דף הבית » תרופות סבתא » גרון מגרד – 16 תרופות סבתות מומלצות ומזינות
ddaddf deddad  daadaddaddaa daddaaddaa deddedcdaddaa ddeddda

גרון מגרד – 16 תרופות סבתות מומלצות ומזינות

גרון מגרד – 16 תרופות סבתות מומלצות ומזינות

האם אתה חווה לעתים קרובות בגרון מגרד?זה יכול להיות מטרד, ולפעמים אפילו כואב.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שידועות כמסייעות להרגיע את הגירוד.בפרט, הסעדים של סבתא הועברו לאורך דורות.להלן 16 תרופות מומלצות ומזינות שידוע כי הם עוזרים לספק הקלה מגרונם מגרד.

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כטיפול יעיל בגרון מגרד.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש בדבש, הוסף 1 עד 2 כפיות דבש לכוס מים חמים ומערבבים עד שהם מומסים לחלוטין.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

2.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה ביתית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בגרון מגרד.ידוע שהוא מפחית דלקת ומרגיע את הגרון.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, הוסף 1 כפית של שורש מרשמלו מיובש לכוס מים רותחים.מכסים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים 1 עד 2 כפיות דבש.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

3.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לגרון מגרד.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, תלול 1 כפית של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים 1 עד 2 כפיות דבש.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

4.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה נפוצה לגרון מגרד.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש ב- ELM החלקלק, הוסף 1 כף אבקת ELM חלקלקת לכוס מים רותחים.מערבבים עד שהוא מומס לחלוטין ואז שתו.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לגרון מגרד.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כפית חומץ תפוחים וכפית דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה לגרון מגרד.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מגרדים 1 כפית של ג’ינג’ר טרי ותלכד אותו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים 1 עד 2 כפיות דבש.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה נפוצה לגרון מגרד.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בכורכום, הוסף 1 כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים ומערבבים עד שהם מומסים לחלוטין.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

8.שום

שום הוא תרופה פופולרית לגרון מגרד.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בשום, מוחץ 1 שן שום ותלול אותו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים 1 עד 2 כפיות דבש.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

9.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לגרון מגרד.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש במנטה, תלול 1 כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים 1 עד 2 כפיות דבש.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

10.לימון

לימון הוא תרופה פופולרית לגרון מגרד.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בלימון, מערבבים 1 כפית של סחיטה טרייהEd מיץ לימון וכפית דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת אחת עד פעמיים ביום.

11.קינמון

קינמון הוא

חלק 2: כיצד לזהות גרון מגרד

גרון מגרד הוא סימפטום שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון מצבים.חשוב להבין את הגורמים האפשריים לגרון מגרד על מנת לקבוע את הטיפול הטוב ביותר.להלן כמה טיפים לזיהוי גרון מגרד:

1.שימו לב לתסמינים אחרים

בעת אבחון גרון מגרד, חשוב לשים לב לכל תסמינים אחרים שאדם עשוי לחוות.לדוגמה, כאב גרון עשוי להצביע על זיהום נגיפי, בעוד שגרון יבש עשוי להצביע על אלרגיות או אסטמה.תסמינים אחרים שעשויים להיות קשורים לגרון מגרד כוללים שיעול, עיטוש או אף נזלת.

2.שקול גורמים סביבתיים

הסביבה בה אדם נחשף אליו יכולה גם לתרום לגרון מגרד.לדוגמה, אם אדם נחשף לעשן, כימיקלים או אבק, הוא עלול לפתח גרון מגרד.בנוסף, נשימה באוויר קר עלולה לגרום לגרון מגרד.

3.בדוק אם יש סימנים גלויים

חשוב גם לבדוק אם יש סימנים גלויים לגרון מגרד.זה עשוי לכלול אדמומיות, נפיחות או טלאים לבנים בגרון.אם קיימים אחד מהסימנים הללו, חשוב לפנות לטיפול רפואי כדי לקבוע את הגורם.

הסעדים של סבתא לגרון מגרד

למרות שגרון מגרד יכול להיגרם על ידי מגוון תנאים, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות.להלן 16 תרופות סבתות מומלצות ומזינות לגרון מגרד:

1.דבש ולימון

לדבש ולימון יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע גרון מגרד.כדי להכין תרופה דבש ולימון, מערבבים כף אחת לכל אחד של דבש ומיץ לימון עם כוס מים חמים ושותים אותם לאט.

2.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון מגרד.כדי להכין גרגר מים מלח, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים וגרגר אותו למשך 30 שניות.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של גרון מגרד.כדי להכין תרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחד ושתה אותו לאט.

4.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את אי הנוחות של גרון מגרד.כדי להכין תרופה ג’ינג’ר, מערבבים כף אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כוס מים רותחים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל לאט.

5.שורש מרשמלו

לשורש המרשמלו יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של גרון מגרד.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו, מערבבים כפית אחת של שורש מרשמלו עם כוס מים רותחים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל לאט.

6.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של גרון מגרד.כדי להכין תרופה שום, מערבבים שן אחד של שום טחון עם כוס מים רותחים אחד ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל לאט.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של גרון מגרד.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ, מערבבים כפית אחת של שורש ליקוריץ עם כוס מים רותחים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל לאט.

8.אלם חלקלק

ל- ELM החלקלק יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של גרון מגרד.כדי להכין תרופה של אלם חלקלק, מערבבים כפית אחת של אלם חלקלק עם כוס מים רותחים אחת ותנו לו תלול למשך 10 דקות.לסן AnD שתו את הנוזל לאט.

9.טימין

לטימין יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של גרון מגרד.כדי להכין תרופה לטימין, מערבב כפית טימין אחת עם כוס מים רותחים ותן לו תלול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן