דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להפחית גז בבטן – 10 תרופות של סבתא חמה וותיקה
dbddad dcddadddaa dd ddddf  daadaddaddaa dadc daddaad dded

כיצד להפחית גז בבטן – 10 תרופות של סבתא חמה וותיקה

מה גורם לגז בבטן?

גז בבטן יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, אך חלק מהגורמים השכיחים ביותר הם בולעים אוויר, אכילת מזונות מסוימים ושתיית משקאות מוגזים.לעתים קרובות אנשים בולעים אוויר כשהם מדברים, אוכלים או שותים.אכילת מזונות מסוימים כמו שעועית, כרוב, ברוקולי ובצל עלולה לגרום לגז בבטן, כמו גם שתיית משקאות מוגזים.

10 הסעדים של סבתא להפחתת גז בבטן

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת להפחית את הגז בבטן.זה עוזר להרפות את השרירים בדרכי העיכול ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והגז.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים מעט דבש או לימון לטעם אם רוצים.

2.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה יעילה נוספת להפחתת הגז בבטן.מנטה עוזר להרפות את השרירים בדרכי העיכול, שיכולות לעזור להפחית את הגז והנפיחות.להכנת תה מנטה, תלולות שתי כפיות של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים מעט דבש או לימון לטעם אם רוצים.

3.זרעי שומר

זרעי שומר ידועים ביכולתם להפחית את הגז בבטן.הם מכילים תרכובות ארומטיות המסייעות להרפות את השרירים בדרכי העיכול ויכולות לעזור להפחית את הנפיחות והגז.כדי להשתמש בזרעי שומר, פשוט ללעוס כפית מהם לאחר הארוחות.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה נהדרת להפחתת הגז בבטן.זה עוזר להפחית את הנפיחות והגז על ידי הרגעת השרירים בדרכי העיכול.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים מעט דבש או לימון לטעם אם רוצים.

5.זרעי אניס

זרעי אניס יעילים גם להפחתת הגז בבטן.הם מכילים תרכובות ארומטיות המסייעות להרפות את השרירים בדרכי העיכול ויכולות לעזור להפחית את הנפיחות והגז.כדי להשתמש בזרעי אניס, פשוט ללעוס כפית מהם לאחר הארוחות.

6.זרעי מטרה

זרעי מטרה הם תרופה נהדרת נוספת להפחתת הגז בבטן.הם מכילים תרכובות ארומטיות המסייעות להרפות את השרירים בדרכי העיכול ויכולות לעזור להפחית את הנפיחות והגז.כדי להשתמש בזרעי נמל, פשוט ללעוס כפית מהם לאחר הארוחות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה להפחתת הגז בבטן.זה עוזר להפחית את הנפיחות והגז על ידי איזון בין רמות החומציות בבטן.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבבים כפית אחת ממנו בכוס מים ושתה אותו לפני הארוחות.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה נהדרת להפחתת הגז בבטן.זה עוזר להפחית את הנפיחות והגז על ידי איזון בין רמות החומציות בבטן.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים כפית אחת ממנו בכוס מים ושתה אותו לפני הארוחות.

9.יוגורט

יוגורט הוא תרופה נהדרת להפחתת הגז בבטן.זה עוזר להפחית את הנפיחות והגז על ידי מתן חיידקים מועילים לדרכי העיכול.כדי להשתמש ביוגורט, פשוט אכלו כוס יוגורט רגיל לפני הארוחות.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה נוספת להפחתת הגז בבטן.זה עוזר להפחתת הנפיחות והגז על ידי נטרול חומצת קיבה.כדי להשתמש בסודה לשתייה, פשוט מערבבים כפית אחת ממנה בכוס מים ושתה אותה לפני הארוחות.

10 הסעדים של סבתא אלה הם דרכים נהדרות להפחית את הגז בבטן.למרות שהם עשויים לעזור להפחית את הנפיחות והגז, חשוב לציין כי אין להשתמש בהם כתחליף לתרופות ללא מרשם או לייעוץ של רופא.התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

טיפ מועיל אחד שיש לזכור הוא להימנע מאכילה מהר מדי.אכילה מהר מדי עלולה לגרום לך לבלוע אוויר, מה שיכול לתרום לגז בבטן.אוכלים לאט ולעיסת האוכל שלך ביסודיות יכולה לעזור להפחית את כמות האוויר שאתה בולע.

6.אכלו מזונות המסייעים בעיכול

למזונות מסוימים יש תכונות שיכולות להפחית את הגז ולעזור למערכת העיכול לעבוד בצורה יעילה יותר.חלקם כוללים אוכלים עשירים בפרוביוטיקה, כמו יוגורט, כרוב כבוש וקימצ’י.גם אוכל מותסס, כמו מיסו וטמפה, מועיל.בנוסף, אכילת כמויות קטנות של ג’ינג’ר או שתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית את הגז.אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר, כמו פירות, ירקות וקטניות, יכולה לעזור גם להפחית את הגז.

7.נסה תוסף אנזים

אנזימים

הם חלבונים שעוזרים לפרק את האוכל שאנו אוכלים.נטילת תוסף המכיל אנזימי עיכול יכולה לעזור להפחית את הגז והנפיחות.חלק מהאנזימי העיכול הנפוצים ביותר הם אמילאז וליפאז, שנמצאים בתוספי מזון רבים ללא מרשם.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח כל סוג של תוסף, מכיוון שהם יכולים לקבל תופעות לוואי פוטנציאליות.

8.הימנע ממשקאות מסוכרים וללעוס מסטיק

שתיית משקאות מוגזים ולעיסה מסטיק עלולה לגרום לגז ולנפיחות.הסוכר במוצרים אלה יכול לגרום לבטן לייצר יותר גז מהרגיל.בנוסף, הממתיקים המלאכותיים בכמה משקאות דיאטה יכולים גם לגרום לגז ולנפיחות.אם מוצרים אלה נצרכים במתינות, הם יכולים לעזור להפחית את כמות הגז בבטן.

9.נסה תה עיכול

תה צמחים יכול לעזור להפחית את הגז והנפיחות.חלק מהיעילים ביותר כוללים מנטה, ג’ינג’ר ושומר.תה אלה יכולים לעזור להרפות את השרירים בדרכי העיכול ולהפחית את הגז והנפיחות.בנוסף, שתיית כוס מים חמים עם כף חומץ סיידר תפוחים יכולה לעזור להפחית את הגז.

10.נסה אקופרסורה

אקופרסורה היא תרגול סיני עתיק הכרוך ביישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף כדי להפחית את הלחץ ולקדם ריפוי.החלת לחץ על הקיבה והאזור סביבו יכולה לעזור להפחית את הגז והנפיחות.בנוסף, עיסוי הקיבה בעדינות בכיוון בכיוון השעון יכול לעזור בשיפור העיכול.

הוכח כי

10 הסעדים של סבתא החמה והזקנה הללו הוכחו כמסייעים להפחתת הגז בבטן.נסה לשלב חלק מהטיפים הללו בשגרה היומית שלך כדי לעזור להפחית את הגז והנפיחות.זכור לדבר תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה טיפולים או תוספי מזון חדשים.

שאלות נפוצות

  • מהם המזונות הטובים ביותר להפחתת הגז?

    אוכלים עשירים בפרוביוטיקה, כמו יוגורט, כרוב כבוש וקימצ’י, יכולים לעזור להפחית את הגז.גם אוכל מותסס, כמו מיסו וטמפה, מועיל.בנוסף, אכילת כמויות קטנות של ג’ינג’ר או שתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית את הגז.אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר, כמו פירות, ירקות וקטניות, יכולה לעזור גם להפחית את הגז.

  • מהם כמה תרופות טבעיות לגז?

    כמה תרופות טבעיות לגז כוללות שתיית תה צמחים, כמו מנטה, ג’ינג’ר ושומר.בנוסף, שתיית כוס מים חמים עם כף חומץ תפוחים יכולה לעזור להפחית את הגז.אקופרסורה, הכוללת יישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף, יכולה גם לעזור להפחית את הגז והנפיחות.לבסוף, נטילת תוסף המכיל אנזימי עיכול יכולה לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

לסיכום, לסיכום, הפחתת גז ונפיחות יכולה להיות אפשרית עם כמה שינויים פשוטים באורח החיים והתרופות הטבעיות.אכילת מזונות מסוימים, כמו מזונות עשירים בפרוביוטיקה ומזון עשיר בסיבים, יכולה לעזור להפחית את הגז.בנוסף, נטילת תוסף אנזים והימנעות ממשקאות מסוכרים ולעיסה מסטיק יכולה גם לעזור.לבסוף, שתיית תה צמחים ושימוש באקופרסורה הם כמה תרופות טבעיות לגז.עם מעט מאמץ וכמה שינויים באורח החיים, ניתן להפחית את כמות הגז בקיבה ולשפר את העיכול. הגדרת Wikipedia.org כיצד לעשות זאתלהפחית גז בבטן – 10 תרופות של סבתא חמה וותיקה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן