דף הבית » תרופות סבתא » התבהרות פנים – 4 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומיוחדים

התבהרות פנים – 4 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומיוחדים

מה זה התבהרות פנים?

התבהרות פנים היא הליך קוסמטי המסייע להפחתת המראה של כתמים כהים, שינוי צבע וגוון עור לא אחיד.ניתן להשיג זאת באמצעות מגוון טיפולים, כולל טיפולי לייזר, פילינגים וקרמים אקטואליים.אמנם טיפולים אלה הם לרוב יקרים ויכולים להגיע עם סיכונים מסוימים, אך יש המון אלטרנטיבות טבעיות שיכולות לעזור להשיג את אותן תוצאות.להלן ארבע תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומיוחדים שיכולים לעזור להאיר את הפנים שלך.

ארבע תרופות של סבתא להבהרת פנים

1.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים ברפואה האיורוודית המסורתית.זה ידוע בתכונות האנטי דלקתיות, נוגדי חמצון ואנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותו למרכיב מצוין להבהרת פנים.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים שתי כפיות אבקת כורכום עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הפנים והצוואר שלך והשאיר 10 עד 15 דקות לפני השטיפה.

2.מלפפון

מלפפון הוא מרכיב טבעי נוסף שניתן להשתמש בו כדי להאיר את גוון העור.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובוויטמין C, המסייעים להפחתת כתמים כהים ואפילו גוון עור.כדי להשתמש במלפפון להתארת פנים, מועכים מלפפון ומורחים אותו על הפנים והצוואר.השאירו 10 עד 15 דקות לפני השטיפה.

3.דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשמור על לחות בעור ורך.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדי חמצון טבעיות, המסייעות להפחתת המראה של כתמים כהים ושינוי צבע.כדי להשתמש בדבש להתבהרות פנים, פשוט מערבבים שתי כפות דבש עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הפנים והצוואר שלך והשאיר 10 עד 15 דקות לפני השטיפה.

4.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, אנטיבקטריאליות ונוגדי חמצון, המסייעות להפחתת כתמים כהים ואפילו את גוון העור.כדי להשתמש באלוורה להבהרת פנים, פשוט שבר חתיכת הצמח ושפשף את הג’ל על הפנים והצוואר.השאירו 10 עד 15 דקות לפני השטיפה.

טיפ מועיל

עדיף להשתמש בתרופות בהירות פנים אלה רק פעמיים-שלוש בשבוע, מכיוון שפיזור יתר עלול לגרום לגירוי ויובש.הקפד לעקוב אחר קרם לחות כדי לעזור לשמור על התייבשות העור והוזנה.

גידול ולימון

Tumeric ו- Lemon שימשו במשך מאות שנים כדי להבהיר את העור ואפילו לגוון העור.השילוב של שני המרכיבים הללו מסייע בהפחתת הדלקת, להפחית את האקנה ולהבהיר כתמים כהים.להכנת מסכת התבהרת פנים, מערבבים כפית אחת של גידולים וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי.החל את התערובת על הפנים, הימנע מאזור העיניים.השאר את המסכה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

יוגורט ודבש

יוגורט ודבש הם שני מרכיבים המשמשים לעתים קרובות להבהרת העור.דבש הוא חומר הומסנט טבעי המסייע לשמור על לחות העור, ואילו יוגורט מכיל חומצה לקטית, המסייעת לפילינג ולהבהיר את העור.להכנת מסכת התבהרת פנים, מערבבים כף יוגורט אחת עם כף דבש אחת.החל את התערובת על הפנים, הימנע מאזור העיניים.השאר את המסכה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

חומץ תפוחים וסודה לשתייה

חומץ תפוחים וסודה לשתייה משמשים זה מכבר להבהרה ואפילו לגוון עור.השילוב של שני המרכיבים הללו מסייע בהפחתת הדלקת, להפחית את האקנה ולהבהיר כתמים כהים.להכנת מסיכת התבהרת פנים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף אחת של סודה לשתייה.החל את התערובת על הפנים, הימנע מאזור העיניים.השאר את המסכה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

אלוורה ושמן קוקוס

אלוורה ושמן קוקוס הם שני מרכיבים שיש להםשימש במשך מאות שנים כדי להבהיר ואפילו לגוון עור.אלוורה עוזרת להפחתת דלקת ושמן קוקוס עוזרים לחות את העור.להכנת מסכת התבהרת פנים, מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כף אחת של שמן קוקוס.החל את התערובת על הפנים, הימנע מאזור העיניים.השאר את המסכה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

ארבע הסעדים של סבתא אלה הם טבעיים ומשתמשים במרכיבים מיוחדים שיכולים לעזור בהאיר את גוון העור.קל להכין אותם וניתן להשתמש בהם באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש במסכות בהירות פנים אלה?


ניתן להשתמש במסכות אלה עד פעמיים בשבוע כדי לעזור להבהיר את העור.

האם למסכות אלה יש תופעות לוואי?

בדרך כלל מסכות אלה בטוחות לשימוש, אך הן עלולות לגרום לגירוי אצל אנשים עם עור רגיש.אם מתרחש גירוי, הפסק את השימוש והתייעץ עם רופא.

בעזרת מרכיבים טבעיים ומיוחדים, ארבעת הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להאיר את העור ואפילו לגוון העור.אמנם מסכות אלה עלולות לגרום לגירוי אצל אנשים מסוימים עם עור רגיש, אך בדרך כלל הם בטוחים לשימוש עד פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.למידע נוסף על התאמת פנים, בדוק את דף הוויקיפדיה על הלבנת עור .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן