דף הבית » תרופות סבתא » שיעול יבש לילדים – 12 תרופות של סבתא איכותית מהמטבח
daddaddc ddda dcddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddbddaa

שיעול יבש לילדים – 12 תרופות של סבתא איכותית מהמטבח

שיעול הוא סימפטום שכיח של מחלות או מצבים רבים אצל ילדים, כולל הצטננות, האלרגיות והאסטמה.שיעול יבש הוא שיעול לא יצרני, כלומר הוא אינו מייצר שום ליחה.זה נגרם על ידי דלקת בדרכי הנשימה או ממברנות הריריות של מערכת הנשימה.אמנם שיעול יבש יכול להיות מטריד, אך ישנם תרופות טבעיות רבות מהמטבח שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהפוך את ילדכם לנוח יותר.להלן 12 תרופות של סבתא איכותית מהמטבח כדי לעזור להרגיע את השיעול היבש של ילדכם.

דבש

דבש הוא תרופה פופולרית לטיפול בשיעול יבש.זה מעלה את הגרון ומסייע בהפחתת גירויים ודלקת.דבש משמש גם כמתווה, המסייע לשחרר ריר ולהקל על השיעול.כדי להשתמש בדבש כדי להרגיע שיעול יבש, מערבבים 1 כפית דבש לכוס מים חמים ולגדול את ילדכם ללגום אותו לאט.אתה יכול גם להוסיף דבש לתה או למשקאות חמים אחרים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ידועה להרגעת שיעול יבש.זה יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולשחרר את הריר כך שניתן יהיה להשתעל אותו ביתר קלות.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטיפול בשיעול יבש, תלול כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי בכוס מים חמים למשך מספר דקות.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לתה להקלה נוספת.תן לילדך ללגום את התה לאט לאורך היום כדי לעזור להרגיע שיעול יבש.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם לנסות להוסיף ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים וכמה טיפות מיץ לימון.זה יעזור להפחית דלקת בגרון ולהקל על השיעול הריר.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה נהדרת נוספת לטיפול בשיעול יבש.הוא מכיל קפסאיצין, שהוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולהקל על שיעול הריר.כדי להשתמש בפלפל קאיין לשיעול יבש, מערבבים 1/2 כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים וללגום את ילדכם לאט.אתה יכול גם להוסיף דבש ומיץ לימון למשקה לקבלת הקלה נוספת.

שום

שום הוא תרופה נהדרת נוספת לטיפול בשיעול יבש.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון ולשחרר ריר כך שניתן יהיה להשתעל אותו ביתר קלות.כדי להשתמש בשום כדי להרגיע שיעול יבש, הכינו תה שום על ידי הרתחת שתי שיני שום בכוס מים למשך מספר דקות.מוסיפים לתה דבש ומיץ לימון לקבלת הקלה נוספת.תן לילדך ללגום את התה לאט לאורך היום כדי לעזור להרגיע שיעול יבש.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית לטיפול בשיעול יבש.הוא מכיל חומצה אצטית, המסייעת להפחתת הדלקת בגרון ולהקל על השיעול הריר.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כדי להרגיע שיעול יבש, מערבבים 1 כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים וללגום את ילדכם לאט.אתה יכול גם להוסיף דבש ומיץ לימון למשקה לקבלת הקלה נוספת.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה נהדרת לטיפול בשיעול יבש.המלח מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ולשחרר ריר כך שניתן יהיה להשתעל אותו ביתר קלות.כדי להשתמש בגרגר מי מלח כדי להרגיע שיעול יבש, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ולגרד את ילדכם לגרז איתו במשך מספר דקות.הקפידו לירוק את המים לאחר גרגר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה נהדרת נוספת לטיפול בשיעול יבש.הקיטור עוזר להפחית דלקת בגרון ולשחרר ריר כך שניתן יהיה להשתעל אותו ביתר קלות.כדי להשתמש בשאיפת קיטור כדי להרגיע שיעול יבש, הביאו סיר מים לרתיחה ונותנים לו להתבשל למשך מספר דקות.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקיטור.הקפידו לשמור על עצום עיניים ולשאוף את הקיטור למשך מספר דקות.

שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בשיעול יבש.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחיתדלקת E בגרון ומקלה על שיעול הריר.כדי להשתמש בשמן חרדל כדי להרגיע שיעול יבש, מערבבים 1 כפית שמן חרדל עם כמה טיפות מיץ לימון.תן לילדך לעסות את התערובת על החזה והגרון שלהם במשך מספר דקות.

<H2

תרופות טבעיות אלטרנטיביות

כשמדובר בטיפול בשיעול היבש של ילדים, חשוב לזכור שהמטרה היא להרגיע ולהפחית את הגירוי בגרון.הורים מסוימים עשויים להיזהר מתרופות מסורתיות ובמקום זאת לבחור בתרופות טבעיות.סבתות השתמשו בתרופות אלה במשך דורות, והן יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה לטפל בשיעול היבש של ילדכם.להלן 12 תרופות סבתות איכותיות מהמטבח:

1.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית לשיעול ויכולה לשמש לילדים מעל גיל אחד.דבש הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.זה יכול גם לעזור לציפוי בגרון ולהקל על הבליעה.כדי להשתמש בדבש, הוסף כפית אחת לכוס מים חמים או תה צמחים.

2.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, הוסף כפית אחת של השורש האבקה לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול 20 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, הוסף כפית אחת לכוס מים חמים ושתייה.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, הוסף כפית אחת של השורש האבקה לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול 20 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

5.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

6.אלם חלקלק

ELM החלקלק הוא בעל פתיחה טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק, הוסף כפית אחת של השורש האבקה לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול 20 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

7.לימון ודבש

לימון ודבש הם שניהם מצחיקים טבעיים ויכולים לעזור לציפוי בגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש בלימון ודבש, מערבבים כפית דבש אחת עם מיץ לימון אחד בכוס מים חמים.

8.תה טימין

תה טימין הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון.להכנת תה טימין, הוסף כפית אחת של טימין מיובש לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

9.תה מרווה

תה מרווה הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון.להכנת תה מרווה, הוסף כפית אחת של מרווה מיובשת לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

10.סירופ שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.להכנת סירופ שום, הוסף כפית אחת של שום קצוץ טרי לכוס דבש.אפשר לו להתלול 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

11.בצל ודבש

בצל הוא בעל צורה טבעי ויכול לעזור לציפוי בגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש בצל ודבש, מערבבים כפית דבש אחת עם מיץ של בצל אחד בכוס מים חמים.

12.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להשתמש בפלפל קאיין, הוסף כפית אחת לכוס מים חמים או תה צמחים.

שאלות נפוצות

Q1: האם זה בטוח להשתמש בתרופות טבעיות לשיעול יבש של ילדים?

כן, תרופות טבעיות בטוחות לילדים, בתנאי שהם משמשים נכון.חשוב לדבר עם רופא אורוקח לפני השימוש בתרופות טבעיות כלשהן, מכיוון שרכיבים מסוימים עשויים שלא להתאים לילדים קטנים.

Q2: מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות טבעיות לשיעול יבש של ילדים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן