דף הבית » תרופות סבתא » דלקת השתן – 11 תרופות של סבתא המועברות במשפחה ולטיפול מהיר

דלקת השתן – 11 תרופות של סבתא המועברות במשפחה ולטיפול מהיר

בעיית דלקת האוריניטיס – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר
דלקת השתן היא מצב שיכול להיות מעצבן וכואב כאחד.זה יכול לגרום לתחושת צריבה בעת שתן, וזה יכול גם לגרום לדחף תכוף להשתין.בדרך כלל זה נגרם על ידי חיידקים שיכולים להיכנס למערכת באמצעות מגע מיני או באמצעות מזון ומים מזוהמים.אך ישנם מספר סעדים שהועברו לאורך דורות, שיכולים לעזור להקל על תסמיני דלקת השתן, ולספק הקלה מהירה.

טיפולים לאוריניטיס

הטיפולים בשתן משתנים בהתאם למטרה, אך הנה 11 סעדים של סבתא המועברים במשפחה ויכולים לעזור לספק הקלה מהירה:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות ידוע ביכולתו לעזור לשטוף את דרכי השתן ולהפחית את הסימפטומים של דלקת השתן.זוהי גם דרך יעילה להפחית את תחושת השריפה בעת שתן.

2.ויטמין C

ויטמין C יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולעזור להילחם בחיידקים הגורמים לדלקת השתן.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למצב.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה ביכולתה לנטרל את חומציות השתן, ולהפחית את תחושת הבריבה בעת שתן.ההערכה היא כי היא גם מפחיתה את הסימפטומים של דלקת השתן.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית למחלות רבות.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת הסימפטומים של דלקת השתן, ויכולה גם לסייע בהפחתת תחושת השריפה בעת שתן.

5.יוגורט

יוגורט ידוע בתכונותיו הפרוביוטיקה, שיכולות לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים בגוף ולעזור להילחם בחיידקים הגורמים לדלקת השתן.

6.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הדלקת השתן.זה יכול גם לעזור להפחית את תחושת השריפה בעת שתן.

7.שורש שן הארי

שורש שן הארי ידוע בתכונותיו המשתנות, שיכולות לעזור לשטוף את דרכי השתן ולהפחית את תסמיני דלקת האתרון.על פי ההערכה, היא מצמצמת את תחושת הבריבה בעת שתן.

8.Uva ursi

Uva Ursi הוא עשב טבעי שמשמש זה מכבר כתרופה ביתית למחלות רבות.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת הסימפטומים של דלקת השתן, ויכולה גם לסייע בהפחתת תחושת השריפה בעת שתן.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת האניטרס.על פי ההערכה, היא מצמצמת את תחושת הבריבה בעת שתן.

10.HorseTail

Horsetail הוא עשב טבעי ששימש זה מכבר כתרופה ביתית למחלות רבות.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת הסימפטומים של דלקת השתן, ויכולה גם לסייע בהפחתת תחושת השריפה בעת שתן.

11.קמומיל

קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת השתן.על פי ההערכה, היא מצמצמת את תחושת הבריבה בעת שתן.

טיפים להקלה מהירה

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף תרופות שנקבעו.עם זאת, הם יכולים לעזור לספק הקלה מהירה מהתסמינים של דלקת השתן.בנוסף, חשוב לשתות הרבה מים שיעזרו לשטוף את דרכי השתן ולהפחית את תסמיני המצב.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם סובלים מדלקת השתן, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי.רופא יכול לסייע באבחון הגורם למצב ולספק את הטיפול המתאים.בנוסף, חשוב לתרגל היגיינה טובה ולהימנע ממגע מיני עד לרפאת המצב.

11 התרופות של סבתא לטיפול מהיר בשתן

דלקת באניניטיס היא דלקת בדרכי השתן, וזה מצב שכיח שיכול להיות כואב ולא נוח.זה יכול להיגרם על ידי חיידקים, וירוסים או פטריות, anD מטופל לרוב באנטיביוטיקה.עם זאת, ישנם תרופות של סבתא שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולספק הקלה מהירה.להלן 11 סעדים שהועברו לאורך דורות כדי לסייע בטיפול בדלקת באנים.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה פופולרית לזיהומים בדרכי השתן.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות ויכול לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.שתיית מיץ חמוציות מספר פעמים ביום יכולה לעזור במניעה וטיפול בשתן.

2.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, סרפד ושן הארי יכולים להועיל בהקלה על תסמיני דלקת האיר.הם יכולים לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה והכאב שיכולים ללוות את המצב.שתיית כוס תה צמחים מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות ויכול להועיל לטיפול בדלקת באניטיס.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשטוף חיידקים מדרכי השתן.ערבוב כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושתייתו מספר פעמים ביום יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת השתן.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת האנייר.זה יכול לעזור לנטרל את החומציות בשתן ולהפחית את תחושת השריפה.ערבוב כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושתייתו מספר פעמים ביום יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת השתן.

5.שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי טבעי ויכול להועיל לטיפול בשתן.אכילת שום גולמי יכולה לעזור להפחית דלקת ולשטוף חיידקים מדרכי השתן.אכילת שתיים עד שלוש שיני שום גולמי מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת באניניטיס.

6.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית ויכול לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בדרכי השתן.אכילת יוגורט רגיל מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית דלקת ולשטוף חיידקים מדרכי השתן.זה יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת השתן.

7.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי ויכול לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב.שתיית תה פטרוזיליה מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת השתן.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא חומר אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת בדרכי השתן.שתיית תה שורש מרשמלו מספר פעמים ביום יכולה לעזור בהפחתת תסמיני דלקת השתן.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן.שתיית תערובת של כף אחת של מיץ לימון וכוס מים אחת מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הדלקת האתרין.

10.Echinacea

Echinacea הוא חומר אנטי -ויראלי ואנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן.שתיית תה Echinacea מספר פעמים ביום יכולה לעזור בהפחתת תסמיני דלקת השתן.

11.Uva ursi

UVA URSI הוא משתן טבעי ויכול לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.שתיית תה UVA URSI מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת השתן.

סיכום

דלקת באניין היא דלקת בדרכי השתן שיכולות להיות כואבות ולא נוחות.אמנם לרוב משתמשים באנטיביוטיקה לטיפול במצב, אך ישנם גם כמה תרופות של סבתא שיכולות לספק הקלה מהירה.מיץ חמוציות, תה צמחים, חומץ תפוחים, סודה לשתייה, שום, יוגורט, פטרוזיליה, שורש מרשמלו, מיץ לימון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן