דף הבית » תרופות סבתא » דלקת חניכיים – 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ואורגני
ddcdadaa ddaddbdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc ded

דלקת חניכיים – 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ואורגני

דלקת חניכיים: 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ואורגני

דלקת חניכיים היא דלקת של החניכיים הנגרמת על ידי הצטברות של חיידקים ולוח על השיניים.זה יכול לגרום לכאב, נפיחות ודימום, כמו גם נשימה רעה.אמנם זה בדרך כלל לא מצב קשה, אך הוא יכול להיות חמור יותר אם הוא לא מטופל.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהפסיק את התקדמות המחלה.

דלקת חניכיים היא מצב שכיח וניתן לטיפול, אך חשוב לתפוס אותו מוקדם כדי למנוע בעיות שיניים חמורות יותר.להלן 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ואורגני בדלקת חניכיים.

H2 – תרופות ביתיות

השלב הראשון בטיפול בדלקת חניכיים הוא לשמור על נקיון הפה.צחצוח שיניים פעמיים ביום וחוט דנטלי באופן קבוע יכול לעזור להסיר את רובד וחיידקים.אתה יכול גם להשתמש בשטיפת מי מלח כדי לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.

בנוסף לצחצוח וחוט דנטלי, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני דלקת חניכיים.החלת תערובת של סודה לשתייה ומים על החניכיים יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.אתה יכול גם להשתמש בשמן ציפורן כדי להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.

H2 – תרופות צמחיות

ישנם מספר עשבי תיבול שניתן להשתמש בהם לטיפול בדלקת חניכיים.תה קמומיל יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע חניכיים כואבות.ידוע גם כי גולדנסיל יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.

H3 – טיפ מועיל

חשוב לזכור את התזונה שלך בעת התמודדות עם דלקת חניכיים.אכילת תזונה דלה בסוכר ועשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על בריא הפה.הימנעות מעישון ושתיית אלכוהול יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות דלקת חניכיים.

עשבי תיבול כמו ג’ינג’ר, רוזמרין וכורכום יכולים לשמש גם להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.החלת משחה של אבקת כורכום ומים על החניכיים יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.

בנוסף לתרופות אלה, חשוב לבקר את רופא השיניים שלך באופן קבוע לבדיקות וניקוי.ביקורי שיניים קבועים יכולים לעזור בזיהוי וטיפול בדלקת חניכיים לפני שהוא הופך להיות חמור יותר.

דלקת חניכיים – טיפול בסעדים של סבתא

דלקת חניכיים היא מחלת חניכיים הנגרמת על ידי חיידקים המעוררים ומעוררים את החניכיים.אם לא מטופלים, דלקת חניכיים עלולה להוביל לבעיות חמורות יותר כמו דלקת חניכיים, אובדן שיניים או אפילו מחלות מערכתיות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור בטיפול בדלקת חניכיים ולמנוע ממנה להפוך לבעיה חמורה יותר.להלן 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ואורגני בדלקת חניכיים.

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא אחד התרופות הנפוצות והיעילות ביותר לטיפול בדלקת חניכיים.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרוג חיידקים, וגם עוזר להוציא רעלים מהחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים ונשטף את התערובת סביב הפה למשך דקה או שתיים.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.משיכת שמן

משיכת שמן

היא טכניקה עתיקה המשמשת לניקוי רעלים מהגוף ולקידום בריאות הפה.זה כרוך בהסתובבות כף שמן (קוקוס, שומשום, זית וכו ‘) סביב הפה למשך 15-20 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בחניכיים.ירקו את השמן לאחר התנשאות ושטפו את הפה במים חמים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה מצוינת לדלקת חניכיים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.מערבבים כמה טיפות של שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ומסתובבים סביב הפה למשך מספר דקות.ירקו את התערובת ושוטפו במים חמים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שטיפת מי חמצן

מי חמצן הוא דיסקט טבעיאקטנט שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד מי חמצן עם שני חלקים מים ושלטו אותו סביב הפה למשך מספר דקות.ירקו את התערובת ושטפו במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.עלים נאים

עלי נם ידועים בתכונותיהם האנטי -חיוביות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותם לתרופה יעילה לדלקת חניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו קומץ עלי נים בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ומקררים את התערובת, ואז השתמשו בו כשטיפת פה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.שוטפים במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים ביום.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

8.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם כפית שמן קוקוס ושלטו אותו סביב הפה למשך מספר דקות.ירקו את התערובת ושוטפו במים חמים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.תה עלה סרפד

תה עלים סרפד ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של עלי סרפד מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומקררים את התערובת לפני השימוש בה כשטיפת פה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.גהי

GHEE הוא סוג של חמאה מבהירה שיש לה תכונות אנטי דלקתיות וריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית גהי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן