דף הבית » תרופות סבתא » קרקפת מגרדת – 5 תרופות של סבתא מזינה ושימושית
dadadadadaa deddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad ddadde

קרקפת מגרדת – 5 תרופות של סבתא מזינה ושימושית

קרקפת מגרדת – 5 תרופות של סבתא מזינה ושימושית
קרקפת מגרדת היא מצב מעצבן ולא נוח שיכול להשפיע על כל אחד ללא קשר לגיל, מין ואתניות.ההערכה היא כי למעלה מ- 50% מהמבוגרים בארצות הברית בלבד חווים תסמיני קרקפת מגרדים בשלב מסוים בחייהם.החדשות הטובות הן שיש מגוון סעדים העומדים לרשותם כדי להקל על התסמינים הללו.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך דורות על ידי סבתותינו כדי לשמור על קרקפותיהן בריאות ונטולות גירוד.להלן חמישה מהתרופות הסבתאיות המזינה והשימושית ביותר לקרקפת מגרדת.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס משמש במשך מאות שנים למגוון בעיות בריאות, כולל קרקפת מגרדת.יש לו תכונות טבעיות אנטי-פטרייתיות, אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שהופכות אותו לתרופה יעילה להקלת גירוד.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט לחמם אותו ולעסות אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לקרקפת מגרדת.זה עוזר לאזן את רמות החומציות של הקרקפת שלך, מה שיכול לעזור להפחית גירוד.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים, ואז עיסוי אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

טיפ:

חשוב לזכור להשתמש במגבת בצבע בהיר בעת שימוש בחומץ בקרקפת שלך, מכיוון שהיא עשויה להכתים בדים כהים יותר.

3.אלוורה

אלוורה הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לקרקפת מגרדת.זה עוזר להרגיע את הקרקפת ולהפחית גירוד.כדי להשתמש בו, פשוט חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על הקרקפת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית נוספת לקרקפת מגרדת.יש לו תכונות אנטי-פטרייתיות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שהופכות אותו לתרופה יעילה להקלת גירוד.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ועסה אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.

5.יוגורט

יוגורט הוא תרופה יעילה להפליא לקרקפת מגרדת.הוא מכיל חומצה לקטית, המסייעת להפחתת דלקת ולהרגיע את הקרקפת.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו יוגורט רגיל ישירות על הקרקפת והשאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

קרקפת מגרדת יכולה להיות מצב מתסכל להתמודד איתו, אך ישנם מגוון של תרופות העומדות לרשותם כדי להקל על הסימפטומים.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך דורות על ידי סבתותינו, והם עדיין יעילים כיום.נסה אחד או יותר מהתרופות לעיל כדי לעזור להקל על הקרקפת המגרדת שלך ולשמור על קרקפתך בריאה ונטולת גירוד.

מה גורם לקרקפת מגרדת?

קרקפת מגרדת יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל יובש, גירוי משמפו ומזגנים, ומצבים רפואיים מסוימים כמו פסוריאזיס או אקזמה.גורמים אחרים לקרקפת מגרדת כוללים כינים ראש, תגובה אלרגית למוצרי שיער ודלקת דרמטיטיס מגע.

הסעדים של סבתא לקרקפת מגרדת

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בקרקפות מגרדות במשך מאות שנים.להלן חמש תרופות של סבתא מזינה ושימושית לקרקפת מגרדת:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן ובעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול בקרקפת מגרדת.כדי להשתמש בו, פשוט לעסות כמה כפות שמן קוקוס לקרקפת והשאירו אותו לכמה שעות או לילה.שטפו את השיער בשמפו עדין ושטפו היטב.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לקרקפת מגרדת.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על קרקפתך.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו במים קרירים.

3.אלוורהורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה והיא נהדרת לטיפול בקרקפת מגרדת.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים חלקים שווים של ג’ל אלוורה ומים והפעילו אותם על הקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו במים קרירים.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי, מה שהופך אותו נהדר לטיפול בקרקפת מגרדת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו על הקרקפת.השאירו אותו לכמה שעות או לילה ושטפו בשמפו עדין.

5.שמן נים

שמן NEEM ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות, האנטי-פטרייתיות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לקרקפת מגרדת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן נם עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו על הקרקפת.השאירו אותו לכמה שעות או לילה ושטפו בשמפו עדין.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בקרקפת מגרדת במשך מאות שנים, וחמשת התרופות המזינות והשימושיות הללו יכולות לעזור להרגיע את הגירוד ולספק הקלה.שמן קוקוס, חומץ תפוחים, אלוורה, שמן עץ התה ושמן נים הם כולם תרופות יעילות לקרקפת מגרדת.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך אם הקרקפת המגרדת שלך מתמשכת או אם יש לך שאלות או חששות לגבי הסעדים.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לקרקפת מגרדת?

התרופה הטובה ביותר לקרקפת מגרדת היא להשתמש בשמן קוקוס, חומץ תפוחים, אלוורה, שמן עץ התה או שמן נים.כל אלה הם תרופות יעילות לקרקפת מגרדת.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה לקרקפת מגרדת?

עדיף להשתמש בתרופות אלה לקרקפת מגרדת לא יותר מפעם או פעמיים בשבוע.חשוב לדבר עם הרופא שלך אם הקרקפת המגרדת שלך מתמשכת.

לסיכום, קרקפת מגרדת יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, אך סבתות השתמשו בתרופות טבעיות לטיפול בקרקפים מגרדים במשך מאות שנים.שמן קוקוס, חומץ תפוחים, אלוורה, שמן עץ התה ושמן נים הם כולם תרופות יעילות לקרקפת מגרדת.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך אם הקרקפת המגרדת שלך מתמשכת או אם יש לך שאלות או חששות לגבי הסעדים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן