דף הבית » תרופות סבתא » דלקת שקדים – 21 תרופות של סבתא לתכשירים מהירים וישנים

דלקת שקדים – 21 תרופות של סבתא לתכשירים מהירים וישנים

דלקת שקדים – 21 תרופות של סבתא לתכשירים מהירים וישנים

דלקת שקדים היא מצב שכיח הפוגע באנשים רבים, במיוחד לילדים.למרות שזה אולי לא מסכן חיים, זה יכול להיות די לא נוח ולגרום למצוקה רבה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני דלקת שקדים.להלן 21 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לתכשירים מהירים וישנים שיכולים לעזור בטיפול בדלקת שקדים.

שום גולמי

שום גולמי הוא אחד התרופות היעילות הביתיות לדלקת שקדים.פשוט ללעוס שן שום פעמיים ביום להקלה מהתסמינים.בנוסף, תוכלו גם לערבב שום עם דבש ומיץ לימון ולצרוך תערובת זו פעמיים ביום לתוספת הקלה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית נהדרת לדלקת שקדים.הכינו תה על ידי הרתחת כפית ג’ינג’ר טרי בכוס מים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו תה זה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.ניתן גם להוסיף מיץ דבש או לימון לתוספת טעם והקלה.

טיפ ייחודי ומועיל

ניתן גם לגרגר עם תערובת של מים חמים ומיץ לימון סחוט טרי כדי לעזור להפחית את הדלקת השקדים.

כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה.מוסיפים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת והכאבים הקשורים לדלקת שקדים.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לדלקת שקדים.מערבבים חצי כפית מלח בכוס מים חמים ומגרדים איתו מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה ידועה לדלקת שקדים.מערבבים כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ומגרגר איתו מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקת שקדים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני דלקת שקדים.מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום להקלה.

לימון

לימון ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.סוחטים את המיץ של לימון אחד בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום להקלה.בנוסף, תוכלו גם לגרגר עם מיץ לימון ומים חמים מספר פעמים ביום לתוספת הקלה.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית לדלקת שקדים.מערבבים כף דבש אחת בכוס מים פושרים ושותים אותם פעמיים ביום להקלה.בנוסף, תוכלו גם לערבב דבש עם מיץ לימון ושום ולצרוך תערובת זו פעמיים ביום לתוספת הקלה.

מיץ בצל

מיץ בצל ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.מערבבים כף אחת של מיץ בצל בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום להקלה.בנוסף, תוכלו גם לגרגר עם מיץ בצל ומים חמים מספר פעמים ביום לתוספת הקלה.

זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והחיטוי.משרים כף אחת של זרעי חילבה בכוס מים לילה ושותה את הדבר הראשון בבוקר להקלה.בנוסף, תוכלו גם לערבב את הזרעים הספוגים עם דבש ולצרוך אותו פעמיים ביום לתוספת הקלה.

טימין

טימין ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.מרתיחים כפית אחת של עלי טימין בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו פעמיים ביום להקלה.בנוסף, תוכלו גם להוסיף מיץ דבש או לימון לתוספת טעם והקלה.

שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת שקדים.פשוט גרגר עם כף שמן קוקוס פעמיים ביום להקלה.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע באנטיבקטריאלי ואנטי דלקת שלומאפייני אורי.מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כף שמן קוקוס ומעסה אותו על אזור הגרון.זה יעזור להפחית דלקת

חלק 2 – תרופות סבתות לדלקת שקדים

דלקת שקדים היא מצב שכיח העלול לגרום לכאבי גרון, בלוטות לימפה נפוחות וחום.בעוד שטיפולים רפואיים מסורתיים זמינים לדלקת שקדים, אנשים רבים פונים לתרופות סבתות לקבלת תכשירים מהירים וישנים.להלן 21 מהתרופות הפופולריות ביותר שמשמשות סבתות לטיפול בדלקת שקדים.

1.דבש ולימון

דבש משמש זה מכבר להרגעת גרון כואב ולהפחתת דלקת.בשילוב מיץ לימון, הוא יכול לספק תרופה מרגיעה וריפוי לדלקת שקדים.כדי להכין את התרופה, שילב חלקים שווים של מיץ לימון ודבש בכוס מים חמים ושתה את התערובת מספר פעמים ביום.

2.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית וחזקה אנטי דלקתית.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הנגרמת על ידי דלקת שקדים.כדי להשתמש בשום, מרסקים כמה שיני ציפורן ומערבבים אותם עם כף דבש.אכלו את התערובת פעמיים ביום במשך שלושה ימים.

3.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להכין את התרופה, ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת מספר פעמים ביום.

4.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת שקדים.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה את התערובת פעמיים ביום.

5.קינמון ודבש

קינמון הוא חומר אנטיבקטריאלי חזק ודבש הוא חיטוי טבעי.בשילוב הם יכולים לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אבקת קינמון וכף דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום.

6.ג’ינג’ר

זנגביל משמש זה מכבר לטיפול בגרונו כואב ולהפחתת דלקת.כדי ליצור תרופה, ערבבו כפית ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים ושתו את התערובת מספר פעמים ביום.

7.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת שקדים.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה את התערובת מספר פעמים ביום.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא בעל פתיחה טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת שקדים.כדי להכין את התרופה, ערבבו כפית שורש מרשמלו בכוס מים חמים ושתו את התערובת מספר פעמים ביום.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא חומר אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת שקדים.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ושתה את התערובת מספר פעמים ביום.

10.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם מצפים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת שקדים.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים ושתה את התערובת מספר פעמים ביום.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות סבתות לדלקת שקדים?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות סבתות לדלקת שקדים היא לעקוב אחר ההוראות לכל תרופה, כמו שתיית התערובת מספר פעמים ביום.חשוב לזכור לקחת הפסקות בין כל תרופה כדי להימנע מעומס יתר על הגוף עם יותר מדי תרופות טבעיות בבת אחת.

האם סעודות סבתות בטוחות לשימוש?

כן, תרופות סבתות נחשבות בדרך כלל לבטוחות לשימוש.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה טבעית כדי לוודא שהיא מתאימה לך.

מסקנה

תרופות סבתות לדלקת שקדים הן דרך פופולרית לטיפול במצב.ואילו טראניתן להשיג טיפולים רפואיים דיאציציאליים, אנשים רבים פונים לתרופות סבתות לקבלת תכשירים מהירים וישנים.מדבש ולימון ועד זרעי חילבה, ישנם מגוון תרופות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת שקדים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן