דף הבית » תרופות סבתא » ברונכיוליטיס – 10 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וטיפול יעיל
ddaddadbdddcdddda  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadad

ברונכיוליטיס – 10 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וטיפול יעיל

ברונכיוליטיס: תרופות טבעיות לסבתות

ברונכיוליטיס הוא זיהום בדרכי הנשימה הקטנות בריאות הנגרמות על ידי נגיף, והיא מחלה שכיחה אצל תינוקות וילדים קטנים.זה מאופיין בשיעול, צפצופים, קושי בנשימה וכאבי חזה.בעוד שהמחלה בדרך כלל פותרת את עצמה תוך מספר שבועות, היא יכולה להיות מפחידה ולא נעימה לילדים וגם להורים כאחד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות בהן סבתות יכולות להשתמש בכדי להקל על הסימפטומים של ברונכיוליטיס.

דבש ומיץ לימון

דבש ומיץ לימון הם שני מרכיבים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.למיץ לימון יש תכונות אנטיספטיות טבעיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולעזור להקל על חלק מהתסמינים של ברונכיוליטיס.דבש הוא מדכא שיעול טבעי ויכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.כדי להכין תרופה זו, ערבבו חלקים שווים דבש ומיץ לימון, ותנו אותו לילד כפית בכל פעם כל כמה שעות.תרופה זו אינה מומלצת לילדים מתחת לגיל אחד, מכיוון שדבש יכול להכיל חיידקים העלולים לגרום למחלה אצל ילדים צעירים.

תה צמחים

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת לעזור להקל על הסימפטומים של ברונכיוליטיס.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט יכולים לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה, ויכולים לעזור להפחית את השיעול והצפצופים.להכנת כוס תה צמחים, פשוט תלול שקית תה צמחים במים חמים למשך 5-10 דקות.ברגע שהתה התקרר לטמפרטורה נוחה, ניתן לתת אותו לילד בלגימות קטנות.

טיפ מועיל

חשוב לנקוט בזהירות בעת מתן כל סוג של תרופה לילד עם ברונכיוליטיס, מכיוון שרכיבים מסוימים עשויים שלא להתאים לילדים קטנים.הקפידו להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתעבירו כל סוג של תרופה טבעית לילד עם ברונכיוליטיס.

התרופות של סבתא לברונכיוליטיס

ברונכיוליטיס הוא זיהום נשימתי שכיח ולעתים קרובות חמור הנגרם על ידי נגיף, כמו הצטננות השכיחה או נגיף חמור יותר כמו RSV (נגיף סינציאליאלי בדרכי הנשימה).זה יכול לגרום לדלקת ולהיצרות של הסימפונות, שהם דרכי הנשימה הקטנות ביותר בריאות.אמנם אין תרופה לברונכיוליטיס, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הסימפטומים ולהפוך את המחלה לניהול יותר.להלן 10 תרופות של סבתא לברונכיוליטיס שעלולות להועיל בהפחתת חומרת המחלה.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית ויעילה לברונכיוליטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, מה שמקל על השיעול.כדי לבצע שאיפת אדים, הרתיחו מעט מים בסיר ואז שופכים אותם לקערה.מעטפים מגבת מעל הראש והקערה כדי ליצור אוהל, ואז נשענים מעל הקערה, נושמים את הקיטור למשך כמה דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים משתפרים.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי של ברונכיוליטיס.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסף כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז מסננים ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו תה זה שלוש פעמים ביום עד שהסימפטומים משתפרים.

3.דבש

דבש הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות הריר בריאות ולהפוך את השיעול לפרודוקטיבי יותר.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, קח כף דבש אחת שלוש פעמים ביום.

4.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר, מה שמקל על השיעול.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר איתו מספר פעמים ביום.

5.שום

שום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות בסחמח.כדי להשתמש בשום לברונכיוליטיס, הוסף כמה שיני שום טחון לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה במשך 10דקות, ואז מסננים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת בסמפונות.כדי להשתמש בכורכום לברונכיוליטיס, הוסף כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ושותה אותו שלוש פעמים ביום.

7.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא משווה טבעי חזק שיכול לעזור להפחית את כמות הריר בריאות ולהפוך את השיעול לפרודוקטיבי יותר.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס לברונכיוליטיס, הוסיפו כמה טיפות של השמן לקערת מים מהבילים.מעטפים מגבת מעל הראש והקערה כדי ליצור אוהל, ואז נשענים מעל הקערה, נושמים את הקיטור למשך כמה דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים משתפרים.

8.שמן חרדל

שמן חרדל הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות הריר בריאות ולהפוך את השיעול לפרודוקטיבי יותר.כדי להשתמש בשמן חרדל לברונכיוליטיס, שפשפו כמה טיפות של השמן על החזה ובגב ואז מכסים בבד חם למשך מספר דקות.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים משתפרים.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי של הסימפונות.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לברונכיוליטיס, הוסף כפית של שורש האבקה לכוס מים רותחים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז מסננים ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו תה זה שלוש פעמים ביום עד שהסימפטומים משתפרים.

10.מיץ בצל

מיץ בצל הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות הריר בריאות ולהפוך את השיעול לפרודוקטיבי יותר.כדי להשתמש במיץ בצל לברונכיוליטיס, מערבבים בצל אחד עם כוס מים ומאמץ.קח כף אחת מהמיץ שלוש פעמים ביום עד שהסימפטומים משתפרים.

מסקנה

ברונכיוליטיס הוא שכיח ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן