דף הבית » תרופות סבתא » דלקת גרון – 22 התרופות של סבתא מהמטבח והוותיקים
ddcdadaa ddaddf  ddaadaddaddaa dadc daddaad deddeddd dddd

דלקת גרון – 22 התרופות של סבתא מהמטבח והוותיקים

מה זה דלקת גרון?

דלקת גרון היא דלקת של הגרון, או תיבת הקול, העלולה לגרום לצרידות, אובדן או שינוי קול, וכאבי גרון.לרוב זה נגרם על ידי זיהום נגיפי, כמו הצטננות, אך יכול להיגרם גם כתוצאה מזיהומים חיידקיים, אלרגיות ואפילו שימוש יתר במיתרי הקול.דלקת גרון יכולה להיות לא נוחה ביותר ויכולה לגרום לקושי בדיבור או אפילו בליעה.

תרופות למטבח של סבתא לדלקת גרון

ישנם תרופות רבות מהמטבח כי סבתא שלך אולי נהגה לעזור להרגיע את דלקת הגרון.תרופות ביתיות אלה יכולות להועיל בהפחתת הדלקת של הגרון, הקלה על כאבי הגרון ועזרה להחזיר את קולך.

1.דבש

ניתן להשתמש בדבש כדי להרגיע את הגרון ולהפחתת דלקת.ניתן ליישם אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על הגרון.אתה יכול לערבב דבש עם מים חמים ולגום אותו לאט כדי לעזור להפחית את הגירוי בגרון.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את נפיחות הגרון.אתה יכול להכין תה עם ג’ינג’ר ודבש טרי או לערבב אותו לשייק.אתה יכול גם לשתות ג’ינג’ר אייל, שיכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון.

3.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים ומגרדים למשך מספר דקות.ירק את המים אחרי כל גרגר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית את נפיחות הגרון והגירוי בגרון.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

5.לימון ודבש

לימונים עשירים בוויטמין C, שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.מערבבים כף מיץ לימון וכפית דבש לכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

6.תה שורש ליקריץ

שורש ליקריץ יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.מרתיחים כפית שורש ליקוריץ בכוס מים למשך מספר דקות ואז מסננים אותו.מוסיפים כפית דבש ושותה אותו פעמיים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את נפיחות הגרון.מערבבים כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ושותים אותה פעמיים ביום.

8.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות של הגרון.אתה יכול ללעוס שיני שום גולמיות או לערבב אותם למזונות כמו מרקים או סלטים.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.מרתיחים כפית שורש מרשמלו בכוס מים למשך מספר דקות ואז מסננים אותו.מוסיפים כפית דבש ושותה אותו פעמיים ביום.

10.תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.מרתיחים כפית קמומיל בכוס מים למשך מספר דקות ואז מסננים אותה.מוסיפים כפית דבש ושותה אותו פעמיים ביום.

11.תה מנטה

תה מנטה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.מרתיחים כפית מנטה בכוס מים למשך מספר דקות ואז מסננים אותו.מוסיפים כפית דבש ושותה אותו פעמיים ביום.

12.אלם חלקלק

אלם חלקלק יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.מרתיחים כפית של אלם חלקלק בכוס מים למשך מספר דקות ואז מסננים אותו.מוסיפים כפית דבש ושותה אותו פעמיים ביום.

13.חילבה

חילבה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.מרתיחים כפית חילבה בכוס מים למשך מספר דקות ואז מסננים אותו.מוסיפים כפית דבש ושותה אותו פעמיים ביום.

14

הסעדים של סבתא לדלקת גרון

דלקת גרון היא דלקת של הגרון, או תיבת הקול, ויכולה להיגרם על ידי מספר מחלות שונות, כולל הצטננות והשפעת הנפוצה.לרבים מאיתנו יש Eגילה את הצרגנות ואובדן הקול הקשורים לדלקת הגרון.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות פשוטות וטבעיות שהועברו לאורך דורות כדי להקל על תסמיני דלקת הגרון.להלן 22 תרופות ששימשו את הסבתות להרגיע ולריפוי דלקת גרון.

שתו נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים כמו תה צמחים עם דבש או מרק חם יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהקל על הצרידות.הקיטור מהנוזלים החמים יכול גם לעזור לשחרר ריר ולהקל על העומס.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם תמיסה של מים חמים ומלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון וריר ברור.גרגלינג יכול להיות יעיל גם להפחתת הכאב הקשור לדלקת הגרון.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר ריר ולהפחית את הדלקת.נסה להוסיף כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או נענע, למים לקבלת אפקט מרגיע במיוחד.

לוגם מי לימון

לגימה על כוס מים חמה עם מיץ לימון סחוט טרי וכפית דבש יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.לימון יש תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לדלקת גרון.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה לגרון וכאוב דלקת גרון.נסה להכין כוס תה ג’ינג’ר מרגיעה על ידי הוספת שורש ג’ינג’ר מגורד טרי למים רותחים.הוסף כפית דבש לכוח מרגיע נוסף.

שתו חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת לדלקת גרון.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.

שתו תה שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון.שתו כוס תה שורש ליקריץ מספר פעמים ביום כדי להקל על תסמיני דלקת הגרון.

אכלו מרשמלו

מרשמלו מכילים ריר, חומר עבה ודביק שמטיל ומרגיע את הגרון.אכילת כמה מרשמלו לאורך כל היום יכולה לעזור להפחית את הגירוי והדלקת בגרון.

שתו חלב כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.נסה להוסיף כפית כורכום לכוס חלב חם ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

לאכול דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.נסה להוסיף כפית דבש לכוס תה או מים חמים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

אכל יוגורט

יוגורט מלא בפרוביוטיקה שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.אכילת כוס יוגורט רגילה מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הדלקת הגרון.

שתו תה חילבה

חילבה היא עשב עוצמתי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת גרון.נסה להכין כוס תה חילבה מרגיעה על ידי הוספת כפית זרעי חילבה למים רותחים ולתלול למשך 10 דקות.

לאכול שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.נסה להוסיף שום קצוץ טרי למנות האהובות עליך או לשתות כוס תה שום מספר פעמים ביום.

לאכול בצל

בצל הם עוד תרופה טבעית עוצמתית לדלקת גרון.הם מכילים תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.נסה להוסיף בצל טרי קצוץ למנות האהובות עליך או לשתות כוס תה בצל מספר פעמים ביום.

לאכול כרוב

הכרוב מלא בנוגדי חמצון וויטמינים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.נסה להוסיף טרי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן