דף הבית » תרופות סבתא » גרון כואב לילדים – 15 תרופות של סבתא אורגנית לטיפול יעיל

גרון כואב לילדים – 15 תרופות של סבתא אורגנית לטיפול יעיל

גרון כואב בילדים הם נושא נפוץ, ולעתים קרובות כתוצאה מכך ימי הלימודים החמצו ושיבשו את חיי הבית.אמנם קיימות תרופות רבות ללא מרשם, אך הורים רבים מחפשים תרופות אורגניות וטבעיות לכאבי ילדיהם.סבתות העבירו סעדים במשך דורות, ובעוד שחלק עשויים להיראות מיושנים, רבים עדיין יעילים כיום.להלן 15 תרופות של סבתא אורגנית לטיפול בגרונם של ילדים.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון ומהווה תרופה טבעית יעילה לכאבי גרון.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו 2 כוסות מים והוסיפו 2 כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי.מבשלים 10 דקות, מסננים ומוסיפים לטעם דבש או מיץ לימון.

גרגר מי מלח

מערבבים ½ כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך 20-30 שניות.זה עוזר להפחית דלקת ולשמור על לחות בגרון.

טיפ:

הקפידו לגרגר את תמיסת מי המלח מבלי לבולע אותו.

זרעי חילבה

ניתן להשתמש בזרעי חילבה לטיפול בגרון כאב.משרים 1 כף זרעי חילבה בכוס מים לילה.מסננים את המים וגרגר אותם פעמיים ביום.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאבי הגרון.מערבבים 1 כפית דבש עם כפית מיץ לימון ושותים אותו פעמיים ביום.

כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.מערבבים ½ כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותים אותה פעמיים ביום.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.מרתיחים 2 שיני שום בכוס מים ושותים את התערובת פעמיים ביום.

תה מרווה

למרווה יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות ויכול לעזור להרגיע גרון כואב.מרתיחים 2 כוסות מים, מוסיפים 2 כפות עלי מרווה טריים ומבשלים במשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית יעילה לגרון כאב.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם כפית דבש בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

מיץ בצל

הבצל ידוע בתכונותיהם האנטיביוטיות והאנטי-דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.חילץ את המיץ מבצל ומגרד אותו פעמיים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית יעילה לגרון כאב.מערבבים ½ כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ומגרדים אותם פעמיים ביום.

מיץ אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון.מחלצים את המיץ מעלה אלוורה וגרגר אותו פעמיים ביום.

תה טימין

לטימין יש תכונות חיטוי ואנטי-דלקתיות ויכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.מרתיחים 2 כוסות מים, מוסיפים 2 כפות עלי טימין טריים ומבשלים במשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.סוחטים את המיץ מלימון ומערבבים אותו עם כפית דבש.שתו את התערובת פעמיים ביום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.מערבבים 1 כפית שמן קוקוס עם כפית דבש ושותים אותו פעמיים ביום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת בגרון.הרתיחו 1 כף שורש ליקריץ בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים ביום.

מהו כאב גרון?

כאב גרון הוא מצב שכיח הנגרם כתוצאה מדלקת בגרון, בדרך כלל בגלל זיהום נגיפי או חיידקי.זה יכול להיות כואב מאוד ויכול להקשות על הבליעה.גרון כואב מלווה לעתים קרובות בתסמינים אחרים כמו חום, עיטוש ואף נזלת.למרבה המזל, ישנם טיפולים יעילים רבים שיכולים לעזור להפחיתהכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי גרון.

15 הסעדים של סבתא אורגנית לטיפול יעיל

כשמדובר בטיפול בכאבי גרון, אנשים רבים פונים לתרופות אורגניות כדי למצוא הקלה.להלן 15 תרופות של סבתא אורגנית לטיפול יעיל בגרון כואב:

1.שום

שום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת לכאבי גרון.ניתן לצרוך אותו גולמי או מבושל, או אפילו ליישם אותו ישירות על הגרון.כדי להכין תרופה שום, פשוט לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כפית דבש.גרגר את התערובת הזו למשך כמה דקות ואז לבלוע אותה.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת לגרון כאב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין תרופת ג’ינג’ר, גרד מעט שורש ג’ינג’ר טרי ומערבב אותו עם כפית דבש.גרגר את התערובת הזו למשך כמה דקות ואז לבלוע אותה.

3.דבש

לדבש

דבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגרון כאב.ניתן לצרוך אותו בפני עצמו או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו שום או ג’ינג’ר.דבש יכול לשמש גם כטיפול מקומי;פשוט לשפשף כמה טיפות דבש ישירות על הגרון.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאבי גרון כואבים.כדי ליצור תרופה, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים וגרגר אותו למשך מספר דקות.ואז לבלוע אותו.

5.מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת בגרון, מה שהופך אותם לתרופה יעילה לגרון כואב.כדי להכין תרופה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך מספר דקות.ואז לירוק את זה.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה נהדרת לגרון כאב.האופי החומצי של מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין מיץ לימון לתרופה, מערבבים כמה כפות מיץ לימון בכוס מים חמים ומגרדים אותו למשך מספר דקות.ואז לבלוע אותו.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.כדי להכין תרופה כורכום, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה.אתה יכול גם להוסיף קמצוץ של פלפל שחור ודבש כדי לשפר את הטעם.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא הרס טבעי שיכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך עשר דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה לאט.

9.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה טבעית נוספת לגרון כאב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ, ערבבו כפית אחת של אבקת שורש ליקריץ בכוס מים חמים.תנו לזה תלול במשך עשר דקות ואז לאמת אותו.שתו את התערובת לאט.

10.זרעי שומר

לזרעי שומר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.להכנת תרופת זרעי שומר, תלולה כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים חמים למשך עשר דקות.ואז מסננים את התערובת ושותה אותה לאט.

11.קינמון

קינמון יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן