דף הבית » תרופות סבתא » גרון גירוי שיעול יבש – 21 תרופות של סבתא מהמטבח ומומלצות
ddaddf dddadd daddaddc ddda  daadaddaddaa dadc daddaad ded

גרון גירוי שיעול יבש – 21 תרופות של סבתא מהמטבח ומומלצות

גרון גירוי ושיעול יבש: 21 תרופות של סבתא מהמטבח
בין אם מדובר בדגדוג בגרון או בשיעול יבש, פריצה, גירוי בגרון יכול להיות גם לא נוח וגם משבש את חיי היומיום.אמנם ישנן הרבה תרופות ללא מרשם ומרשם לטיפול בגירוי בגרון, אך ישנם גם תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה.להלן 21 תרופות של סבתא מהמטבח המומלצות להקלה על גירוי בגרון ושיעול יבש.

משקאות, תה וטוניקים

1.משקה לימון ודבש חם

מערבבים מיץ של לימון אחד עם כפית דבש בכוס מים חמים.מערבבים ושותים לאט.הדבש והלימון הן אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ואנטיספטיות, ויכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהקל על הגירוי.

2.סירופ אלדרברי

סירופ אלדרברי הוא תרופה טבעית לגירוי בגרון ושיעול יבש.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון ויכול לעזור להפחית את ייצור הריר בגרון.הכינו סירופ סמאי על ידי רושם 1 כוס סמלים בשתי כוסות מים למשך 30 דקות.מסננים את הזקנים ומוסיפים 2 כפות דבש.קח 1-2 כפות מהסירופ פעמיים ביום.

3.תה שורש ליקריץ

חלו כוס תה שורש ליקריץ כדי להרגיע את הגרון.שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את ייצור הריר.מניחים 1 כפית שורש ליקוריץ מיובש בכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש אם רוצים.

תרופות צמחי מרפא

4.מרווה

מרווה היא תרופה טבעית לגירוי בגרון ושיעול יבש.הכינו תה מרווה על ידי כפית כפית של עלי מרווה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים, ממתיקים דבש אם רוצים ושותים פעמיים ביום.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לגירוי בגרון ושיעול יבש.זה עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.להכנת תה שורש מרשמלו, תלול 1 כפית של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים וממתיקים דבש אם רוצים.

6.טימין

טימין הוא תרופה טבעית לגירוי בגרון ושיעול יבש.זהו חיטוי ויכול לעזור להפחית את ייצור הריר.הכינו תה טימין על ידי כפית עלייה של עלי טימין מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים, ממתיקים דבש אם רוצים ושותים פעמיים ביום.

טיפ מועיל

בנוסף לתרופות המפורטות לעיל, חשוב גם להישאר לחות על ידי שתיית הרבה מים.להישאר לחות עוזר לשמור על הריר בגרון דק ומסייע בהפחתת הדלקת.

המשיכו לחלק 2 לעוד תרופות. קומרי: סבתות פנו תרופות לבית במשך דורות.להלן אוסף של 21 תרופות ביתיות לגירוי בגרון ושיעול יבש שהומלצו.ניתן למצוא את כל הסעדים הללו במטבח ונוסו ונבדקו על ידי סבתות במשך מאות שנים.בנוסף, כלול שאלות נפוצות קשורות.

תרופות ביתיות לגירוי בגרון ושיעול יבש

כשמדובר בטיפול בגירוי בגרון ובשיעול יבש, תרופות ביתיות הן לרוב ההימור הטוב ביותר.להלן 21 תרופות שאושרו על סבתא שתוכלו למצוא במטבח שלכם:

1.מיץ ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה טבעית לגרון כאב ושיעול יבש.להכנת תרופה של מיץ ג’ינג’ר, מערבבים חלקים שווים של ג’ינג’ר ודבש מגורר טרי.לוגם מתערובת זו לאט כדי להרגיע את גרונך ולנקות את מעברי האף שלך.

2.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בפינוי הגרון ולהפחית את גירוי הגרון.להכנת גרגר מים מלח מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת מספר פעמים ביום עד שגרונך מרגיש טוב יותר.

3.דבש ולימון

התרופה הקלאסית הזו היא דרך מצוינת להרגיע את כאב הגרון.מערבבים כף דבש עם מיץ של חצי לימון ולוגמים את התערובת מספר פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף קמצוץ של קאייןNE פלפל לדחיפה נוספת.

4.תה חילבה

תה חילבה הוא תרופה נהדרת לגרון כואב ושיעול יבש.כדי להכין את התה, חלב כפית זרעי חילבה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום כדי להקל על גירוי בגרון ושיעול יבש.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.כדי להכין תרופה, מערבבים 2 כפות חומץ תפוחים עם 1 כף דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

6.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחתת גירוי בגרון ושיעול יבש.כדי להכין תרופה שום, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותם עם קצת דבש.אכלו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו, תלול כפית השורש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

8.תה לימון ודבש

התרופה הקלאסית הזו מושלמת להקלה על גירוי בגרון ושיעול יבש.להכנת התה, מערבבים מיץ של חצי לימון עם כף דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

9.תה מנטה

מנטה היא תרופה טבעית נהדרת לגירוי בגרון ושיעול יבש.להכנת התה, תלול כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

10.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים.כדי ליצור תרופה כורכום, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כף דבש בכוס חלב חם.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

11.תה מרווה

תה מרווה הוא תרופה טבעית נהדרת לגירוי בגרון ושיעול יבש.להכנת התה, תלול כפית של עלי מרווה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

12.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית נהדרת לגירוי בגרון ושיעול יבש.כדי להכין את התרופה, מערבבים בצל אחד וסננו את המיץ.מערבבים כף אחת של מיץ בצל עם כף דבש ושותה את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם.

13.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית נהדרת לגירוי בגרון ושיעול יבש.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ, תלול כפית השורש ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן