דף הבית » תרופות סבתא » חניכיים – 20 תרופות סבתות אמיתיות ומקובלות ברחבי העולם
ddaddbdddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaadddaa ddedadddc

חניכיים – 20 תרופות סבתות אמיתיות ומקובלות ברחבי העולם

שמירה על חניכיים בריאות: 20 תרופות של סבתא מרחבי העולם

חניכיים ממלאות תפקיד חשוב בבריאות הפה.הם המסגרת סביב השיניים שלך, ומספקים יציבות והגנה.בריאות מסטיק לקויה עלולה לגרום לשיניים שלך להשתחרר ואף עלולות להוביל לאובדן שיניים.חיוני לטפל היטב בחניכיים שלך כדי להבטיח שהם יישארו בריאים.

למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות כדי לעזור לשמור על בריא החניכיים.להלן 20 תרופות של סבתא מרחבי העולם שניתן להשתמש בהן לשמירה על חניכיים בריאות:

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות מסטיק.יש לו תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות והרדמה, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי חניכיים ונפיחות.לשימוש, מערבבים טיפה אחת של שמן ציפורן עם כפית שמן קוקוס ומורחים על האזור הפגוע.

2.מי מלח

מי מלח הם תרופה עתיקה לבריאות החניכיים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים, הסתובבו בפה במשך 30 שניות ואז לירוק אותו.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי חזק ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לשמש כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב בחניכיים.לשימוש, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ומורחים על האזור הפגוע.

4.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית עם תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות.זה יכול לשמש כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב בחניכיים.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית שמן קוקוס ומורחים על האזור הנגוע.

5.אלוורה

אלוורה משמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי חניכיים ונפיחות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של ג’ל אלוורה עם כפית שמן קוקוס אחד ומורחים על האזור הפגוע.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית לבריאות החניכיים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהסרת לוחית מהשיניים.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כפית מים אחת ומרחים על האזור המושפע.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות חניכיים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי חניכיים ונפיחות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כפית מים אחת ומורחים על האזור המושפע.

8.Neem

נם הוא תרופה הודית מסורתית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות חניכיים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי חניכיים ונפיחות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת נים עם כפית מים אחת ומורחים על האזור הפגוע.

9.חילבה

חילבה היא תרופה הודית מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות חניכיים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי חניכיים ונפיחות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת חילבה עם כפית מים אחת ומורחים על האזור המושפע.

10.עלי גויאבה

עלי גויאבה שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות מסטיק.יש להם תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותם לתרופה יעילה לכאבי חניכיים ונפיחות.לשימוש, מערבבים קומץ עלי גויאבה עם כוס מים רותחים, תן להם להיות תלול למשך 10 דקות, מסננים ושוטפים את הפה שלך בתערובת.

11.שמן זית

שמן זית משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות מסטיק.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי חניכיים ונפיחות.לשימוש, לערבבכפית אחת של שמן זית עם כפית מים אחת ומורחת על האזור המושפע.

12.מיץ לימון

מיץ לימון משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון התרופות של סבתא לבריאות החניכיים

מהסינים העתיקים ועד האינדיאנים המודרניים, סבתות ברחבי העולם מבצעות עצות כיצד לשמור על חניכיים בריאות.הסעדים משתנים ממדינה למדינה, אך חלק מהפופולריות ביותר משותפות ברחבי העולם.להלן 20 תרופות של סבתא אמיתית ומקובלת ברחבי העולם על כך שמרחיקת החניכיים שלך.

1.השתמש במי מלח

מי מלח משמשים זה מכבר לניקוי ולהרגיע חניכיים כואבות.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים, ומבטרים את התערובת סביב הפה.לירוק אותו ולשטוף במים קרים אחר כך.זה עוזר להפחית דלקת וחיידקים בפה.

2.לאכול בצל גולמי

אכילת בצל גולמי יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה.זה גם עוזר לעורר את החניכיים, לקידום זרימה בריאה.אכילת בצל גולמי יכולה גם לעזור להפחית נשימה רעה.

3.השתמש בשמן ציפורן

שמן ציפורן משמש זה מכבר לטיפול במחלות חניכיים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לזיהומי חניכיים ודלקת.כדי להשתמש בשמן ציפורן, מערבבים כמה טיפות עם כפית שמן זית ושלטו אותו סביב הפה.לירוק אותו ולשטוף במים קרים אחר כך.

4.ללעוס על שום

לעיסה על שום יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה.זה גם עוזר לעורר את החניכיים, לקידום זרימה בריאה.

5.השתמש במרווה

מרווה משמשת זה מכבר לטיפול במחלות חניכיים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לזיהומי חניכיים ודלקת.כדי להשתמש במרווה, תלול כפית מרווה מיובשת בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ואז משטעים אותו סביב הפה.לירוק אותו ולשטוף במים קרים אחר כך.

6.השתמש בשמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי יעיל ואנטי דלקתי.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות עם כפית מים ושלטו אותו סביב הפה.לירוק אותו ולשטוף במים קרים אחר כך.

7.ללעוס על שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לזיהומי חניכיים ודלקת.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, ללעוס על חתיכת השורש למשך מספר דקות.לירוק אותו ולשטוף במים קרים אחר כך.

8.השתמש בסודה לשתייה

סודה לשתייה היא דרך נהדרת להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כפית מים ושלטו אותה סביב הפה.לירוק אותו ולשטוף במים קרים אחר כך.

9.השתמש באלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטי, מה שהופך אותה לתרופה נהדרת לזיהומי חניכיים ודלקת.כדי להשתמש באלוורה, ערבבו כפית של ג’ל אלוורה עם כפית מים ושלטו אותו סביב הפה.לירוק אותו ולשטוף במים קרים אחר כך.

10.השתמש ב- myrrh

Myrrh משמש זה מכבר לטיפול במחלות חניכיים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לזיהומי חניכיים ודלקת.כדי להשתמש ב- Myrrh, מערבבים כמה טיפות עם כפית מים ושלטו אותם סביב הפה.לירוק אותו ולשטוף במים קרים אחר כך.

11.שתו תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון, המסייעים להפחתת דלקת ולהרוג חיידקים בפה.שתיית תה ירוק יכולה גם לעזור להפחית נשימה רעה.

12.לאכול תפוחים

אכילת תפוח יכולה לעזור לעורר את החניכיים, לקדם זרימה בריאה.זה גם עוזר להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה.

13.השתמש בכורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת למחלות חניכיים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לזיהומי חניכיים ודלקת.כדי להשתמש בכורכום, מערבב כפית שלכורכום טחון עם כפית מים ושוטף אותו סביב הפה.לירוק אותו ולשטוף במים קרים אחר כך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן