דף הבית » תרופות סבתא » בצקת בפנים – 8 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ואיכותי
ddadadaa ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc ddaddc

בצקת בפנים – 8 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ואיכותי

מהי בצקת בפנים?

בצקת בפנים היא מצב הנגרם על ידי הצטברות של עודף נוזלים ברקמות הפנים.זה יכול לגרום לנפיחות ושינוי צבע בפנים, ויכול להיות לא נוח ומביך.בצקת יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו אלרגיות, התייבשות או אפילו שימוש בתרופות מסוימות.הטיפול בבצקת בפנים כולל בדרך כלל שינויים באורח החיים, תרופות ושימוש בתרופות טבעיות מסוימות.

8 הסעדים של סבתא לבצקת בפנים

אם אתה או מישהו שאתה מכיר סובל מבצקת בפנים, שקול את 8 הסעדים של סבתא אלה לטיפול יעיל ואיכותי.

1.קומפרס קר

אחד התרופות היעילות ביותר לבצקת בפנים הוא השימוש בקומפרס קר.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קח מטלית רחצה קרה או חבילת קרח קר והחל אותה על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והדלקת.

2.פרוסות מלפפון

מלפפונים משמשים זה מכבר כתרופה טבעית לבצקת.פשוט פורסים מלפפון לפרוסות דקות ומניחים אותם על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.פרוסות המלפפון יעזרו להפחית את הנפיחות וגם לעזור להרגיע את העור.

3.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית בצקת בפנים.פשוט הכינו כוס תה קמומיל ותאפשרו לו להתקרר.ואז קח כדור כותנה וטבל אותו בתה ומרוח אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לבצקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב חומץ תפוחים חלק אחד עם 2 חלקים מים ומרחי אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי שידוע ביכולתה להפחית נפיחות ודלקת.פשוט קח כדור כותנה וטבל אותו בלוז המכשפה והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.

6.אמבטיה מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כוס מלח אפסום לאמבטיה ולהשרות בתוכו למשך 10-15 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות וגם להרגיע את העור.

7.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה ידוע בתכונות הריפוי הטבעיות שלו וניתן להשתמש בו להפחתת בצקת בפנים.פשוט קח קצת ג’ל אלוורה והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.

8.עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לבצקת בפנים.פשוט השתמש בקצות האצבעות שלך כדי לעסות את האזור למשך 10-15 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות וגם לעזור בשיפור זרימת הדם.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שבצקת בפנים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, ולכן חשוב להגיע לשורש הגורם לבעיה על מנת לקבל את הטיפול היעיל והאיכותי ביותר.אם בצקת נגרמת על ידי מצב רפואי, כמו אלרגיות או התייבשות, חשוב להתייעץ עם רופא כדי לקבוע את מסלול הטיפול הטוב ביותר. ## סיכום

הסעדים של סבתות מסורתיות קיימות כבר שנים, ורבות מהן עדיין משמשות כיום לטיפול בבצקת בפנים.בעזרת מרכיבים טבעיים כמו אלוורה, פרוסות מלפפון, תה ירוק ומי ורדים, ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להפחית נפיחות ולהפחתת הדלקת.הם בטוחים, חסכוניים וקלים לשימוש, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים טיפול יעיל ואיכותי לבצקת פנים.

## 8 הסעדים של סבתא לטיפול יעיל ואיכותי בבצקת בפנים

### אלוורה

אלוורה היא אחת התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לטיפולבצקת בפנים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת, כמו גם לספק אפקט קירור על העור.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו כ 20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

### פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן דרך נהדרת להפחית נפיחות ונפיחות בפנים.הטמפרטורה הקרירה של פרוסות המלפפון יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות, ואילו הוויטמינים והמינרלים במלפפון יכולים לעזור להזין את העור.כדי להשתמש בפרוסות מלפפון, חתוך אותם לפרוסות דקות והניח אותן ישירות על האזור הפגוע.השאר אותם כעשר דקות לפני השטיפה במים קרים.

### תה ירוק

קומפרסי תה ירוק

תה ירוק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להפחתת בצקת פנים.כדי להשתמש בתה ירוק כדחיסה, פשוט תלול שני שקיות תה בכוס מים חמים למשך חמש דקות.ברגע שהתה התקרר, הספג בתוכו מטלית נקייה ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

מסכת פנים לתה ירוק

תה ירוק יכול לשמש גם כמסיכת פנים להפחתת בצקת פנים.להכנת מסיכת פנים לתה ירוק, פשוט מערבבים שתי כפות של עלי תה ירוק עם כף דבש אחת וכף אחת של יוגורט.מרחו את התערובת על האזור הפגוע למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

### מי ורדים

ל

מי ורדים יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם הנגרמות על ידי בצקת פנים.כדי להשתמש במי ורדים, משרים כדור כותנה בנוזל ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים קרים.

### לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת הנגרמת על ידי בצקת פנים.כדי להשתמש במכשפה לוז, פשוט משרים כדור כותנה בנוזל והחל אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

### מיץ לימון

מיץ לימון הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת הנגרמת על ידי בצקת פנים.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כף מי ורדים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

### פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה

הן דרך נהדרת להפחית בצקת פנים.הטמפרטורה הקרירה של פרוסות תפוחי האדמה יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות, ואילו הוויטמינים והמינרלים בתפוח האדמה יכולים לעזור להזין את העור.כדי להשתמש בפרוסות תפוחי אדמה, חותכים אותם לפרוסות דקות והניחו אותם ישירות על האזור הפגוע.השאר אותם כעשר דקות לפני השטיפה במים קרים.

### חתיכות עגבניה

פרוסות עגבניות

הן דרך נהדרת להפחית בצקת פנים.הטמפרטורה הקרירה של פרוסות העגבניות יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות, ואילו הוויטמינים והמינרלים בעגבנייה יכולים לעזור להזין את העור.כדי להשתמש בפרוסות עגבניות, חותכים אותם לפרוסות דקות והניחו אותם ישירות על האזור הפגוע.השאר אותם כעשר דקות לפני השטיפה במים קרים.

## שאלות נפוצות

האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש ומהוות דרך נהדרת להפחית בצקת פנים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא אם הסימפטומים אינם משתפרים או מחמירים.

איזו תרופה היא היעילה ביותר?

כל הסעדים הללו יעילים ויכולים לספק הקלה מבצקת פנים.התרופה הטובה ביותר עבורך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן