דף הבית » תרופות סבתא » דימום מהחניכיים – 23 תרופות אורגניות ואמיתיות של סבתא אמיתית
dddeddd dedddaddbdddd  daadaddaddaa dddaddadddaa ddde

דימום מהחניכיים – 23 תרופות אורגניות ואמיתיות של סבתא אמיתית

חניכיים שמדממות בקלות – 23 הסעדים של סבתא

זה לא יוצא דופן לחוות דימום מהחניכיים, אבל זה יכול להיות מדאיג ולעיתים אפילו כואב.חניכיים שדימום כל הזמן יכולים להצביע על בעיה חמורה יותר, אך לעיתים קרובות זה פשוט סימן להיגיינת שיניים לקויה.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות ואורגניות שיכולות לעזור לך להתמודד עם סוגיית החניכיים המדממות.

ריכזנו רשימה של 23 מהתרופות של סבתא האהובה עלינו לחניכיים מדממות.בין אם אתם מחפשים תרופה טבעית שתתייחס למטרה הבסיסית של החניכיים המדממים שלכם או סתם כדי לעזור להפחית את הדימום, אתם בטוח שתמצאו משהו ברשימה זו שיעזור.

1.שוטפים במי מלח

אחד הטיפולים הפשוטים והיעילים ביותר עבור חניכיים מדממים הוא לשטוף במי מלח.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת בכוס מים חמים ולהשתמש בו כדי לשטוף את הפה שלך פעמיים ביום.מי המלח מסייעים להפחתת הדלקת ויכולים לעזור להפחית את כמות הדימום.

2.השתמש בשטיפה אנטי -מיקרוביאלית

דרך יעילה נוספת לטפל בחניכיים מדממים היא להשתמש בשטיפה אנטי -מיקרוביאלית.שטיפות אלה זמינות ללא מרשם ומכילות מרכיבים כמו כלור-אקסידין וטריקלוזן, המסייעים להפחתת חיידקים בפה שיכולים להוביל למחלות חניכיים.

3.אכלו תזונה בריאה

זה לא סוד שתזונה בריאה יכולה לעשות פלאים לבריאותך הכללית.אבל האם ידעת שזה יכול גם לעזור להפחית חניכיים מדממות?אכילת דיאטה העשירה בפירות וירקות יכולה לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים, מה שיכול בתורו להפחית את הדימום.

4.הימנע מאוכלים ממותקים

מזונות ממותקים יכולים להחמיר חניכיים מדממות, ולכן חשוב להימנע מכך ככל האפשר.נסה להגביל את צריכת הממתקים שלך, סודה ומזונות ומשקאות מסוכרים אחרים.

5.השתמש במברשת שיניים רכה

שימוש במברשת שיניים רכה יכול לעזור להפחית את כמות הדימום מהחניכיים שלך.מברשת רכה תהיה עדינה יותר ברקמות העדינות של החניכיים ותסייע להפחתת הדלקת.

6.חוט דנטלי באופן קבוע

חוט דנטלי הוא חלק חשוב מכל שגרת היגיינה אוראלית טובה ויכולה לעזור להפחית חניכיים מדממות.הקפידו לחטוף לפחות פעם ביום כדי לעזור בהסרת חלקיקי לוח ומזון בין השיניים.

7.השתמש בסודה לשתייה

לסודה לשתייה תכונות אנטיבקטריאליות ויכולות לעזור להפחית חניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ולהשתמש בה כדי לשטוף את הפה שלך פעמיים ביום.

8.השתמש בשמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול בחניכיים מדממים.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים והשתמשו בהם כדי לשטוף את הפה פעמיים ביום.

9.נסה משיכת שמן

משיכת שמן היא תרגול עתיק הכרוך בהפחתת שמן בפה במשך מספר דקות.זה עוזר להפחית חיידקים בפה ויכול לעזור להפחית חניכיים מדממים.

10.GUM GUM


לחסוך מסטיק ללא סוכר לאחר הארוחות יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים בפה, מה שיכול לעזור להפחית את החניכיים.

11.השתמש באלוורה

התכונות האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות של אלוורה הופכות אותו לבחירה נהדרת לטיפול בחניכיים מדממים.פשוט מרחי ג’ל אלוורה ישירות על החניכיים פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.קח ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני לחניכיים בריאות.נטילת תוסף או אכילת מזונות עשירים בוויטמין C יכולה לעזור להפחתת חניכיים מדממות.

13.השתמש בכורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים, שיכולות בתורו להפחית את הדימום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ולהשתמש בה כדי לשטוף את הפה שלך פעמיים ביום.

14.נסה אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת עם כוס מים חמים ולהשתמש בה כדי לשטוף את הפה שלך פעמיים ביום.

15.EAT חומציות מזון </h2

סקירה כללית של התרופות של סבתא עבור חניכיים מדממות

חניכיים מדממות יכולות להוות סימפטום של מחלת חניכיים ויכולים להוביל לסיכונים בריאותיים חמורים.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות ואורגניות שהועברו על ידי סבתות לאורך זמן כדי לעזור להפחית ולמנוע חניכיים מדממות.במאמר זה נדון ב -23 על הסעדים הללו, כיצד הם עוזרים וכיצד להשתמש בהם.אנו נספק גם שאלות נפוצות קשורות כך שתוכלו לקבל את התשובות הדרושות לכם.

תרופות אורגניות וטבעיות לחניכיים מדממות

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים ולהפחית את הדימום.זה יכול גם לעזור להפחית חיידקים בפה.לשימוש, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.חזור על שלוש פעמים ביום.

2.משיכת שמן קוקוס

משיכת שמן קוקוס היא תרופה איורוודית עתיקה שיכולה לעזור להפחית חיידקים ורעלים בפה.לשימוש, קח כף של שמן קוקוס אורגני ושחרר אותו סביב הפה שלך למשך 15-20 דקות.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.עשו זאת פעם ביום, רצוי בבוקר לפני הצחצוח.

3.אלוורה ורה ג’ל

ל- Aloe Vera Gel יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ודימום בחניכיים.לשימוש, קח עלה של אלוורה טרייה וחילץ את הג’ל.החל את הג’ל ישירות על החניכיים והשאיר אותו במשך 10 דקות לפני השטיפה במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית חיידקים ודלקת בחניכיים.לשימוש, קח ספוגית כותנה וטבלו אותו בשמן ציפורן.מרחו את השמן ישירות על החניכיים והשאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.משחת שמן כורכום וזית

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ודימום בחניכיים.לשימוש, מערבבים 1 כפית כורכום עם 2 כפות שמן זית כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על החניכיים והשאיר אותה במשך 10 דקות לפני השטיפה במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.סודה לשתייה

לסודה לשתייה תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית חיידקים בפה.לשימוש, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.עשו זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית חיידקים ודלקת בחניכיים.לשימוש, קח ספוגית כותנה וטבלו אותו בשמן עץ התה.מרחו את השמן ישירות על החניכיים והשאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.זרעי חילבה

לזרעי חילבה יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את החיידקים והדלקת בחניכיים.לשימוש, מערבבים 1 כפית זרעי חילבה טחונים עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.עשו זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.עלי בזיליקום

לעלי בזיליקום יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית חיידקים ודלקת בחניכיים.לשימוש, ללעוס על 2-3 עלי בזיליקום ואז לירוק אותם.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.זרעי כוסברה

לזרעי כוסברה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ודימום בחניכיים.לשימוש, מערבבים 1 כפית זרעי כוסברה טחונים עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.עשו זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית חיידקים ודלקת בחניכיים.לשימוש, לערבב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן