דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בדרכי השתן אצל גברים – 18 תרופות סבתות מיוחדות ויעילות
dddddd dddadbd ddadaadf ddadc dddaddd  daadaddaddaa daddaa

זיהום בדרכי השתן אצל גברים – 18 תרופות סבתות מיוחדות ויעילות

דלקת בדרכי השתן אצל גברים: 18 תרופות של סבתא
דלקות בדרכי השתן (UTI) הן הסוג השני הנפוץ ביותר של זיהום בגוף.הם נגרמים על ידי חיידקים הנכנסים לדרכי השתן, בדרך כלל דרך השופכה.גברים יכולים להשיג UTI, אבל זה הרבה יותר נפוץ אצל נשים.UTIs עלול לגרום לשתנה כואבת, צריבה ותכופה.אם לא מטופלים, UTIs יכולים להתפשט לכליות ולגרום לבעיות בריאותיות חמורות.כדי למנוע UTI, חשוב לתרגל היגיינה טובה ולשתות שפע של נוזלים.אבל, אם אתה מקבל UTI, יש כמה תרופות טבעיות שאולי סבתא שלך השתמשה כדי להקל על הסימפטומים.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות משמש זה מכבר כתרופה ביתית ל- UTIS.זה נחשב לעבוד על ידי מניעת חיידקים לחבר לקירות דרכי השתן.עם זאת, חשוב לציין שמיץ חמוציות אינו תרופה ל- UTI.זה שימושי רק במניעתם או עזרה בהפחתת הסימפטומים.

2.הגדל את צריכת הנוזל

שתיית שפע נוזלים חשובה למניעת UTIs, אך חשוב גם לטיפול בהם.הגדלת צריכת הנוזלים שלך עוזרת לשטוף את החיידקים מחוץ לדרכי השתן.שתו הרבה מים, מיץ חמוציות לא ממותק ונוזלים צלולים אחרים.

טיפ ייחודי

הוספת כמה טיפות מיץ לימון למים שלך יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.החומציות של הלימון יכולה לעזור להפחית את החיידקים בדרכי השתן.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אלקליין טבעי שיכול לעזור להפחית את חומציות השתן ולהקל על הסימפטומים של UTI.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ושתה אותה.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים משתפרים.

4.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר המתרחש באופן טבעי שנמצא כיעיל בטיפול ב- UTI.זה עובד על ידי מניעת חיידקים לחבר לקירות דרכי השתן.ניתן לקחת את זה בצורת קפסולה או כאבקה מעורבת במים.

התרופות של סבתא לזיהום בדרכי השתן

דלקות בדרכי השתן אינן נוחות ויכולות להיות כואבות.אך יש כמה תרופות שסבתותינו משתמשות כבר מאות שנים שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולטפל בזיהום.להלן 18 תרופות סבתות מיוחדות ויעילות לזיהום בדרכי השתן אצל גברים.

1.שתו מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לזיהומים בדרכי השתן.הוא ארוז בוויטמינים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור לשטוף חיידקים ולהפחית דלקת.שתו לפחות 8 גרם מיץ חמוציות טהור מדי יום כדי לעזור להילחם בזיהום.

2.קח תוספי שום

לשום היסטוריה ארוכה של שימש לטיפול בזיהומים והוא ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור לחזק את מערכת החיסון של הגוף ולהילחם בכל זיהום.נטילת תוספי שום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקות בדרכי השתן.

3.הגדל את צריכת הוויטמין C שלך

ויטמין C מסייע בחיזוק מערכת החיסון של הגוף ויכול לעזור להילחם בזיהום.הגדלת צריכת ויטמין C יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.נסה לאכול מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, קיווי ופלפלים, או לקחת תוסף ויטמין C.

4.לשתות הרבה מים

מים חיוניים לשטיפת רעלים בגוף ועוזרים להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.הקפידו לשתות שפע נוזלים לאורך היום, במיוחד מים, כדי לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים לזיהום.

5.קח גולדנסיל

Goldenseal הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים ודלקת.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להילחם בכל זיהום.נטילת תוספי גולדנסאלי יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.

עוד תרופות של סבתא למשתנהדלקת דרכים

6.קח Echinacea

Echinacea הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים ודלקת.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בכל זיהום.נטילת תוספי Echinacea יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.

7.קח uva ursi

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בדרכי השתן.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להילחם בכל זיהום.נטילת תוספי UVA URSI יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.

8.קח שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים ודלקת.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בכל זיהום.נטילת תוספי שורש שן הארי יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.

9.שתו תה ירוק

תה ירוק ארוז בנוגדי חמצון ויכול לעזור לשטוף רעלים ולהפחית דלקת.שתיית תה ירוק יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.נסה לשתות לפחות כוס תה ירוק מדי יום.

10.הגדל את צריכת הוויטמין A שלך

ויטמין A מסייע בחיזוק מערכת החיסון של הגוף ויכול לעזור להילחם בזיהום.הגדלת צריכת ויטמין A יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.נסה לאכול מזונות עשירים בוויטמין A, כמו גזר, בטטה ותרד, או לקחת תוסף ויטמין A.

11.קח שורש ענבים אורגון

שורש ענבים באורגון הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים ודלקת.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להילחם בכל זיהום.נטילת תוספי שורש ענבים באורגון יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.

12.קח שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים ודלקת.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להילחם בכל זיהום.נטילת תוספי שורש מרשמלו יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.

13.קח שורש Astragalus

שורש Astragalus הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן