דף הבית » תרופות סבתא » דליות ברגליים – 23 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ויעילים
ddcdddaa ddaddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadad

דליות ברגליים – 23 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ויעילים

דליות גלויות ברגליים

דליות הן מצב שכיח ולא נעים הפוגע באנשים רבים.הם נפוחים, מעוותים ומוגדלים ורידים המופיעים בסמוך לפני השטח של העור ויכולים לגרום לאי נוחות וכאב.בעוד שהם בדרך כלל מופיעים ברגליים, הם יכולים להופיע גם באזורים אחרים בגוף.דליות ורידים יכולים להיות מביכים ויכולים להוביל להערכה עצמית נמוכה.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים שיכולים לעזור להפחית את המראה של דליות ולשפר את המראה הכללי של העור.

סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים כדי לסייע בהפחתת המראה של דליות במשך מאות שנים.להלן 23 מהתרופות הביתיות המנוסות והמאומצות שלהם כדי לעזור להפחית את הנראות של דליות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מרכיב טבעי שיש לו יתרונות רבים.זה יכול לשמש כדי לעזור להפחית את המראה של דליות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים.החל את זה על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.לאחר מכן, יש לשטוף את זה במים פושרים.

ערמון סוס

ערמון סוס הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של דליות.ניתן להשתמש בו בצורה של קרם, ג’ל או משחה.החל את השמנת או המשחה על האזור המושפע ועסה אותו עד שהוא נספג לחלוטין.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בקרם או במשחה פעמיים ביום.

מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של דליות.כדי להשתמש בו, מדללים את לוז המכשפה במים של חלקים שווים ומורחים אותם על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

טיפ ייחודי:

כדי לעזור להפחית את הנראות של דליות, נסה ליטול תוסף יומי של תמצית ערמונים סוס, שיכולים לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את המראה של דליות.

תרופות טבעיות לדליות ברגליים

דליות ורידים יכולים להיות בעיה כואבת ולא נוחה עבור אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הדליות ולשפר את המראה שלהם.הוכחו כי 23 הסעדים של סבתא המבוססים על מרכיבים טבעיים ויעילים הוכחו כמסייעים בהפחתת המראה והתסמינים של דליות.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לסוגים רבים של בעיות בריאות, כולל דליות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתו אותו כל יום.ההערכה היא כי החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם ברגליים.

2.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לגוף לשטוף נוזלים עודפים.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות בדליות.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו קומץ עלי פטרוזיליה בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי, מה שאומר שהוא עוזר להיצר את הוורידים ולשפר את זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפיות של תמצית לוז מכשפה עם כוס מים חמים והשרו בתוכו מטלית כביסה.החל את הבד על האזור המושפע למשך 15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

4.ערמון סוס

ערמון סוס הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות של תמצית ערמונים סוס עם כוס מים חמים והשרו בתוכו דחיסה.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך 15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

5.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לדליות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפיות פלפל קאיין עם כוס מים חמים והשרו בתוכו מטלית כביסה.החל את הבד על ה- AFFאזור צמוד למשך 15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

תרופות טבעיות אחרות עבור דליות ורידים

בנוסף לחמש התרופות הללו, ישנם תרופות טבעיות רבות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את המראה והתסמינים של דליות.להלן 18 תרופות טבעיות נוספות שיכולות לעזור:

6.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לדליות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.

7.ארניקה

ארניקה הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של תמצית ארניקה עם כוס מים חמים והשרגו בתוכו דחיסה.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך 15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

8.מטאטא הקצב

מטאטא הקצב הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של תמצית המטאטא של הקצב עם כוס מים חמים וספגו בתוכו קומפרס.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך 15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

9.קלנדולה

קלנדולה הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של תמצית קלנדולה עם כוס מים חמים והשרו בתוכו קומפרס.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך 15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

10.שן הארי

שן הארי הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות של תמצית שן הארי עם כוס מים חמים והשרו בתוכו דחיסה.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך 15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

11.שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לדליות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפיות שום כתוש עם כוס מים חמים וספוג שטיפה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן