דף הבית » תרופות סבתא » הורדת דופק מהיר – 12 תרופות משקמות וזולות של סבתא

הורדת דופק מהיר – 12 תרופות משקמות וזולות של סבתא

הפרעות קצב לב הוא מצב של דופק מהיר באופן חריג.זה יכול לנוע בין קל לחמור, אך חשוב לנקוט כמה אמצעים בכדי להביא אותו לשליטה.במאמר זה נחקור 12 סעדים של סבתא שונים על הורדת קצב לב מהיר שהם משקמים וזולים כאחד.

ישנם תרופות רבות ושונות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להוריד את הדופק שלך, אך הטובות ביותר הן אלה הטבעיות והיעילות ביותר.12 הסעדים הללו הם אלה שעמדו במבחן הזמן ומשמשים סבתות ברחבי העולם במשך שנים.

1.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא אחד התרופות החשובות ביותר להפחתת קצב לב מהיר.זה עוזר להפחית את רמות הלחץ, לשפר את זרימת הדם ולחזק את שריר הלב.פעילות גופנית קבועה כמו הליכה, ריצה קלה, שחייה או רכיבה על אופניים יכולה לעזור לשמור על קצב לב בריא.

2.תה צמחים

ידוע כי תה צמחים הוא בעל השפעות מרגיעות ומרגיעות.תה קמומיל, לבנדר ותה מנטה הם כל אפשרויות טובות.שתיית תה צמחים יכולה לעזור להאט את הדופק שלך ולספק תחושת הרפיה.

טיפ ייחודי ומועיל:

הקפידו לשתות תה צמחים ללא קפאין, מכיוון שקפאין יכול למעשה להגדיל את הדופק שלכם.

3.תרגילי נשימה

תרגילי נשימה יכולים לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ, מה שיכול לעזור להוריד את הדופק שלך.אחד מתרגילי הנשימה הנפוצים ביותר הוא פשוט לקחת נשימות עמוקות ואיטיות.זה עוזר להפחתת חרדה ויכול להוריד את הדופק שלך.

4.מדיטציה

מדיטציה היא דרך נהדרת נוספת להפחית את הלחץ ולהאט את קצב הלב.זה יכול להיעשות בכל מקום, וכל מה שאתה צריך לעשות זה למצוא מקום נוח לשבת ולהתמקד בנשימה שלך.מדיטציה יכולה לעזור לנקות את דעתך ולהרגיע את גופך, מה שיכול לעזור להפחית את הדופק שלך.

5.עיסוי

עיסוי הוא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולהרגיע את גופך.עיסוי יכול לעזור להפחית את המתח בגוף, שיכול לעזור להוריד את הדופק שלך.זה יכול גם לשפר את זרימת הדם, שיכולה לעזור להפחית את הדופק שלך.

6.יוגה

יוגה היא עוד דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.זה עוזר בשיפור היציבה ויכול לעזור להפחית את המתח בגוף.זה יכול גם לשפר את זרימת הדם, שיכולה לעזור להפחית את הדופק שלך.

7.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.זה יכול לעזור להפחית את המתח בגוף ולשפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להוריד את הדופק שלך.לבנדר, קמומיל ועץ אלגום הם כולם שמנים אתרים נהדרים לשימוש.

8.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הדופק שלך.

9.דיאטה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית שלך, מה שיכול לעזור להוריד את הדופק שלך.הקפידו לאכול מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, והם דלים בשומן רווי וסוכר.

10.תוספי צמחים

תוספי צמחים יכולים להיות דרך נהדרת לשפר את הבריאות הכללית שלך ולהפחית את הלחץ.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר להפחתת דופק מהיר הם עוזרד, שום וגינקו בילובה.

11.טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו הרפיה של שרירים מתקדמת, תמונות מודרכות ומיינדפולנס יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.טכניקות אלה יכולות לעזור להוריד את הדופק שלך ולספק תחושת רוגע.

12.שינה

השינה מספקת חיונית לבריאות טובה.דאג לקבל לפחות 7-8 שעות שינה כל לילה, ונסה ללכת לישון באותו זמן בכל לילה.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף, מה שיכול לעזור להוריד את הדופק שלך.

12 הסעדים של סבתות אלה הם כולם דרכים משקמות וזולות לסייע בהורדת הדופק המהיר שלך.דאג tALK לרופא שלך לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יתכן שהם לא מתאימים לכולם.עם הגישה והמסירות הנכונים, אתה

מיץ לימון ומים

מיץ לימון שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל הפחתת קצב לב מהיר.מיץ לימון הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהשטוף נוזלים עודפים מהגוף.כאשר מוסיפים לכוס מים, מיץ לימון עוזר להפחית את הדופק על ידי הרגעת הגוף ושיפור זרימת הדם.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לשתות כוס אחת של מיץ לימון ומים שלוש פעמים ביום.

שורש ג’ינג’ר ומים

שורש ג’ינג’ר

הוא תרופה טבעית לדופק מהיר המשמש במשך מאות שנים.שורש הג’ינג’ר גבוה בנוגדי חמצון ומסייע בהפחתת הדלקת בגוף.כאשר מוסיפים לכוס מים, שורש הג’ינג’ר עוזר להרגיע את מערכת העצבים ולהפחית את הדופק.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לשתות כוס אחת של שורש ומים ג’ינג’ר שלוש פעמים ביום.

אמבטיה מלח אפסום

לקיחת אמבטיה מלח אפסום היא דרך נהדרת להפחית דופק מהיר.ידוע כי מלח אפסום מפחית דלקת בגוף ועוזר לגוף להירגע.הוספת שתיים עד שלוש כוסות מלח אפסום לאמבט חם עוזרת להפחית את הדופק על ידי הרגעת הגוף ושיפור זרימת הדם.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לקחת אמבטיה מלח אפסום שלוש פעמים בשבוע.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה נהדרת להפחתת קצב לב מהיר.פלפל קאיין עשיר בנוגדי חמצון ומסייע בהפחתת הדלקת בגוף.כאשר מוסיפים לכוס מים, פלפל קאיין עוזר להרגיע את מערכת העצבים ולהפחית את הדופק.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לשתות כוס אחת של פלפל קאיין ומים שלוש פעמים ביום.

שום

שום הוא תרופה טבעית לדופק מהיר המשמש במשך מאות שנים.שום עשיר בנוגדי חמצון ומסייע בהפחתת הדלקת בגוף.אכילת שום גולמי מסייעת להפחתת הדופק על ידי הרגעת הגוף ושיפור זרימת הדם.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לאכול שן אחד של שום גולמי שלוש פעמים ביום.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לדופק מהיר ששימש במשך מאות שנים.תה קמומיל עשיר בנוגדי חמצון ומסייע בהפחתת הדלקת בגוף.שתיית תה קמומיל עוזרת להפחית את הדופק על ידי הרגעת הגוף ושיפור זרימת הדם.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לשתות כוס תה קמומיל שלוש פעמים ביום.

זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה טבעית לדופק מהיר המשמש במשך מאות שנים.זרעי חילבה עשירים בנוגדי חמצון ועוזרים להפחתת הדלקת בגוף.אכילת כפית זרעי חילבה עוזרת להפחית את הדופק על ידי הרגעת הגוף ושיפור זרימת הדם.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לאכול כפית אחת של זרעי חילבה שלוש פעמים ביום.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית לדופק מהיר המשמש במשך מאות שנים.שמן זית עשיר בנוגדי חמצון ומסייע בהפחתת הדלקת בגוף.שתיית כף שמן זית מסייעת להפחתת הדופק על ידי הרגעת הגוף ושיפור זרימת הדם.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לשתות כף אחת של שמן זית שלוש פעמים ביום.

תאנים

תאנים מהוות תרופה טבעית לדופק מהיר המשמש במשך מאות שנים.תאנים עשירות בנוגדי חמצון ועוזרים להפחתת הדלקת בגוף.אכילת קומץ תאנים עוזרת להפחית את הדופק על ידי הרגעת הגוף ושיפור זרימת הדם.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לאכול קומץ תאנים שלוש פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לדופק מהיר המשמש במשך מאות שנים.חומץ סיידר תפוחים גבוה בנוגדי חמצון ומסייע בהפחתת INFמלה בגוף.שתיית כף של חומץ סיידר תפוחים מסייעת להפחתת הדופק על ידי הרגעת הגוף ושיפור זרימת הדם.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לשתות כף אחת של חומץ תפוחים שלוש פעמים ביום.

עלי נענע

עלי נענע הם תרופה טבעית לדופק מהיר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן