דף הבית » תרופות סבתא » חניכיים מדממות – 15 תרופות של סבתא לרגיעה וסודות
ddaddbdddd deddededdaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcdadddad

חניכיים מדממות – 15 תרופות של סבתא לרגיעה וסודות

התמודדות עם חניכיים מדממות

חניכיים מדממות יכולות להיות סימן לדלקת חניכיים, סוג שכיח של מחלת חניכיים.אם לא מטופלים, זה יכול להוביל למצבים חמורים יותר כמו דלקת חניכיים.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות וסודות טבעיים המסייעים להקל על כל אי נוחות או חרדה הקשורים לבעיה זו.

סבתות היו מזמן מקור ידע שלא יסולא בפז במשך דורות.כדי לעזור לך לנהל ולהרגיע את החניכיים המדממים שלך, הנה אוסף של 15 סעדים וסודות של סבתא.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח לכוס מים פושרים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך למשך 30 שניות, ואז לירוק אותו.חזור על תהליך זה 3 או 4 פעמים ביום.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן ידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות וההרדמה שלו.על ידי קטיף החניכיים, שמן ציפורן יכול לספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לדימום.הניחו טיפת שמן ציפורן על ספוגית כותנה וטבלו אותה בעדינות על האזור הפגוע.השאר את השמן דולק למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולמנוע מחלות חניכיים.להכנת משחת כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור הפגוע ושטוף את הפה שלך במים חמים בסיום.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונותיו האנטי -חיוביות והמרגיעות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולמנוע הצטברות פלאק.כדי להכין שטיפת סודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים.לשטוף את הפיתרון סביב הפה שלך, ואז לירוק אותו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום.

5.אלוורה

התכונות האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות של אלוורה יכולות לעזור להפחית נפיחות ולמנוע זיהום.כדי להשתמש באלוורה, חתוך עלה לאורכו וחלץ את הג’ל.מרחו את הג’ל על האזור המושפע והשאירו אותו 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות ויכול לעזור להפחית נפיחות ולמנוע זיהום.הניחו כמה טיפות שמן עץ התה על ספוגית כותנה ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאר את השמן דולק למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והחיטוי.כדי להשתמש בזרעי חילבה, משרים כפית זרעים בכוס מים לילה.בבוקר, מסננים את המים והשתמשו בהם כדי לשטוף את הפה.

8.אבוקדו

אבוקדו ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש באבוקדו, מחלק חצי אבוקדו על משחה והחל אותו על האזור הנגוע.השאר את העיסה דולקת למשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

9.תה קמומיל

קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בתה קמומיל, תלול כפית אחת של קמומיל מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני השימוש בו כדי לשטוף את הפה.

10.מי חמצן

מי חמצן ידוע בתכונותיו החיטוי.כדי להשתמש במי חמצן, מערבבים כפית אחת של מי חמצן בכוס מים.לשטוף את הפיתרון בפה, ואז לירוק אותו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום.

11.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והחיטוי.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום של שום ולהחיל אותו על האזור המושפע.השאירו את השום במשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

12.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות.שים כמה טיפות של שמן אקליפטוס על ספוגית כותנה והחל אותו על האזור הנגוע.השאר את השמן דולק למשך 10 דקות לפני R

גורמים נפוצים לחניכיים מדממות

חניכיים מדממותיכול להיגרם ממגוון מצבים, החל מהיגיינת הפה לקויה וכלה בבעיות בריאותיות בסיסיות.הגורמים השכיחים לחניכיים מדממים כוללים:

  • דלקת חניכיים – דלקת חניכיים היא הגורם השכיח ביותר לחניכיים מדממים.זוהי דלקת של החניכיים הנגרמים על ידי הצטברות של פלאק וחיידקים.צחצוח וחוט דנטלי נכון יכולים לעזור להפחית את חומרת דלקת החניכיים.
  • מחלת חניכיים – מחלת חניכיים היא סוג מתקדם של דלקת חניכיים.זה נגרם על ידי זיהום חיידקי המוביל להשמדת רקמת החניכיים ולעצם הבסיסית.חשוב לפנות לטיפול במחלות חניכיים בהקדם האפשרי.
  • פצעי סרטן – פצעי סרטן הם כיבים קטנים שיכולים להיווצר בחלק הפנימי של הפה.הם יכולים לגרום לחניכיים להיות מודלקים ומעצבנים, מה שמוביל לדימום.
  • צחצוח חזק מדי – צחצוח השיניים והחניכיים קשה מדי עלול לגרום לחניכיים להתעצבן ומודלקים, מה שמוביל לדימום.
  • ליקויים בוויטמין – ליקויים בוויטמין יכולים להוביל לחניכיים יבשות ומגורות, מה שעלול לגרום להם לדימום.

הסעדים של סבתא להרפיה וסודות

1.תה קמומיל

תה קמומיל שימש כתרופה טבעית במשך מאות שנים כדי לעזור להרפות את הגוף ולהרגיע את הנפש.התה ידוע בתכונותיו האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים ולקדם ריפוי.

2.שטיפת מי מלח

שטיפות מים מלח הם תרופה פשוטה ויעילה לחניכיים מדממות.מי המלח מסייעים להפחתת דלקת ולקדם ריפוי.זה גם עוזר לנקות את הפה ולהסיר חיידקים שעלולים לגרום לגירוי נוסף.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי להרגיע חניכיים מודלקות.הצמח מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אלוורה ישירות על החניכיים או להבלבל כמיץ.

4.משיכת שמן

משיכת שמן היא תרגול איורוודי עתיק הכרוך בהפחתת שמן בפה למשך מספר דקות.על פי ההערכה, התרגול מסייע בהפחתת הדלקת בחניכיים ולקדם ריפוי.שמן קוקוס משמש לרוב למשיכת שמן, מכיוון שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות.

5.ליקריץ

LICORICE הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל חניכיים מדממות.הצמח מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליטול ליקריץ דרך הפה או ליישם ישירות על החניכיים.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ונוגד חמצון.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת בחניכיים ולקדם ריפוי.ניתן ליטול כורכום דרך הפה או להחיל ישירות על החניכיים.

7.דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זהו אנטי דלקתי טבעי ונוגד חמצון, שיכול לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים ולקדם ריפוי.ניתן ליטול דבש דרך הפה או להחיל ישירות על החניכיים.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים ולקדם ריפוי.ניתן ליטול חומץ תפוחים דרך הפה או להחיל ישירות על החניכיים.

9.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הדלקת בחניכיים ולקידום ריפוי.תה ירוק מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליטול תה ירוק דרך הפה או להחיל ישירות על החניכיים.

10.Echinacea

Echinacea הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן