דף הבית » תרופות סבתא » חזרת-3 תרופות ללא מרשם שמתקבלות ברחבי העולם
dddadaa  daadaddaddaa dcdcd dedadadd dadedaadaddcddaa ddaddd dda

חזרת-3 תרופות ללא מרשם שמתקבלות ברחבי העולם

חזרת-3 תרופות ללא מרשם המקובלות ברחבי העולם
חזרת הוא ירק שורש המשמש באופן נרחב כתבלין ולמטרות רפואיות.יש לו טעם חזק וחריף ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא משמש בתרבויות רבות ברחבי העולם, והוא זמין בצורה של אבקה, תמיסה, הדבק או שורש טרי.במאמר זה נדון בשלוש תרופות ללא מרשם המתקבלות ברחבי העולם ומכילות חזרת.

H2: תמיסת חזרת
תמציות הן סוג של תמצית צמחים המיוצרים על ידי עשבי תיבול תלולים באלכוהול או נוזלים אחרים.תמיסת חזרת מיוצרת על ידי סטפלת השורש בתערובת של אלכוהול ומים.הוא משמש לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי ראש, סינוסיטיס, ברונכיטיס ואסטמה.הוא משמש גם כמתווה, וניתן לקחת אותו כדי לסייע בבהירות גודש בריאות.

H2: אבקת חזרת
אבקת חזרת מיוצרת משורש האדמה של צמח חזרת.הוא משמש לטיפול בבעיות עיכול, כגון קביעת עיכול וצרבת.הוא משמש גם להקלה על תסמיני קור ושפעת, כמו כאב גרון וגודש.זה יכול לשמש גם כמשתן, וכאנטי-דלקתיות להפחתת נפיחות וכאב.

H3: טיפ מועיל
בעת שימוש באבקת חזרת, חשוב להתחיל בכמות קטנה ולהגדיל בהדרגה את המינון.זה יעזור למנוע כל תופעות לוואי לא נעימות.

H2: הדבק חזרת
משחה חזרת מיוצרת מהשורש הטרי של צמח חזרת.הוא משמש לטיפול בזיהומים בדרכי הנשימה, כמו ברונכיטיס ודלקת ריאות.הוא משמש גם לטיפול במצבי עור, כמו אקזמה ופסוריאזיס.בנוסף, ניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לדלקת פרקים וגאוט.

חזרת משמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה זמין בצורה של אבקה, תמיסה, הדבק או שורש טרי, ומקובל ברחבי העולם כתרופה ללא מרשם.חשוב לזכור להתחיל בכמות קטנה ולהגדיל בהדרגה את המינון כדי למנוע תופעות לוואי לא נעימות.

סוגים של תרופות ללא מרשם המכילות חזרת

חזרת היא אחת התרופות הטבעיות העתיקות ביותר הידועות לאדם, והיא עדיין משמשת בתרופות רבות ללא מרשם ברחבי העולם.ישנם שלושה סוגים שונים של תרופות ללא מרשם המכילות חזרת: כמוסות, תמיסות וקרמים.לכל אחד מאלו יש שימושים ויתרונות משלו.

כמוסות

כמוסות הן דרך נוחה וקלה לקחת חזרת.בדרך כלל הם מלאים בתמצית מרוכזת של השורש, שאזום אז במעטפת כמוסה.ניתן ליטול את הקפסולות דרך הפה או להחיל ישירות על העור.החומר הפעיל בטרדיש הוא allyl isothiocyanate, שידוע כמי שיש לו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות.חלק מהיתרונות של נטילת כמוסות חזרת כוללות הקלה מדלקת פרקים, כאבי שרירים וכאבי מפרקים.

תמיכות

תנאים הם צורה נוזלית של חזרת.בדרך כלל הם מיוצרים על ידי משולש השורש בתמיסת אלכוהול, ומאפשרים לו לתלול במשך מספר שבועות ואז מתאמץ את המוצקים.תנאים הם דרך נהדרת לקחת חזרת מכיוון שקל לקחת אותם, נוחים ונספגים במהירות רבה יותר על ידי הגוף.ידוע כי תמציות מסייעות בבעיות עיכול, כמו גם כאבי ראש, אלרגיות ובעיות נשימה.

קרמים

קרמים הם צורה נוספת של חזרת שניתן להשתמש בה באופן אקטואלי על העור.הם מיוצרים בדרך כלל עם שילוב של שורש, שמן ומרכיבים אחרים כמו שעוות דבורים, המסייעים להרטיב את העור.ידוע כי קרמים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים, אנטיבקטריאליים ונוגדי פטריות, וניתן להשתמש בהם לטיפול במגוון מצבי עור כמו אקזמה ופסוריאזיס.

היתרונות של נטילת חזרת

חזרת יש יתרונות רבים לבריאות, כולל:

  • הגברת מערכת החיסון
  • reduדלקת Cing
  • הקלה על כאבי מפרקים
  • טיפול בהצטננות ושפעת
  • שיפור העיכול
  • הפחתת אלרגיות
  • הפחתת חום

על פי ההערכה, הוא יעיל בטיפול בזיהומים בדרכי השתן, אבני כליות ובעיות כבד.

שאלות נפוצות

האם חזרת בטוחה לקחת?

כן, חזרת בדרך כלל בטוחה לקחת.עם זאת, חשוב לדבר תחילה עם רופא לפני שאתה לוקח אותו, במיוחד אם יש לך מצבים בריאותיים קיימים.

מהן תופעות הלוואי של חזרת?

תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של חזרת הן בטן, בחילה ושלשול נסערים.אפשר גם לחוות תגובה אלרגית.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, הפסיק ליטול חזרת ושוחח עם רופא.

לסיכום, חזרת היא תרופה טבעית עתיקה המשמשת עדיין בתרופות רבות ללא מרשם ברחבי העולם.ישנם שלושה סוגים עיקריים של תרופות ללא מרשם המכילות חזרת: כמוסות, תמיסות וקרמים.לכל אחד מאלו יש שימושים ויתרונות משלו, והיא האמינה כי היא יעילה בטיפול במגוון תנאים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שאתה לוקח חזרת, מכיוון שהוא יכול לגרום לתופעות לוואי כמו בטן, בחילה ושלשול. wikipedia.org מספק מידע נוסף על חזרת והשימושים הפוטנציאליים שלו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן