דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 13 תרופות סבתות טבעיות ומשקמות
dbdd ddaddf  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa ddedadadeddaa

כאב גרון – 13 תרופות סבתות טבעיות ומשקמות

מהו כאב גרון?

כאב גרון הוא דלקת בגרון הנגרם בדרך כלל על ידי זיהום נגיפי או חיידקי.זה יכול להיגרם גם מתנאים אחרים כמו אלרגיות, עישון או אפילו ריפלוקס חומצי.זה יכול להיות כואב מאוד ויכול להקשות על הבליעה, לדבר או אפילו לנשום.התסמינים יכולים לנוע בין תחושה מגרדת קלה ועד כאבים עזים העלולים לדרוש טיפול רפואי.

13 הסעדים הטבעיים והמשקמים של סבתא לכאבי גרון

כאשר סובלים מגרון כואב, אנשים רבים פונים לתרופות ללא מרשם כמו גרון גרון או סירופים לשיעול.עם זאת, ישנם גם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות הקשורה לכאבי גרון.להלן 13 התרופות הטבעיות והמשקמות של סבתא לכאבי גרון:

1.דבש ולימון

מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים פושרים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את אי הנוחות בגרון.

2.גרגר מי מלח

מערבבים 1/2 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר עימו כל כמה שעות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

3.חומץ תפוחים

מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.חומץ סיידר תפוחים יסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון.

4.תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב בגרון.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי.תן לזה תלול למשך 10 דקות ולהתאמץ.שתו תה זה מספר פעמים ביום כדי להפחית את אי הנוחות בגרון.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה כפיות שורש מרשמלו.תן לזה תלול למשך 10 דקות ולהתאמץ.שתו תה זה מספר פעמים ביום כדי להפחית את אי הנוחות בגרון.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה כפיות שורש ליקוריץ.תן לזה תלול למשך 10 דקות ולהתאמץ.שתו תה זה מספר פעמים ביום כדי להפחית את אי הנוחות בגרון.

7.תה כורכום

הכורכום מכיל כורכומין, שהוא תרכובת אנטי דלקתית טבעית.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כפית אבקת כורכום.תן לזה תלול למשך 10 דקות ולהתאמץ.שתו תה זה מספר פעמים ביום כדי להפחית את אי הנוחות בגרון.

8.עלי כרוב

עלי כרוב הם תרופה טבעית נהדרת לכאבי גרון.הניחו כמה עלי כרוב על גרונכם והשאירו אותם כ -15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

9.שום

שום הוא אנטי דלקתי ואנטיביוטי טבעי.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם דבש.קח תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להפחית את אי הנוחות בגרון.

10.חלב חם וכורכום

מערבבים כפית כורכום בכוס חלב חם ושותים אותו מספר פעמים ביום.הכורכום יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

11.מיץ בצל

בצל הוא אנטי דלקתי ואנטיביוטי טבעי.מחלצים מיץ של בצל ומערבבים בדבש.קח תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להפחית את אי הנוחות בגרון.

12.תה מנטה

למנטה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב בגרון.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה עלים של מנטה טריים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ולהתאמץ.שתו תה זה מספר פעמים ביום כדי להפחית את אי הנוחות בגרון.

13.תה מרווה

מרווה הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי מיקרוביאלי טבעי.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה כפיות עלי מרווה מיובשים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ולהתאמץ.שתו תה זה מספר פעמים ביום כדי להפחית את אי הנוחות בגרון.

טיפ מועיל

שתיית שפע נוזלים חשובה גם כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.מים, תה ומרק חם כולם טובים oפונים.הימנע מקפאין ואלכוהול, מכיוון שאלו יכולים

חלק 2: תרופות סבתות טבעיות ומשקמות לכאבי גרון

דבש ולימון

דבש ולימון הם תרופות טבעיות המשמשות לעתים קרובות להקלה על גרון.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.מיץ לימון מכיל ויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם או פעמיים ביום.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת להקלה בגרון.ג’ינג’ר מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות בכאב ובכאב.להכנת תה ג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד בכוס מים חמים.מוסיפים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון ומערבבים.שתו את התה הזה עד שלוש פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת להקלה בגרון.חומץ תפוחים מכיל חומצה אצטית, המסייעת להרוג חיידקים ולהפחתת דלקת בגרון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה מסורתית להקלה בגרון.מי מלח מסייעים להפחתת דלקת ולהרוג חיידקים בגרון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם תמיסה זו שלוש פעמים ביום.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם תרופה טבעית נוספת להקלה בגרון.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה ושורש ליקוריץ יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין תרופה זו, תלולה כפית אחת של עשבי התיבול הרצויים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את עשבי התיבול לפני שתשתו את התה.שתו את התה הזה עד שלוש פעמים ביום.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת להקלה בגרון.שום מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות בכאב ובכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שום קצוץ טרי בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם או פעמיים ביום.

חזרת

חזרת היא תרופה טבעית נוספת להקלה בגרון.חזרת מכילה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות בכאב בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של חזרת מגוררת טרייה בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם או פעמיים ביום.

THYME

טימין הוא תרופה טבעית נוספת להקלה בגרון.טימין מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות בכאב ובכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של טימין קצוץ טרי בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם או פעמיים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית נוספת להקלה בגרון.פלפל קאיין מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות בכאב ובכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם או פעמיים ביום.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת להקלה בגרון.הכורכום מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות בכאב ובכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם או פעמיים ביום.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות ומשקמות כדי להקל על הסימפטומים של כאב גרון במשך מאות שנים.דבש ולימון, תה ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, גרגר מי מלח, תה צמחים, שום, חזרת, טימין, פלפל קאיין וכורכום הם חלק מהתרופות הטבעיות שהוכחו כמסייעות להפחתת נפיחות בגרון וכאב.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

מומלץ לךאתה משתמש בתרופות אלה עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

האם עלי להתייעץ עם הרופא שלי לפני שאתה משתמש בסעדים אלה?

תמיד מומלץ להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופה טבעית כלשהי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן