דף הבית » תרופות סבתא » ברונכיטיס – 24 תרופות סבתות חמות ויעילות

ברונכיטיס – 24 תרופות סבתות חמות ויעילות

מהי ברונכיטיס?

ברונכיטיס היא מחלת נשימה שכיחה הפוגעת בריאות.זה נגרם כתוצאה מדלקת של צינורות הסימפונות, דרכי הנשימה הנושאות אוויר לריאות וממנה.ברונכיטיס יכולה להיות חריפה או כרונית.ברונכיטיס חריף נגרם בדרך כלל על ידי זיהום נגיפי ועשוי להימשך מספר ימים למספר שבועות.ברונכיטיס כרונית היא מצב חמור יותר הנגרם בדרך כלל כתוצאה מעישון או חשיפה לטווח הארוך לזיהום אוויר ויכול להימשך עד מספר חודשים ואף שנים.תסמינים של ברונכיטיס כוללים שיעול, צפצופים, כאבי חזה, קוצר נשימה וחום.

הסעדים של סבתא לברונכיטיס

ברונכיטיס יכולה להיות מצב קשה ולא נוח לחיות איתו, אך ישנם כמה תרופות מסורתיות שיכולות לעזור לספק הקלה.להלן 24 תרופות של סבתא חמה ויעילה לברונכיטיס שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים ולספק הקלה.

1.דבש ולימון

ערבוב דבש ולימון לכוס מים חמים הוא תרופה פופולרית לברונכיטיס.הדבש הוא מדכא שיעול טבעי והלימון עוזר לפרק כל ריר בריאות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לברונכיטיס בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום להקלה.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת של הריאות.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותה שלוש פעמים ביום להקלה.

4.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית דלקת וזיהום.מרסקים ציפורן שום אחד ומערבבים אותה עם כפית דבש אחת.אכלו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום להקלה.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי-דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת של הריאות.מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושותה אותה שלוש פעמים ביום להקלה.

6.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.מרתיחים סיר מים, מוציאים אותו מהאש ומוסיפים כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

7.בצל

בצל הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור בפירוק כל ריר בריאות.חותכים בצל לפרוסות ומניחים אותם בסיר מים רותחים.מוציאים את הסיר מהאש ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

8.שמן חרדל

שמן חרדל יכול לסייע בהפחתת דלקת הריאות ולספק הקלה מתסמיני הברונכיטיס.מחממים כמה כפות שמן חרדל ומעסה אותו על החזה והגב.

9.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולהקל על השיעול.ממיסים כפית אחת של מלח בכוס מים חמים ומבהירים שלוש פעמים ביום.

10.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם משגיחים טבעיים ויכולים לעזור בפירוק כל ריר בריאות.משרים שתי כפות זרעי חילבה בכוס מים לילה.מסננים את התערובת ושותים אותה שלוש פעמים ביום.

11.קינמון

קינמון הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת של הריאות.מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כוס חלב חם ושותה אותה שלוש פעמים ביום להקלה.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לברונכיטיס בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והמצפיות.הרתיחו כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים אחת ושותים אותו שלוש פעמים ביום להקלה.

13.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת של הריאות ולפרק כל ריר בריאות.מוסיפים כמה טיפות של שמן אקליפטוס לסיר מים רותחים ושואפים את הקיטור למשך 10-15 דקות.

14.

חלק 2: תרופות טבעיות המסייעות במאבק ברונכיטיס

ברונכיטיס יכולה להיות מצב קשהנהל, ובמקרים מסוימים, תרופות וטיפולים אינם מספיקים כדי להקל על הסימפטומים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו באופן מסורתי על ידי הסבתות שלנו כדי לעזור בטיפול ובניהול ברונכיטיס.להלן 24 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לברונכיטיס.

1.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי חזק ומשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לברונכיטיס.ניתן לצרוך שום בצורה גולמית או מבושלת, וניתן להוסיף אותו כמעט לכל מתכון.שום זמין גם בצורת תוסף למי שאינו מעדיף את טעם השום.

2.דבש

דבש הוא בעל משותף טבעי ומשמש לעתים קרובות כמדכא שיעול.ניתן לקחת דבש בצורתו הגולמית או להוסיף למשקאות חמים כמו תה.חשוב לציין כי אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל שנה.

3.מנטה

PepperMint ידוע בזכות תכונותיו המרגיעות והמרגיעות ומשמש לטיפול ברונכיטיס במשך מאות שנים.ניתן לקחת מנטה כתה צמחי מרפא, להוסיף למזון או להילקח בצורה תוספה.זה זמין גם בצורת שמן אתרי, שניתן להשתמש בו בארומתרפיה.

4.אקליפטוס

אקליפטוס הוא שמן אתרי רב עוצמה עם תכונות אנטי דלקתיות ומגניבות.ניתן להשתמש בו בארומתרפיה כדי לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את העומס.ניתן להוסיף גם שמן אקליפטוס לאמבט חם או להשתמש בו בשאיפת קיטור.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ שורש הוא אנטי דלקת טבעי וחזק.לעתים קרובות הוא משמש ברפואה סינית מסורתית לטיפול ברונכיטיס ומצבי נשימה אחרים.ניתן ליטול שורש ליקריץ בצורה תוספה, או שניתן יהיה לחלוט אותו לתה.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ומציפה, ובאופן מסורתי שימש לטיפול ברונכיטיס ומצבי נשימה אחרים.ניתן לצרוך זנגביל בצורתו הגולמית, להוסיף למזון או להילקח בצורה תוספה.זה זמין גם בצורת שמן אתרי, שניתן להשתמש בו בארומתרפיה.

7.ציפורן

ציפורן הן אנטי דלקתיות טבעיות חזקות ומשמשות במשך מאות שנים לטיפול ברונכיטיס ומצבי נשימה אחרים.ניתן לצרוך ציפורן בצורתם הגולמית, להוסיף למזון או לקחת אותם בצורה תוספה.ניתן להשתמש בשמן אתרי ציפורן גם בארומתרפיה.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ומציפה, ובאופן מסורתי שימש לטיפול ברונכיטיס ומצבי נשימה אחרים.ניתן לצרוך את הכורכום בצורתו הגולמית, להוסיף למזון או לקחת אותם בצורה תוספה.זה זמין גם בצורת שמן אתרי, שניתן להשתמש בו בארומתרפיה.

9.קינמון

קינמון הוא אנטי דלקתי טבעי ומציפה, ובאופן מסורתי שימש לטיפול ברונכיטיס ומצבי נשימה אחרים.ניתן לצרוך קינמון בצורתו הגולמית, להוסיף למזון או לקחת אותם בצורה תוספה.זה זמין גם בצורת שמן אתרי, שניתן להשתמש בו בארומתרפיה.

10.אורגנו

אורגנו הוא אנטי דלקתי טבעי ומציפה, ובאופן מסורתי שימש לטיפול ברונכיטיס ומצבי נשימה אחרים.אורגנו ניתן לצרוך בצורתו הגולמית, להוסיף למזון או לקחת אותם בצורה תוספה.זה זמין גם בצורת שמן אתרי, שניתן להשתמש בו בארומתרפיה.

11.טימין

טימין הוא בעל צורה טבעי ובאופן מסורתי שימש לטיפול ברונכיטיס ומצבי נשימה אחרים.ניתן לצרוך טימין בצורתו הגולמית, להוסיף למזון או לקחת אותם בצורה תוספה.זה זמין גם בצורת שמן אתרי, שניתן להשתמש בו בארומתרפיה.

12.לימון

לימון הוא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן