דף הבית » תרופות סבתא » קרקפת יבשה – 8 תרופות של סבתא המומלצות ומקובלות ברחבי העולם
dadadadadaa dddad  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcdaddaa dde

קרקפת יבשה – 8 תרופות של סבתא המומלצות ומקובלות ברחבי העולם

מהי קרקפת יבשה?

קרקפת יבשה היא מצב עור נפוץ הנגרם כתוצאה מחוסר שמנים טבעיים בקרקפת.לעתים קרובות זה מביא לקרקפת מגרדת ומעורפלת שיכולה להיות לא נוחה ומביכה.זה יכול להיגרם על ידי גורמים רבים, כולל מצבים סביבתיים, לחץ, תרופות מסוימות וגנטיקה.למרבה המזל, ישנם שפע של טיפולים העומדים לרשותם כדי להקל על הסימפטומים של קרקפת יבשה ולמנוע ממנו לחזור.

8 הסעדים של סבתא מומלצים ומתקבלים ברחבי העולם

כשמדובר בטיפול בקרקפת יבשה, אנשים רבים פונים לתרופות מיושנות שהועברו לאורך דורות.להלן 8 מהתרופות המומלצות והמקובלות ביותר לקרקפת יבשה ברחבי העולם.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית ויעילה לקרקפת יבשה.זה עוזר להרטיב את הקרקפת ולהפחתת גירוד והתקלפות.כל שעליך לעשות הוא למרוח את השמן ישירות על הקרקפת ועסה אותו פנימה, ואז השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.ניתן לעשות זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע קרקפת מגרדת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומעסה אותו לקרקפת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.ניתן לעשות זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור לאזן את ה- pH של הקרקפת ולהפחתת גירוד והתקלפות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ועסה אותו לקרקפת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.ניתן לעשות זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ולחות שיכול לעזור להרגיע קרקפת מגרדת ולהפחית את ההתקלפות.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את הג’ל מעלה אלוורה ועסה אותו לקרקפת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.ניתן לעשות זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית ויעילה לקרקפת יבשה.זה עוזר להרטיב את הקרקפת ולהפחתת גירוד והתקלפות.כל שעליך לעשות הוא למרוח את השמן ישירות על הקרקפת ועסה אותו פנימה, ואז השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.ניתן לעשות זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.דבש

דבש הוא חומר טבעי חיטוי ולחות שיכול לעזור להפחית גירוד והתקלפות.פשוט מערבבים כף דבש עם כמה טיפות מיץ לימון ומעסה אותו לקרקפת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.ניתן לעשות זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.יוגורט

יוגורט הוא חומר לחות טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד והתקלפות.כל שעליך לעשות הוא למרוח יוגורט רגיל ישירות על הקרקפת ועסה אותו פנימה, ואז השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.ניתן לעשות זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד והתקלפות.כל שעליך לעשות הוא למרוח את לוז המכשפה ישירות על הקרקפת ועסה אותו ואז השאר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.ניתן לעשות זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף טיפול רפואי, כך שאם הקרקפת היבשה שלך נמשכת או מחמירה, עליך להתייעץ עם רופא.כמו כן, אם יש לך אלרגיות כלשהן, חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

הבנת קרקפת יבשה

קרקפת יבשה היא מצב שכיח הנובע מחוסר לחות בקרקפת.זה יכול לגרום לגירוד, רעשנות ואדמומיות של הקרקפת.חשוב להבין את הגורם לקרקפת היבשה שלך ואת הטיפולים הטובים ביותר כדי לסייע בהפחתת התסמינים.

מה גורם לקרקפת יבשה?

ישנם מגוון גורמים שיכולים להוביל לקרקפת יבשה, כולל שיתוף סביבתיחניכים, כמו מזג אוויר קר, אוויר יבש ורוח.גורמים אחרים כוללים שימוש במוצרי טיפוח שיער מסוימים, כמו שמפו, מזגנים ומוצרי סטיילינג.בנוסף, כמה מצבים רפואיים, כמו פסוריאזיס או אקזמה, יכולים לגרום לקרקפת יבשה.

הסעדים של סבתא לקרקפת יבשה

סבתות המליצו על תרופות טבעיות לקרקפת יבשה במשך מאות שנים.להלן שמונה מהתרופות הפופולריות ביותר המומלצות ומקובלות ברחבי העולם.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה פופולרית לקרקפת יבשה בגלל תכונותיו האנטי -פטריות והאנטיבקטריאליות.זה עוזר לאזן את רמת החומציות של הקרקפת ויכול לעזור להפחית את הגירוד והתקלף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ואז לעסות אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית נוספת לקרקפת יבשה.זה עוזר להפחתת הדלקת ומספק לחות לקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על קרקפתך ועסה אותו. השאר אותו למשך 20 דקות לפני שטיפת השיער.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, שיכולים לעזור להרגיע קרקפת יבש ומגרדת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד לוז מכשפה עם שני חלקים מים ואז החל אותו על הקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית לקרקפת יבשה בגלל תכונות הלחות שלה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים ג’ל אלוורה חלק אחד עם שני חלקים מים ואז לעסות אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

5.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם שני חלקים מים ואז לעסות אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

6.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא תרופה פופולרית נוספת לקרקפת יבשה בגלל תכונותיו הלחות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של שמן חוחובה על קרקפתך ועסה אותו. השאר אותו למשך 20 דקות לפני שטיפת השיער.

7.שמן זית

שמן זית הוא תרופה פופולרית לקרקפת יבשה בגלל תכונות הלחות שלו.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של שמן זית על קרקפתך ועסה אותו. השאר אותו למשך 20 דקות לפני שטיפת השיער.

8.שמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא תרופה פופולרית לקרקפת יבשה בגלל תכונותיו הלחות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של שמן אבוקדו על קרקפתך ועסה אותו. השאר אותו למשך 20 דקות לפני שטיפת השיער.

סיכום

קרקפת יבשה היא מצב שכיח העלול לגרום לגרד, פתיות ואדמומיות של הקרקפת.ישנם מגוון גורמים שיכולים להוביל לקרקפת יבשה, כולל תנאים סביבתיים ומוצרי טיפוח שיער מסוימים.סבתות המליצו על תרופות טבעיות לקרקפת יבשה במשך מאות שנים, כולל חומץ תפוחים, שמן קוקוס, לוז מכשפה, אלוורה, שמן עץ התה, שמן חוחובה, שמן זית ושמן אבוקדו.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית את הדלקת, הגירוד וההתקלפות.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה לקרקפת יבשה?

ת: עדיף להשתמש בתרופות אלה פעם בשבוע כדי לעזור להפחית דלקת, גירוד והתקלפות.

ש: האם יש תופעות לוואי לשימוש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן