דף הבית » תרופות סבתא » בצקת בגרון – 2 תרופות של סבתא המועברות במשפחה ומבוססות על מרכיבים טבעיים
ddadadaa dddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaddaddaa dde

בצקת בגרון – 2 תרופות של סבתא המועברות במשפחה ומבוססות על מרכיבים טבעיים

בצקת בגרון: 2 הסעדים של סבתא עברו לאורך דורות
בצקת בגרון היא מצב המסומן על ידי נפיחות או דלקת ברקמת הגרון.זה יכול לגרום לקושי בבליעה, כאב ותסמינים אחרים לא נוחים.אמנם קיימים מגוון טיפולים רפואיים זמינים, אך משפחות מסוימות מעבירות תרופות טבעיות במשך דורות כדי לסייע בטיפול במצב.במאמר זה נחקור שתי תרופות של סבתות שהועברו במשפחה ובהתבסס על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להקל על תסמיני הבצקת בגרון.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה פופולרית לבצקת בגרון, והיא זו שהועברה לאורך דורות.על פי ההערכה, טיפול טבעי זה מפחית דלקת, מפחית נפיחות ועוזר להרגיע את גירוי הגרון.כדי להכין את תמיסת מי המלח, שלב כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.מערבבים עד להמסת המלח, ואז גרגרו עם התמיסה למשך 30 עד 60 שניות.ירק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך במים רגילים.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש ביום.

שתיית תה לימון ודבש

תרופה טבעית נוספת לבצקת בגרון היא לשתות תה לימון ודבש.על פי ההערכה, שילוב זה מסייע בהפחתת דלקת ונפיחות, בעוד שידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ומרגיעות.להכנת התה, שלב כוס מים חמים עם כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי וכפית דבש אחת.מערבבים עד שהדבש מומס לחלוטין.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום.

טיפ מועיל

כאשר מתמודדים עם בצקת בגרון, חשוב לשמור על גרונך היטב על ידי שתיית הרבה מים לאורך כל היום.זה יעזור לדלל כל ריר שעשוי לגרום לנפיחות.בנוסף, כדאי להימנע מגירויים כמו אוכל חריף, אלכוהול וסיגריות, מכיוון שאלו יכולים לעצבן עוד יותר את הגרון ולהחמיר את הנפיחות.

הסעדים של סבתא לבצקת בגרון

התרופות של הסבתות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, ובצקת בגרון אינה יוצאת דופן.תרופות אלה הועברו מדור לדור ומבוססות על מרכיבים טבעיים.אמנם אין שום ערובה לכך שסעדים אלה יעבדו עבור כולם, אך הם יכולים לשמש כחלופה לטיפולים רפואיים מסורתיים.

דבש ולימון

Honey and Lemon הוא התרופה הפופולרית של סבתא לבצקת בגרון.דבש הוא חיטוי טבעי וידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטי -פטריאליות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון, ואילו לימון מסייע בהפחתת הנפיחות ויש לו השפעה מרגיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד שתי כפות דבש עם מיץ חצי לימון.קח כפית מהתערובת הזו פעמיים ביום, עד שהנפיחות בגרון שככה.

שום וג’ינג’ר

שום וג’ינג’ר הם שניים מהתרופות הביתיות הידועות ביותר שימשו לטיפול במגוון מצבים, כולל בצקת בגרון.שום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיביוטיות, ואילו ג’ינג’ר ידוע בהשפעתו המרגיעה ויכול לעזור להפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים יחד שתי שיני שום וכפית אחת של שורש ג’ינג’ר.קח כפית מהתערובת הזו פעמיים ביום, עד שהנפיחות בגרון שככה.

שאלות נפוצות

ש: האם זה בטוח להשתמש בתרופות של סבתא לבצקת בגרון?

ת: הסעדים של סבתא נחשבים בדרך כלל לבטוחים, אך תמיד עדיף לדבר עם איש מקצוע רפואי לפני שתשתמש בכל סוג של תרופה ביתית.

מסקנה

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בצקת בגרון.דבש ולימון, כמו גם שום וג’ינג’ר, הם שני תרופות פופולריות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית נפיחות ודלקת בגרון.עם זאת, תמיד עדיף לדבר עם MEDאיש מקצוע לפני השימוש בסוג כלשהו של תרופה ביתית.

בצקת בגרון היא מצב שאסור להקל עליו בקלילות.אם הנפיחות והדלקת אינם שוככים לאחר השימוש בתרופות טבעיות, חשוב לפנות לטיפול רפואי.עם הטיפול הנכון, ניתן לנהל בצקת בגרון ביעילות. בצקת הוא מצב שיכול להיות בעל השלכות חמורות אם לא נותר מטופל, ולכן חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן