דף הבית » תרופות סבתא » גז במערכת העיכול – 7 הסעדים של סבתא המסייעים בהתאוששות והם טבעיים
dd ddedadadbdaa ddaddbddc  ddadadddd dadc daddaad ddedadd

גז במערכת העיכול – 7 הסעדים של סבתא המסייעים בהתאוששות והם טבעיים

גז במערכת העיכול

כולנו יודעים עד כמה זה לא נוח יכול להיות כאשר גז מצטבר במערכת העיכול.זה יכול לגרום לכאב ונפיחות, ויכול להיות מביך במצבים חברתיים.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות קלות וטבעיות בהן אנו יכולים להשתמש בכדי לעזור להפחית ואף למנוע גז.

הסעדים של סבתא

סבתא מתמודדת עם נושא זה כבר שנים ופיתחה מספר סעדים במהלך השנים.להלן 7 מהתרופות הביתיות הטובות ביותר שיכולות לעזור להפחית ואף למנוע גז במערכת העיכול.

1.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית למספר בעיות עיכול, כולל גז.שתיית כוס תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית את הגז והנפיחות.להכנת התה, פשוט הרתיחו כוס מים, הוסיפו כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי, ותלולים במשך 10 דקות.אתה יכול להמתיק את התה במעט דבש או סוכר אם תרצה.

2.זרעי שומר

ידוע כי זרעי שומר משפיעים מרגיעים על מערכת העיכול ויכולים לעזור להפחית את הגז והנפיחות.הדרך הטובה ביותר לנצל את התרופה הזו היא לתלול כפית זרעי שומר בכוס מים חמים למשך כעשר דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל:

אתה יכול גם ללעוס כפית זרעי שומר לאחר הארוחות כדי לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

3.מנטה

מנטה היא תרופה נהדרת נוספת לגז.תה מנטה הוא דרך נהדרת להשיג את היתרונות, כמו גם נטילת תמצית מנטה או כמוסות.לקבלת הקלה נוספת, אתה יכול למרוח שמן אתרי מנטה ישירות על אזור הקיבה.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית טובה לגז.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים ושתה אותה.זה עוזר להפחית את ייצור הגז, כמו גם הקלה על נפיחות ואי נוחות.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך שנים כדי לעזור בבעיות עיכול.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית של חומץ תפוחים בכוס מים ושתה אותו.זה עוזר להפחית גז ונפיחות.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא דרך נהדרת להשיג את היתרונות של התרופה הטבעית הזו.להכנת התה, פשוט תלול כפית קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

7.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על בריא מערכת העיכול.הם עוזרים להפחית גז ונפיחות, כמו גם לקידום בריאות העיכול הכוללת.אתה יכול למצוא פרוביוטיקה בצורת גלולות, או במזונות מותססים כמו יוגורט וקפיר.

סיכום

גז במערכת העיכול יכול להיות לא נוח ומביך, אבל זה לא חייב להיות.בעזרת תרופות טבעיות אלה, אתה יכול להפחית ואפילו למנוע גז במערכת העיכול.הם קלים לשימוש והם בטוחים ויעילים.נסה להם ולראות מה הכי מתאים לך.

הסעדים של סבתא לדלק במערכת העיכול

גז הוא נושא נפוץ ולעתים קרובות מביך עבור אנשים רבים.זה נגרם כתוצאה ממערכת העיכול המפרקת מזון למולקולות קטנות יותר, מה שעלול להוביל לשחרור גז.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות משלהן לטיפול בגז במשך מאות שנים.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לדלק במערכת העיכול וכיצד הם יכולים לעזור לך להתאושש באופן טבעי.

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות ביותר לגז ולקלקוליות.התכונות החמות והמרגיעות של הג’ינג’ר עוזרות להרפות את מערכת העיכול, ואילו התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות יכולות להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו כמה חתיכות שורש ג’ינג’ר בסיר מים ומאפשרים לו לתלול למשך 10 דקות.מסננים את התה וממתיקים לפי הטעם.

2.זרעי שומר

זרעי שומר משמשים לרוב לטיפול בקלקוליות ובגז.הם עשירים בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להפחית את הדלקת במערכת העיכול.להכיןתה שומר, פשוט מרתיח כפית זרעי שומר בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים מעט דבש אם תרצו.

3.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה קלאסית נוספת לגז ולקלקוליות.המנטול בתה מנטה עוזר להרפות את מערכת העיכול ויכול לספק הקלה מהנפיחות ואי נוחות.להכנת תה מנטה, תלול כמה עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה וממתיקים לפי הטעם.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית פופולרית לגז ולקלקוליות.התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות של קמומיל יכולות להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כמה פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה וממתיקים לפי הטעם.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה קלאסית נוספת לגז ולעיכול.החומצות הטבעיות בחומץ עוזרות לפרק מזון בקיבה, ואילו הפקטין יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות.להכנת משקה חומץ תפוחים, פשוט מערבבים כף אחת של החומץ עם כוס מים חמים.שתו את התערובת לפני הארוחות או בכל עת.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית לגז ולקלקוליות.התכונות האלקליות הטבעיות של סודה לשתייה עוזרות לנטרל חומצות קיבה ולהפחית את הנפיחות.להכנת משקה סודה לשתייה, פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.שתו את התערובת לפני הארוחות או בכל עת.

7.מי לימון

מי לימון הם תרופה פופולרית נוספת לגז ולקלקוליות.החומצות הטבעיות בלימון עוזרות לפרק מזון בקיבה, ואילו הוויטמין C יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות.להכנת משקה מי לימון, פשוט מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים.שתו את התערובת לפני הארוחות או בכל עת.

סיכום

גז במערכת העיכול הוא נושא נפוץ ולעתים קרובות מביך עבור אנשים רבים.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות משלהן לטיפול בגז במשך מאות שנים, כמו תה ג’ינג’ר, זרעי שומר, תה מנטה, תה קמומיל, חומץ תפוחים, סודה לשתייה ומי לימון.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את הנפיחות והקל על אי הנוחות.

שאלות נפוצות

מה היתרונות של השימוש בתרופות של סבתא לגז במערכת העיכול?

הסעדים של סבתא לגז במערכת העיכול הם טבעיים ויכולים לעזור להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות.הם יכולים גם לעזור לפרק אוכל בבטן ולהרגיע את מערכת העיכול.

האם יש סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות של סבתא לגז במערכת העיכול?

אין סיכונים ידועים הקשורים לשימוש בתרופות של סבתא לגז במערכת העיכול.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל תרופה ביתית, במיוחד אם אתה בהריון או שיש לך מצב רפואי קיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן