דף הבית » תרופות סבתא » דם בחניכיים – 16 תרופות של סבתא מרגיעות שכדאי להכיר

דם בחניכיים – 16 תרופות של סבתא מרגיעות שכדאי להכיר

דימום של חניכיים: 16 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת

אף אחד לא אוהב לראות את החניכיים שלהם מדממים, אך למרבה הצער זו בעיה נפוצה עבור אנשים רבים.אבל אל תדאג, ישנם כמה תרופות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור.להלן 16 תרופות של סבתא שכדאי לדעת עליהן מתי החניכיים שלך מתחילות לדמם.

הצעד הראשון הוא להבין מה עלול לגרום לדימום.אם אתה יכול לזהות את הגורם, אתה יכול לטפל טוב יותר בבעיה.הגורמים השכיחים לחניכיים מדממים כוללים דלקת חניכיים, היגיינת דרך הפה לקויה, שינויים הורמונליים, ליקויים בוויטמין ותרופות מסוימות.

טיפול בגורם

הדרך הטובה ביותר לטפל בחניכיים מדממים היא לטפל בסיבה הבסיסית.אם מדובר בדלקת חניכיים, למשל, הצעד הראשון הוא לשפר את היגיינת הפה שלך ולראות את רופא השיניים שלך לניקוי מקצועי.

אם זה נובע ממחסור בוויטמין, הרופא שלך עשוי להמליץ ליטול תוסף כדי לחדש את הרמות שלך.אם זה נובע מתרופות, ייתכן שהרופא שלך יוכל להעביר אותך לתרופה אחרת.

הסעדים של סבתא

בנוסף לטיפול בגורם, ישנם מספר סעדים שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להרגיע את החניכיים.הנה 16 מהם:

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא אחת התרופות העתיקות והיעילות ביותר לחניכיים מדממות.כדי לבצע את השטיפה, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים וסחפו אותו בפה במשך כמה דקות.ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים רגילים.עשה זאת 1-2 פעמים ביום.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים העלולים לגרום למחלות חניכיים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 טיפה של שמן עץ התה בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמה דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת 1-2 פעמים ביום.

טיפ:

חשוב לציין ששמן עץ התה יכול להיות רעיל אם נבלע, לכן הקפד לירוק אותו ולשטוף את הפה שלך במים רגילים אחר כך.

משיכת שמן

משיכת שמן היא תרגול איורוודי עתיק הכרוך בהפחתת כף שמן (כמו קוקוס, שומשום או שמן זית) בפה שלך במשך מספר דקות.זה עוזר להפחתת דלקת ולהרוג חיידקים העלולים לגרום למחלות חניכיים.עשה זאת 1-2 פעמים ביום.

  • fenugreek
  • כורכום
  • אלוורה
  • מיץ חמוציות
  • ג’ינג’ר
  • שום
  • חומץ תפוחים
  • דבש
  • לימון
  • ציפורן
  • neem
  • שמן אקליפטוס
  • תה קמומיל
  • תה ירוק
  • myrrh

ניתן להשתמש בתרופות אלה בדרכים שונות, כמו שתיית תה, מריחת שמן או שטיפה בתערובת.הקפידו להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לכולם.

עם השילוב הנכון של טיפולים, אתה יכול לעזור להפחית את הדימום ולהרגיע את החניכיים שלך.זכור לתרגל היגיינת אוראלית טובה, לאכול תזונה מאוזנת ולראות את רופא השיניים שלך באופן קבוע כדי לשמור על בריא החניכיים שלך.

גורמים שכיחים לדם בחניכיים </h2

דם בחניכיים הוא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים שונים.אלה יכולים לנוע בין היגיינה אוראלית לקויה ודלקת חניכיים למצב רפואי בסיסי.במקרים רבים, הגורם לחניכיים מדממים נובע פשוט מצחצוח חזק מדי.גורמים שכיחים אחרים כוללים שינויים הורמונליים במהלך ההיריון, טראומה לחניכיים ותרופות מסוימות.

16 הסעדים של סבתא מרגיעים לדם בחניכיים

ישנם מספר תרופות ביתיות שהועברו לאורך דורות ששימשו לטיפול בחניכיים מדממים.להלן שש עשרה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר, שכולם שווה לנסות.זכור, אם הבעיה נמשכת, עדיף תמיד לראות רופא שיניים לתכנית אבחון וטיפול מקצועי.

1.שטיפת מי מלח

זהו O אחד of התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לחניכיים מדממות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים ושטוף את הפה שלך עם התערובת למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים, תוך הפחתת הסיכון לזיהום.

2.שטיפת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי ויכול לשמש כשטיפה בפה כדי לעזור בטיפול בחניכיים מדממות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושטוף את הפה שלך עם התערובת למשך כמה דקות.סודה לשתייה יכולה גם לעזור להפחית את הכאב הקשור לחניכיים מדממות.

3.תה ירוק

התה הירוק

ארוז בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה ירוק במים חמים למשך כמה דקות, נותנים לו להתקרר ואז לשטוף את הפה שלך בתערובת.זה יעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

4.שטיפה של מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי טבעי ויכול לשמש שטיפה בפה כדי לסייע בטיפול בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מי חמצן עם כוס מים חמים ושטוף את הפה שלך עם התערובת למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים, תוך הפחתת הסיכון לזיהום.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות ריפוי טבעיות שיכולות לעזור להרגיע ולהפחית את הדלקת הקשורה לחניכיים מדממות.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.זה יעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לשמש שטיפה בפה כדי לסייע בטיפול בחניכיים מדממות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים ושטוף את הפה שלך עם התערובת למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים, תוך הפחתת הסיכון לזיהום.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הדלקת הקשורה לחניכיים מדממים.פשוט מערבבים כפית כורכום עם כוס מים חמים ושוטפים את הפה שלך עם התערובת למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס ארוז בתכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.זה יעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

9.Neem

veem הוא חיטוי טבעי ויכול לשמש שטיפה בפה כדי לסייע בטיפול בחניכיים מדממות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת נים עם כוס מים חמים ושטוף את הפה שלך עם התערובת למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים, תוך הפחתת הסיכון לזיהום.

10.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חיטוי טבעי ויכול לשמש שטיפה בפה כדי לסייע בטיפול בחניכיים מדממות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן ציפורן עם כוס מים חמים ושטוף את הפה שלך עם התערובת למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים, תוך הפחתת הסיכון לזיהום.

11.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן