דף הבית » תרופות סבתא » כאבי אוזניים – 12 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וטבעי

כאבי אוזניים – 12 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וטבעי

כאבי אוזניים – 12 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים וטבעיים

כאבי אוזניים יכולים לנוע בין כאב עמום לתחושה חדה ודקירה.זוהי תלונה נפוצה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, ולעתים קרובות ניתן להקל עליהם עם תרופות ביתיות פשוטות שהועברו מדורות של סבתות.להלן שנים עשר תרופות המומלצות על ידי מומחים וסעדים טבעיים שעשויים לעזור להקל על כאבי האוזניים.

טיפול בחום

טיפול בחום הוא אחד הטיפולים העתיקים והנפוצים ביותר לכאבי אוזניים.החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.אתה יכול גם להשתמש בכרית חימום או בקבוק מים חמים, לדאוג לא לשרוף את עורך.

שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת העלולה לגרום לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בשום כתרופה, מחממים כמה שיני שום במחבת עד שהם מבושלים קלות.מסננים את השום ומאפשרים לשמן להתקרר לטמפרטורה נוחה.הכניסו לאוזן כמה טיפות של שמן השום, וקפדו לא להכניס דבר לתעלת האוזן.

בצל

ניתן להשתמש במיץ בצל לטיפול בכאבי אוזניים.חותכים בצל לשניים וסוחטים את המיץ לכוס.עם טפטפת, הכניסו כמה טיפות של המיץ לאוזן.השאר אותו לכמה דקות ואז הטה את הראש לצד ואפשר למיץ להתנקז.

מלח ומים

מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות מהתערובת לאוזן.זה עוזר להוציא לחות ולהפחתת הכאב.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שהופכים אותו לתרופה יעילה לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד עם כף שמן שומשום.מחממים את התערובת עד שהיא חמה ואז מכניסים כמה טיפות לאוזן.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בדבש כתרופה, מערבבים כפית דבש עם כף מים חמים.עם טפטפת, הכניסו כמה טיפות מהתערובת לאוזן.

שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה, חיממו כמה טיפות שמן זית והכניסו כמה טיפות לאוזן.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כפית חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים.עם טפטפת, הכניסו כמה טיפות מהתערובת לאוזן.

טיפ ייחודי

אם הכאב חמור ואינו מגיב לתרופות ביתיות, חשוב לפנות לרופא להערכה נוספת.

שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי, שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, חיממו כמה טיפות של שמן קוקוס והכניסו כמה טיפות לאוזן.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף מים חמים.מכניסים כמה טיפות מהתערובת לאוזן.

שמן מולין

שמן מולין הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן מולין כתרופה, מערבבים כמה טיפות של שמן מוללין עם כף שמן זית חם.מכניסים כמה טיפות מהתערובת לאוזן.

שמן מנטה

שמן מנטה הוא משכך כאבים טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב.כדי להשתמש בשמן מנטה כתרופה, מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם כף שמן זית חם.מכניסים כמה טיפות מהתערובת לאוזן.

סיכום

כאבי אוזניים יכולים לנוע בין משעמם לחמור ויכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים.שנים עשר תרופות אלה המומלצות על ידי מומחים וסעדים טבעיים יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת, ובמקרים מסוימים עשויים אפילו לעזור לריפוי הגורם הבסיסי לכאב.עם זאת, אם הכאב חמור ואינו מגיב לתרופות ביתיות, חשוב לפנות לרופא להערכה נוספת.

Gהסעדים של רנדמרה לכאבי אוזניים

כאבי אוזניים יכולים להיות חוויה מאוד לא נוחה ולעתים קרובות קשה לניהול ללא עזרה של רופא.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מדורות של סבתות שיכולות לעזור לספק הקלה.להלן 12 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים וטבעיים לכאבי אוזניים.

1.שמן שום

בשמן שום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את כאבי האוזניים.להכנת שמן שום, מחממים כמה שיני שום במחבת עם שומשום או שמן זית.מסננים את השמן ומורחים כמה טיפות באוזן.

2.מיץ שום

מיץ שום הוא תרופה טבעית נוספת לכאבי אוזניים.להכנת מיץ שום, מערבבים כמה שיני שום עם מעט מים ומסננים את התערובת.לאחר מכן, השתמש בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות מיץ שום ישירות לאוזן.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים כמה טיפות מהתערובת באוזן.

4.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח יכולה להיות דרך נהדרת להפחית את כאבי האוזניים והדלקת.כדי לבצע את השטיפה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות באוזן.

5.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את כאבי האוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ומורחים כמה טיפות באוזן.

6.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מחממים כמה טיפות שמן זית ומורחים כמה טיפות באוזן.

7.בצל

הבצל הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי אוזניים ויכולים לעזור להפחית דלקת.כדי להשתמש בהם, לרסק כמה בצל ולהחיל כמה טיפות של המיץ באוזן.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי אוזניים ויכול לעזור להפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, מחממים כמה טיפות שמן קוקוס ומורחים כמה טיפות באוזן.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים מעט מיץ ג’ינג’ר עם כמה טיפות שמן זית ומורחים כמה טיפות מהתערובת באוזן.

10.בזיל

בזיל הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי אוזניים ויכולה לעזור להפחית דלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה עלי בזיליקום עם כמה טיפות שמן זית ומורחים כמה טיפות מהתערובת באוזן.

11.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי אוזניים ויכולים לעזור להפחית דלקת.כדי להשתמש בה, מערבבים מעט אבקת כורכום עם כמה טיפות שמן זית ומורחים כמה טיפות מהתערובת לאוזן.

12.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים קצת דבש עם כמה טיפות מים חמים ומרחים כמה טיפות מהתערובת לאוזן.

סיכום

כאבי אוזניים יכולים להיות חוויה מאוד לא נוחה ולעתים קרובות קשה לניהול ללא עזרה של רופא.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מדורות של סבתות שיכולות לעזור לספק הקלה.חלק מהתרופות הללו כוללות שמן שום, מיץ שום, חומץ תפוחים, שטיפת מי מלח, שמן עץ התה, שמן זית, בצל, שמן קוקוס, ג’ינג’ר, בזיליקום, כורכום ודבש.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את כאבי האוזניים והדלקת.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לכאבי אוזניים?

כמה תרופות טבעיות לכאבי אוזניים כוללות שמן שום, מיץ שום, חומץ תפוחים, שטיפת מי מלח, שמן עץ התה, שמן זית, בצל, שמן קוקוס, ג’ינג’ר, בזיליקום, כורכום ודבש.

האם יש סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות טבעיות לכאבי אוזניים?

כן, ישנם כמה סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות טבעיות לכאבי אוזניים.חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות טבעיות לכאבי אוזניים.בנוסף, חשוב לדלל את הסעדים כראוי לפני השימוש בהם באוזן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן