דף הבית » תרופות סבתא » חניכיים כואבות – 18 תרופות של סבתא שימושית ורפואית
ddaddbdddd dbdddddaa  daadaddaddaa dadc daddaad daddeddad

חניכיים כואבות – 18 תרופות של סבתא שימושית ורפואית

חניכיים כואבות: 18 תרופות של סבתא כדי לעזור להקל על אי הנוחות
חניכיים כואבות יכולות להיות חוויה כואבת ומתסכלת, אך הקלה זמינה בצורה של תרופות טבעיות.סבתות משתמשות בתרופות שונות במשך מאות שנים כדי לעזור לרפא חניכיים כואבות וכדי למנוע אי נוחות עתידית.להלן 18 מהתרופות והטיפים הללו בהם תוכלו להשתמש בכדי לעזור להקל על החניכיים הכואבים שלכם.

שטיפה של מי מלח
מי מלח הם אחד התרופות הנפוצות והיעילות ביותר לחניכיים כואבות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך בתמיסה זו.זה יעזור להפחית דלקת ולהפחית את אי הנוחות.

משיכת שמן קוקוס
שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית לחניכיים כואבות.בשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת הכאב.פשוט קח כף שמן קוקוס ושטף אותו סביב הפה שלך למשך 10-15 דקות.

שום
שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לחניכיים כואבות.לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לרסק שן שום ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.

שמן עץ התה
שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית נוספת לחניכיים כואבות.בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך בתמיסה זו.

ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת לחניכיים כואבות.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך בתמיסה זו.

כּוּרכּוּם
כורכום הוא תרופה נפוצה לחניכיים כואבות.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך בתמיסה זו.

עלים נאים
עלי נם הם תרופה טבעית נוספת לחניכיים כואבות.עלים של נים יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא ללעוס כמה עלים נאים או להכין משחה של העלים ולהחיל אותה ישירות על האזור הפגוע.

שמן ציפורן
שמן ציפורן הוא תרופה פופולרית לחניכיים כואבות.בשמן ציפורן יש תכונות חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהפחתת הכאב.פשוט מרחו כמה טיפות שמן ציפורן ישירות על האזור המושפע.

אבקת סודה לשתייה
סודה לשתייה היא תרופה נפוצה לחניכיים כואבות.לסודה לשתייה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של סודה לשתייה בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך בתמיסה זו.

אלוורה
אלוורה היא תרופה פופולרית לחניכיים כואבות.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

קמומיל
קמומיל הוא תרופה טבעית נוספת לחניכיים כואבות.לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא להכין תה קמומיל על ידי תיל כמה פרחי קמומיל בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך בפתרון זה.

מיץ חמוציות
מיץ חמוציות הוא תרופה פופולרית לחניכיים כואבות.למיץ חמוציות יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לשתות כוס מיץ חמוציות פעמיים ביום כדי לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

שׁוּשׁ
ליקריץ הוא תרופה טבעית נוספת לחניכיים כואבות.ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא ללעוס כמה מקלות שורש ליקוריץ או ליצור משחה של השורש ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.

חומץ תפוחים
חומץ סיידר תפוחים הוא רמה פופולריתDY לחניכיים כואבות.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושטוף את הפה שלך בתמיסה זו.

דבש
דבש הוא תרופה נפוצה לחניכיים כואבות.לדבש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע.

יוגורט
יוגורט הוא תרופה טבעית נוספת לחניכיים כואבות.ליוגורט יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של

טיפים כדי להימנע מחניכיים כואבות

מניעת הופעת החניכיים כואבת היא הרבה יותר קלה מאשר לנסות לרפא אותם.כדי להימנע מחניכיים כואבות, חשוב לתרגל היגיינת פה טובה, כמו צחצוח וחוט דנטלי באופן קבוע.בנוסף, התרחקות ממזונות ממותקים וחומציים יכולה לעזור לשמור על בריא החניכיים.לבסוף, חשוב לבקר את רופא השיניים שלך לבדיקות רגילות מכיוון שהם יכולים לאתר כל בעיות פוטנציאליות לפני שהם הופכים להיות רציניים.

הסעדים של סבתא מרפא לחניכיים כואבות

למרות שחניכיים כואבות יכולות להיות לא נוחות, ישנם מספר תרופות של סבתא רפואית שיכולות לעזור לספק הקלה.תרופות אלה הועברו במשך דורות והם פשוטים ויעילים.להלן 18 תרופות סבתות מועילות ותרופות לחניכיים כואבות:

1.שטיפת מי מלח

אחד התרופות הנפוצות והיעילות ביותר לחניכיים כואבות הוא שטיפה של מי מלח.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להרגיע את החניכיים.כדי להכין את השטיפה, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ושלטו אותו סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק את התערובת ולחזור על פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שטיפת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נפוצה נוספת לחניכיים כואבות.סודה לשתייה מסייעת בהפחתת דלקת ויכולה לעזור להפחית את הכאב.כדי לבצע את השטיפה, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ושטחים אותה סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק את התערובת ולחזור על פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בדבש, מרחו כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע והשאירו אותו מספר דקות.שוטפים במים חמים וחזרו על פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מרחו כמה טיפות ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו מספר דקות.שוטפים במים חמים וחזרו על פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש באלוורה, החל כמות קטנה של ג’ל ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך מספר דקות.שוטפים במים חמים וחזרו על פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס 1 מים חמים ושלטו אותה סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק את התערובת ולחזור על פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן ציפורן, מרחו כמה טיפות ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו מספר דקות.שוטפים במים חמים וחזרו על פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בזרעי חילבה, טוחנים את הזרעים לאבקה ומערבבים אותה במים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך מספר דקות.שוטפים במים חמים ו- repeat פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, תלול 1 כפית של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 15 דקות.מסננים את התערובת וסובבים אותה סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק את התערובת ולחזור על פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.מלפפון

מלפפון הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש במלפפון, חתוך פרוסת CUC

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן