפלאה שכדאי להכיר

חיתוך בלשון יכול להיות חוויה מאוד לא נוחה וכואבת.זה יכול לגרום לקושי בדיבור ואכילה, כמו גם אי נוחות רבה.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שהועברו לאורך הדורות כדי לעזור להרגיע את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן 11 תרופות של סבתא נפלאה שכדאי להכיר:

#1: שטיפת מי מלח

התרופה הראשונה היא לבצע שטיפה של מי מלח.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח שולחן בכוס מים חמים ולשטוף את הפה שלך בתמיסה.זה יעזור להפחית את הנפיחות וגם לעזור לנטרל את חומציות הפצע.

#2: דבש

דבש הוא עוד תרופה נהדרת לחתכים בלשון.ידוע שהוא בעל תכונות אנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט דבש ישירות על הפצע ותן לו להישאר מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

#3: כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.כשמדובר בחתכים בלשון, ניתן להשתמש בכורכום כדי להפחית את הדלקת וגם לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ולהשתמש בתמיסה כשטיפה בפה.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש באבקת כורכום באיכות גבוהה וודא שאתה שוטף את הפה שלך ביסודיות לאחר השטיפה.

#4: תה קמומיל

תרופה נוספת שיכולה לעזור להרגיע את הכאב מחתכים בלשון היא תה קמומיל.התכונות האנטי דלקתיות של קמומיל יכולות לעזור להפחית את הנפיחות וגם לעזור להרגיע את הכאב.פשוט נדבק שקית תה קמומילית בכוס מים חמים למשך מספר דקות ואז השתמשו בתמיסה כששטיפת פה.

#5: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה נהדרת לחתכים בלשון.ידוע שהוא בעל תכונות אנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום וגם להרגיע את הכאב.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על הפצע ותן לו להישאר מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

#6: שום

שום הוא תרופה נוספת שיכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות מחתכים בלשון.פשוט מרסקים כמה שיני שום ואז מורחים את העיסה ישירות על הפצע.תן לזה להישאר כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

#7: מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לחתכים בלשון.האופי החומצי של מיץ לימון עוזר להפחית את הדלקת וגם מסייע בהאיץ את תהליך הריפוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מיץ לימון בכוס מים חמים ולהשתמש בתמיסה כשטיפה בפה.

#8: אלוורה

אלוורה היא תרופה מועילה נוספת לחתכים בלשון.התכונות האנטי דלקתיות של אלוורה יכולות לעזור להפחית את הנפיחות וגם לעזור להרגיע את הכאב.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט ג’ל אלוורה ישירות על הפצע ותן לו להישאר מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

#9: מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עוד תרופה נהדרת לחתכים בלשון.ידוע שהוא בעל תכונות אנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום וגם לסייע בהאיץ את תהליך הריפוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של לוז מכשפה בכוס מים חמים ולהשתמש בתמיסה כששטיפה בפה.

#10: תפוח אדמה

תפוח אדמה גולמי הוא תרופה מועילה נוספת לחתכים בלשון.תכונות הקירור של תפוח האדמה יכולות לעזור להפחית את הנפיחות וגם לעזור להרגיע את הכאב.פשוט חותכים תפוח אדמה לחתיכות קטנות ואז למרוח את החלקים ישירות על הפצע.תן לזה להישאר כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

#11: מלפפון

מלפפון הוא עוד תרופה נהדרת לחתכים בלשון.תכונות הקירור של מלפפון יכולות לעזור להפחית את הנפיחות וגם לעזור להרגיע את הכאב.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לחתיכות קטנות ואז למרוח את pIECES ישירות לפצע.תן לזה להישאר כמה דקות לפני r

4.דבש

דבש הוא תרופה טבעית הידועה בזכות תכונותיו האנטי-חיוביות והאנטיבקטריאליות.זהו טיפול יעיל בקיצוצים בלשון, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ומונע זיהום.כדי להשתמש בדבש על חתך בלשון, שוטף את הפה במים חמים ואז יש למרוח דבש דבש על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו את הפה עם מים חמים שוב.

יתרונות דבש

לדבש יתרונות רבים בכל מה שקשור לטיפול בחתכים בלשון.זוהי תרופה טבעית, בטוחה ויעילה שאינה דורשת מרשם או ציוד מיוחד.יש לו גם תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולמנוע זיהום.יתר על כן, ידוע שדבש הוא משכך כאב יעיל, שיכול לעזור להקל על כל אי נוחות הקשורה לחתכים בלשון.

5.שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה נפוצה נוספת לחתכים בלשון.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בשטיפה של מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח עם 8 גרם מים חמים ומערבבים עד שהמלח התמוסס.יש לשטוף את הפה עם תמיסת מי המלח למשך 30 שניות ואז שטפו במים רגילים.

יתרונות שטיפת מי מלח

מי מלח הם טיפול בטוח ויעיל לחתכים בלשון.זוהי תרופה טבעית שאינה דורשת ציוד מיוחד או מרשם.בנוסף, ידוע שזה היה אנטי דלקתי ואנטי-חיטוי יעיל, שיכול לעזור להפחית נפיחות ומניעת זיהום.יתר על כן, מי מלח ידוע כמקדמים ריפוי ומפחיתים כאבים הקשורים לחתכים בלשון.

שאלות נפוצות

ש: כמה זמן עלי להשתמש בדבש כדי לטפל בחיתוך בלשון?

א: מומלץ להשאיר את הדבש על החיתוך למשך מספר דקות ואז לשטוף את הפה במים חמים.עם זאת, חשוב לציין כי לא מומלץ להשאיר דבש על החיתוך במשך יותר מעשר דקות, מכיוון שזה יכול להוביל לגירוי.

מסקנה

חתכים בלשון יכולים להיות חוויה כואבת ולא נוחה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.בין התרופות הללו ניתן למצוא דבש, שטיפות מי מלח, כורכום, שמן קוקוס, אלוורה ושמן עץ התה, שכולם ידועים כטיפולים יעילים לחתכים בלשון.עם זאת, חשוב לציין כי יש להשתמש בכל אחד מהתרופות הללו בזהירות, מכיוון שחלקם עלול לגרום לגירוי או נזק נוסף אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה.מומלץ להתייעץ עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות אם החיתוך אינו נרפא לאחר מספר ימים.

בסך הכל, הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך שימושית לטיפול בחתכים בלשון, מכיוון שהם טיפולים טבעיים ובטוחים.עם זאת, חשוב להשתמש בהם בזהירות ולהתייעץ עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות אם החיתוך לא נרפא לאחר מספר ימים.שילוב תרופות אלה בתוכנית טיפול מקיפה יכול לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן