דף הבית » תרופות סבתא » גז בבטן – 14 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ואמת
dd ddddf  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda daddadddf d

גז בבטן – 14 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ואמת

הבטן והגז: 14 הסעדים של סבתא
האם אתה סובל מתחושה לא נוחה של גז, נפיחות וכאב בבטן?יש הרבה תרופות טבעיות וביתיות שיעזרו להקל על הגז והנפיחות.במאמר זה נסתכל על 14 התרופות של סבתא על סמך ניסיון ואמת כדי לעזור לך לקבל הקלה מאותו גז מעצבן בבטן.

הערה מהירה על סיבות
לפני שנגיע לתרופות, חשוב לציין כי הגורמים לגז ונפיחות יכולים להשתנות מאדם לאדם.חלק מהגורמים הפוטנציאליים כוללים אכילת יתר, אכילה מהר מדי, אכילת סוגים מסוימים של מזונות, בליעת אוויר, נטילת תרופות מסוימות ומצבים רפואיים מסוימים.אם אתה חווה גז מתמשך או חמור ונפיחות, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע את הגורם ולמצוא את תוכנית הטיפול הטובה ביותר עבורך.

1.תה מנטה

תה מנטה משמש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת התחושה הלא נוחה של גז בבטן.החומר הפעיל במנטה, מנטול, עוזר להרפות את השרירים במערכת העיכול ומסייע לגרש גז.להכנת תה מנטה, תלול 1 כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה, פעמיים עד 3 ביום.

2.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה יעילה לגז ולנפיחות.לשומר יש תכונות מכוניות, המסייעות לגרש גז ממערכת העיכול.כדי לקבל הקלה, פשוט ללעוס כפית זרעי שומר לאחר כל ארוחה.אתה יכול גם תלול כפית זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד 3 פעמים ביום.

טיפ ייחודי: הוסף קמצוץ זרעי שומר למים חמים ושותה אותם לאורך כל היום כדי לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד התרופות היעילות ביותר לגז ונפיחות.החומר הפעיל בג’ינג’ר, ג’ינג’רול, עוזר להרפות את שרירי מערכת העיכול ומסייע לגרש גז.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה, עד 3 פעמים ביום.

4.זרעי אניס

זרעי אניס ידועים בזכות תכונותיהם הקרמינטיביות, המסייעות לגרש גז ממערכת העיכול.כדי להשתמש בזרעי אניס כתרופה לגז ונפיחות, פשוט ללעוס כפית זרעי אניס לאחר כל ארוחה.אתה יכול גם תלול כפית זרעי אניס בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושתה את התה, עד 3 פעמים ביום.

חלק 2: סעדים נוספים של סבתא

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות מזה מאות שנים כדי להקל על תסמיני הגז בבטן.למרות שסעדים אלה אינם מוכחים מדעית, הם הועברו מדור לדור, ואנשים רבים מדווחים על הצלחה בעת השימוש בהם.להלן כמה תרופות נוספות ששימשו כדי לעזור בגז בבטן.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית ששימשה למחלות רבות, כולל גז בבטן.זה עוזר להפחית את כמות חומצת הקיבה, שיכולה לעזור להפחית את כמות הגז המיוצר.כדי להשתמש בו, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים ושתות לפני או אחרי הארוחות.

2.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה פופולרית לגז בבטן.הם נחשבים לסייע בהפחתת כמות הגז המיוצר, כמו גם לסייע בהקלה על הסימפטומים של נפיחות והתכווצויות.כדי להשתמש בזרעי שומר, תלול כפית של הזרעים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול במגוון מחלות, כולל גז בבטן.נחשב לסייע בהפחתת כמות הגז המיוצר, כמו גם לעזור להרגיע את הבטן.כדי להשתמש בתה קמומיל, תלול כפית העשב המיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

4.תה מנטה

פפהתה RMINT הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול במגוון מחלות, כולל גז בבטן.נחשב לסייע בהפחתת כמות הגז המיוצר, כמו גם לעזור להרגיע את הבטן.כדי להשתמש בתה מנטה, תלול כפית העשב המיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

5.זרעי אניס

זרעי אניס הם תרופה פופולרית לגז בבטן.הם נחשבים לסייע בהפחתת כמות הגז המיוצר, כמו גם לסייע בהקלה על הסימפטומים של נפיחות והתכווצויות.כדי להשתמש בזרעי אניס, תלול כפית של הזרעים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

6.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול במגוון מחלות, כולל גז בבטן.נחשב לסייע בהפחתת כמות הגז המיוצר, כמו גם לעזור להרגיע את הבטן.כדי להשתמש במיץ אלוורה, מערבבים כף של המיץ עם כוס מים ושותים פעמיים ביום.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית המשמשת לטיפול במגוון מחלות, כולל גז בבטן.נחשב לסייע בהפחתת כמות הגז המיוצר, כמו גם לעזור להרגיע את הבטן.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית האבקה עם כוס מים ושותים פעמיים ביום.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול במגוון מחלות, כולל גז בבטן.נחשב לסייע בהפחתת כמות הגז המיוצר, כמו גם לעזור להרגיע את הבטן.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, תלול כפית העשב המיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות מזה מאות שנים כדי להקל על תסמיני הגז בבטן.רבים מהתרופות הללו הועברו מדור לדור, ובעוד שהם אינם מוכחים מדעית, אנשים רבים מדווחים על הצלחה בעת השימוש בהם.חלק מהתרופות הנוספות ששימשו לסייע בגז בבטן כוללות חומץ תפוחים, זרעי שומר, תה קמומיל, תה מנטה, זרעי אניס, מיץ אלוורה, סודה לשתייה ושורש ליקוריץ.

שאלות נפוצות

כמה זמן עלי לשתות את התרופה?

מומלץ לשתות את התרופה לפחות שבועיים כדי לבדוק אם זה עוזר להפחית את תסמיני הגז בבטן.אם אינך רואה שיפורים לאחר שבועיים, עדיף לדבר עם הרופא שלך.

האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

כן,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן