דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באוזן – 5 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ומומלצים
dddddd dddddf  ddadadddd dadc daddaad daddaddcdadddd

זיהום באוזן – 5 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ומומלצים

כאבים, כאבים ודלקות אוזניים – 5 תרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים

כאבי אוזניים, כאבים וזיהומים הם מחלות שכיחות שאנשים רבים סובלים מהם, צעירים ומבוגרים כאחד.אמנם לעתים קרובות ניתן לטפל בסוגיות אלה בתרופות שנקבעו על ידי רופא, אך ישנם גם תרופות רבות של סבתות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ללא שימוש בתרופות.להלן חמש תרופות פופולריות המומלצות ומשמשות אנשים בכל הגילאים.

H2 – שום
שום הוא אחד התרופות הטבעיות הידועות ביותר לכאבי אוזניים וזיהום.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי באוזן שלך.כדי להשתמש בשום כתרופה, אתה יכול לרסק כמה שיני שום ולערבב אותו עם מעט שמן זית, או שתוכל להכין שמן שום על ידי הבעה כמה שיני שינה בסיר שמן זית.ואז, בעזרת טפטפת, הכניסו כמה טיפות שמן באוזן הפגועה.

H2 – בצל
לבצל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות דומות כמו שום, כך שהם יכולים לשמש גם כתרופה לכאבי אוזניים וזיהום.כדי להשתמש בתרופת בצל, פשוט חתוך בצל לחצי והניח את אחד החצאים ישירות על האוזן הפגועה.הבצל ישמש כדחיסה טבעית ויסייע בהפחתת הכאב והנפיחות.

H3 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי אוזניים וזיהום.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ונפיחות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, ערבבו חלקים שווים של חומץ ומים של תפוחים, ואז השתמשו בטיפה כדי להכניס כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.

H2 – שמן עץ התה
שמן עץ התה הוא שמן אתרי שיש לו תכונות ריפוי רבות, כולל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס.ואז, בעזרת טפטפת, הכניסו כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

H2 – חום
החלת חום על האוזן הפגועה היא תרופה פופולרית לכאבי אוזניים וזיהום.כדי להשתמש בחום כתרופה, פשוט מלא גרב באורז ומחמם אותו במיקרוגל למשך מספר דקות.לאחר מכן, הניחו את הגרב על האוזן הפגועה למשך 15-20 דקות, או עד שהחום מתחיל להיות לא נוח.

טיפ ייחודי ומועיל: בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לזכור לעולם לא להכניס שום דבר, כמו ספוגי כותנה, לאוזן שלך.פעולה זו עלולה לגרום נזק נוסף ואף עלול להוביל לאובדן שמיעה.

אלה חמש תרופות פופולריות לכאבי אוזניים וזיהום המומלצים ומשמשים אנשים בכל הגילאים.לכל חמשת הסעדים יש פוטנציאל לעזור להקל על הסימפטומים של כאבי אוזניים וזיהום.עם זאת, חשוב לציין כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ואין להשתמש בהם לטיפול בכל מצב רפואי חמור.אם הסימפטומים שלך נמשכים, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך.
הסעדים של הסבתות לזיהומים באוזניים היו פופולריים במשך דורות.הסעדים פשוטים, סבירים וקלים למצוא.תרופות אלה כוללות שמן שום, תה קמומיל, מיץ בצל, חומץ תפוחים ופרחי מוללין.רבים מהתרופות הללו נחקרו מדעית ונמצאו יעילים בטיפול בזיהומים באוזניים.חשוב להשתמש בתרופות אלה לפי הוראות ובהתאם לעצת רופא.בנוסף, חשוב לציין שחלק מהתרופות המסורתיות הללו עשויים שלא להתאים לילדים או לאנשים עם מערכות חיסון מוחלשות.

שמן שום

שמן שום הוא תרופה פופולרית לזיהומים באוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן שום, מחממים שתי כפות שמן שום והכניסו ארבע עד חמש טיפות לאוזן הפגועה.וודא שהשמן לא חם מדי;זה צריך להיות פושר.השאר את השמן פנימה למשך חמש דקות ואז הטה את הראש לצד כדי לאפשר לשמן להתנקז.

היתרונות של שמן שום

שמן שום הוא תרופה יעילה עבור eדלקות AR.הוא מכיל אליצין, בעל תכונות אנטיביוטיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

אמצעי זהירות

אין להשתמש בשמן שום על ילדים מתחת לגיל שלוש.בנוסף, נשים בהריון צריכות להתייעץ עם רופא לפני השימוש בשמן שום.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לזיהומים באוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בתה קמומיל, תלולות שתי כפיות פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר.הכניסו שתיים או שלוש טיפות של התה המקורר לאוזן הפגועה.

היתרונות של תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה יעילה לזיהומים באוזניים.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהאיץ את הריפוי.

אמצעי זהירות

אין להשתמש בתה קמומיל על ילדים מתחת לגיל שנתיים.בנוסף, נשים בהריון צריכות להתייעץ עם רופא לפני השימוש בתה קמומיל.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית לזיהומים באוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש במיץ בצל, חילוץ את המיץ מבצל אחד וחמם אותו לטמפרטורה פושרת.הכניסו שתיים או שלוש טיפות של המיץ לאוזן הפגועה.

היתרונות של מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה יעילה לזיהומים באוזניים.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.בנוסף, זה יכול לעזור להילחם בזיהום ולהאיץ את הריפוי.

אמצעי זהירות

אין להשתמש במיץ בצל על ילדים מתחת לגיל שנתיים.בנוסף, נשים בהריון צריכות להתייעץ עם רופא לפני השימוש במיץ בצל.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לזיהומים באוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים עם כפית מים אחת.הכניסו שתיים או שלוש טיפות של התערובת לאוזן הפגועה.

היתרונות של חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לזיהומי אוזניים.הוא מכיל חומצה אצטית, שיש לה תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

אמצעי זהירות

אין להשתמש בחומץ תפוחים על ילדים מתחת לגיל שנתיים.בנוסף, נשים בהריון צריכות להתייעץ עם רופא לפני השימוש בחומץ Apple Cider.

פרחי מוללין

פרחי מולין הם תרופה פופולרית לזיהומים באוזניים.יש להם תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בפרחי מולין, תלול כפית אחת של פרחי מוללין מיובשים או טריים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר.הכניסו שתיים או שלוש טיפות של התה המקורר לאוזן הפגועה.

היתרונות של פרחי מולין

פרחי מולין הם תרופה יעילה לזיהומים באוזניים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן