דף הבית » תרופות סבתא » כאבי ראש בילדים – 11 תרופות של סבתא עתיקה ומצוינת
dbddd dadda dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadaaddad d

כאבי ראש בילדים – 11 תרופות של סבתא עתיקה ומצוינת

כאבי ראש בילדים: 11 תרופות סבתות עתיקות ומצוינות

כאבי ראש אצל ילדים הם נושא שכיח שיכול לגרום למצוקה רבה הן לילד והן להוריהם.אמנם חשוב להגיע לשורש הבעיה, אך חשוב גם להעניק לילד הקלה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות עתיקות ומצוינות המועברות דרך דורות של סבתות שיכולות לעזור.להלן אחד עשר מאותם תרופות שבטוח יספקו הקלה.

1.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה נהדרת לכאבי ראש אצל ילדים מכיוון שהוא מסייע להפחתת הדלקת ולהרגיע את הנפש.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על ידי הוספת כמה טיפות לכדור כותנה ומריחה אותו ישירות על המקדשים והמצח.לחלופין, ניתן להוסיף אותו לאמבטיה חמה והילד יכול להשרות במים המים לבנדר למשך מספר דקות.

2.שמן מנטה

שמן מנטה הוא תרופה נהדרת נוספת לכאבי ראש אצל ילדים.זה עוזר לפתוח את הסינוסים ולהפחתת הלחץ, שיכול להוות גורם מרכזי לכאבי ראש.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על ידי הוספת כמה טיפות לכדור כותנה ומריחה אותו ישירות על המקדשים והמצח.ניתן להוסיף אותו גם לאמבטיה חמה והילד יכול להשרות במים המנוסעים על מנטה למשך מספר דקות.

טיפ ייחודי:

מערבבים שמני לבנדר ופפרמינט לתרופה עוצמתית במיוחד!

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לכאבי ראש בילדים.זה עוזר להרפות את הנפש והגוף, שיכולים לעזור להפחית את עוצמת כאבי הראש.תן לילד כוס תה קמומיל טרי מבושל ולגום אותו לאט.

4.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי ראש אצל ילדים.זה עוזר להפחתת הדלקת, שיכולה להוות סיבה מרכזית לכאבי ראש.תן לילד כוס תה ג’ינג’ר טרי מבושל ולגום אותו לאט.

5.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת לספק הקלה מכאבי ראש אצל ילדים.הפזרו כמה טיפות של שמן לבנדר או מנטה באוויר ולגרום לילד לשאוף את הניחוח המרגיע.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הנפש והגוף.

6.עיסוי

עיסוי הוא תרופה נהדרת לכאבי ראש בילדים.זה עוזר להפחית את המתח ולהרגיע את הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את עוצמת כאבי הראש.תן לילד לשכב ולעסות בעדינות את המקדשים, המצח והצוואר שלהם עם קצות האצבעות שלך.

7.לבנדר אמבט

לקיחת אמבטיה לבנדר היא דרך נהדרת לספק הקלה מכאבי ראש אצל ילדים.מוסיפים כמה טיפות של שמן לבנדר לאמבטיה חמה והילד יש להשרות בתוכו כמה דקות.הניחוח המרגיע של שמן הלבנדר יעזור להרפות את הנפש והגוף.

8.דחיסת חום

החלת דחיסת חום היא תרופה נהדרת לכאבי ראש אצל ילדים.מניחים מטלית חמה ולחה על המצח והמקדשים והילד לשכב כמה דקות.חום הדחיסה יעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים, מה שיכול לעזור להפחית את עוצמת כאב הראש.

9.דחיסת מנטה

החלת דחיסת מנטה היא דרך נהדרת נוספת לספק הקלה מכאבי ראש אצל ילדים.הניחו כמה טיפות שמן מנטה על מטלית חמה ולחה ומרחו אותו על המצח והמקדשים.תחושת הקירור של מנטה תעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגוף.

10.Acupressure

אקופרסורה היא תרופה נהדרת לכאבי ראש אצל ילדים.זה עוזר להפחית את המתח ולהרגיע את הגוף, שיכול לעזור להפחית את עוצמת כאב הראש.תן לילד לשכב ולעסות בעדינות את נקודות הלחץ על המצח, המקדשים והצוואר עם קצות האצבעות שלך.

11.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא תרופה מצוינת לכאבי ראש בילדים.זה עוזר להפחתת לחץ ומתח, שיכולים להוות גורם מרכזי לכאבי ראש.תן לילד ללכת לטייל, לרכוב על אופניים או לעשות פעילות גופנית מסוג אחר במשך כמה דקות.זה יעזור להפחית את עוצמת כאב הראש.

HeadaCHEs אצל ילדים יכולים להיות נושא קשה להתמודד איתו, אך ישנם כמה תרופות עתיקות ומצוינות שיכולות לספק הקלה.שמן לבנדר, שמן מנטה, תה קמומיל

חלק 2: עוד תרופות של סבתא לכאבי ראש בילדים

כאבי ראש אצל ילדים יכולים להיות נושא רציני, וחשוב למצוא דרכים לעזור בניהול הכאב מבלי להסתמך אך ורק על תרופות.למרבה המזל, קיימת מסורת ארוכה של סבתות שעוברות תרופות לבית לכאבי ראש שניתן להשתמש בהם בבטחה וביעילות.להלן 11 תרופות סבתות עתיקות ומצוינות נוספות לכאבי ראש אצל ילדים.

1.קינמון ודבש

ערבוב יחד קינמון ודבש יכול לעזור להפחית את הכאב של כאב ראש.ניתן לעשות זאת על ידי הוספת כפית דבש לכפית קינמון ומערבב אותו יחד לעיסה.החל משחה זו על המצח והמקדשים לקבלת הקלה.

2.ג’ינג’ר ולימון

תרופה טבעית נוספת לכאבי ראש בילדים היא לערבב יחד ג’ינג’ר ולימון.זה יכול להיעשות על ידי סירוג שורש ג’ינג’ר וסחיטת מיץ לימון.מערבבים אותם יחד ומורחים את התערובת על המצח והמקדשים להקלה.

3.שמן לבנדר

שמן לבנדר משמש זה מכבר כתרופה לכאבי ראש אצל ילדים.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של שמן לבנדר לבד או לכדור כותנה והניחו על המצח להקלה.

4.שמן מנטה

נמצא כי שמן מנטה יעיל בהקלה על כאבי ראש אצל ילדים.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות שמן מנטה לבד או לכדור כותנה והניחו אותו על המצח או המקדשים להקלה.

5.תה קמומיל

ידוע כי תה קמומיל הוא בעל תכונות מרגיעות וניתן להשתמש בו כדי לעזור להקל על כאבי ראש אצל ילדים.פשוט תלול כוס תה קמומיל ותן לו להתקרר לפני שהוא נותן אותו לילד.

6.עלי מנטה

ניתן להשתמש בעלי נענע כדי לעזור להקל על כאבי ראש אצל ילדים.פשוט מרסקים קומץ עלי נענע ומורחים את העיסה על המצח והמקדשים להקלה.

7.זרעי שומר

ידוע כי זרעי שומר הם בעלי השפעה מרגיעה וניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על כאבי ראש אצל ילדים.פשוט מרתיחים כוס זרעי שומר במים ואז מסננים את הנוזל.לאחר מכן ניתן ליישם נוזל זה על המצח והמקדשים להקלה.

8.עלי בזיליקום

ניתן להשתמש בעלים בזיליקום כדי להקל על כאבי ראש אצל ילדים.פשוט מרסקים קומץ עלי בזיליקום ומורחים את העיסה על המצח והמקדשים להקלה.

9.עלי רוזמרין

ניתן להשתמש בעלים של רוזמרין כדי לעזור להקל על כאבי ראש אצל ילדים.פשוט מרסקים קומץ עלי רוזמרין ומורחים את העיסה על המצח והמקדשים להקלה.

10.שורש ולריאן

ידוע כי שורש ולריאן הוא בעל השפעה מרגיעה וניתן להשתמש בו כדי לעזור להקל על כאבי ראש אצל ילדים.פשוט מרתיחים כוס שורש ולריאן במים ואז מסננים את הנוזל.לאחר מכן ניתן ליישם נוזל זה על המצח והמקדשים להקלה.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה לכאבי ראש אצל ילדים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתייה להקלה.

מסקנה

כאבי ראש אצל ילדים יכולים להיות נושא רציני, וחשוב למצוא דרכים לעזור בניהול הכאב מבלי להסתמך אך ורק על תרופות.למרבה המזל, קיימת מסורת ארוכה של סבתות שעוברות תרופות לבית לכאבי ראש שניתן להשתמש בהם בבטחה וביעילות.11 הסעדים של סבתא העתיקה והמצוינת לכאבי ראש אצל ילדים שנדונו לעיל יכולים לספק הקלה ולעזור לנהל את הכאב.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות ביתיות לכאבי ראש אצל ילדים?

כמה תרופות ביתיות לכאבי ראש אצל ילדים כוללים קינמון ודבש, ג’ינג’ר ולימון, שמן לבנדר, שמן מנטה, תה קמומיל, עלי נענע, זרעי שומר, עלי בזיליקום, עלי רוזמרין, שורש ולריאן וחומץ תפוחים.

האם תרופות אלה בטוחות לילדים?

כן, הסעדים האלה בדרך כלל בטוחיםעם זאת, לילדים, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.בנוסף, חשוב לוודא שהילד אינו אלרגי לאף אחד מהמרכיבים.

איפה אוכל ללמוד יותר על כאבי ראש אצל ילדים?

למידע נוסף על כאבי ראש בילדים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן